poeldijk 10 dec
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
poeldijk 10 dec
ja ja mensen het was een dag van veel plezier en veel blazen.ik vond het een superdag wat betreft het rijden.Ik begin bij het begin:het was niet heel erg druk op de baan want veel mensen gingen naar andere wedstrijden kijken,dus we hadden de baan voor ons zelf.Maar je had nog wel steeds dat er veel luchtgekoelde bikkies reden, dus gingen we weer in 2 groepen rijden(waar we altijd heel blij mee zijn).Ze hadden ook nog eens de flyover verandert omdat er te veel ongelukken gebeurden.Trouwens over klappers gesprokken,ik stond in de pits met me maat te lullen ZIE ik opeens een groen gevaarte over de baan schieten,ik dacht vreemd NIEMAND op die bike,NEE die lag 10 meter terug nog op zijn rug een beetje bij te komen.Maar ja toen kwam de beest in hem los,je moest hem eens horen.Na afloop lekker een paar drankjes gedronken in de kantine en alles was weer zoals het hoort.
Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik.Want ik vond het een supper dag en heb zeer lekker gereden voor mijn doen.ik hoop jullie snel weer allemaal op het vaste vertrouwde plekje te zien.gegroet het gaat jullie goed.gr mike wrs telefonica
Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik.Want ik vond het een supper dag en heb zeer lekker gereden voor mijn doen.ik hoop jullie snel weer allemaal op het vaste vertrouwde plekje te zien.gegroet het gaat jullie goed.gr mike wrs telefonica
-
rob polini
- forum gebruiker
klapper
Ja dat groene gevaarte was der alte.ik ben in het verleden vele malen gevallen(wie niet)maar op deze manier nog niet en ik hoop dat het ook de laaste keer was,nl er lag een rondedisplay op de baan precies in de bocht naar beneden richting start en finisch en daar ben ik achteraf gezien met mijn blata wieltje overheen gereden en dat gaat niet goedkomen dat kan je van mijn aannemen.
ik werd compleet gelanceerd daar zijn ze bij de nasa jaloers op,het was echt een klapper,maar dat is aan de schade ook wel tezien ik heb mijn rechtsbijstand inmiddels al gewaarschuwd.(want ik weet van wie dit display is de eikel had hem niet goedvastgezet)ik wil iedergeval de jongens bedanken die mij met me bike hebben geholpen met het rechtzetten van voorvork ect,(super 7 dank je wel)ik heb de wedstrijd toch nog gereden maar de schrik zit toch in je pols(gaskant).de verandering in de baan is denk ik toch wel een goede zet van van der ende want daar op dat aangepaste stuk is in iedergeval de snelheid eruit
maar het was toch weer een geslaagde dag jammer dat schuimpie er niet was maar die had een wedstrijd mijn zijn zoon bo bo grotre klasse.3e plaats in roosendaal nog een ding medebikers let goed op de baan,want je komt de vreemste dingen tegen
jongens ik zie jullie weer op de baan morgen . 
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
-
rob polini
- forum gebruiker
poeldijk
he wolfje durf je niks te schrijven 
-
Johan911 rep.
- forum gebruiker
nee dat klopt, ik ben bang voor der alte
oke, toch schrijf ik maar iets
het was een gewone zondag zoals altijd, dus ga ik volgende week SOWIESO ergens anders rijden! dus panther.. heb jij ook je zin
en die chicane is even wennen maar na een tijd ging iedereen er al met flink wat gas doorheen, maar ik denk dat het wel gevaarlijker is voor de minibikers! en je pr haal je ook niet meer zo makkelijk als voorheen, maaaaar het is wel spannender. en als het veiliger voor de karters is, oke geen probleem mee dan. Ohhja ik heb ook nog even op de Stamas van jordy rossi gereden..maar ik denk dat elke vrouw blij is met deze bike. De Stamas trilt verschrikkelijk erg!
Toen de wedstrijd: ik ging als 2e de eerste bocht in en me pa liet me na 2 bochten al voor. en had zo een vrije baan en reed van de groep weg. Verder is er geloof ik niets ernstigs gebeurt. Tsjaa alleen dat van rob vòòr de wedstrijd. Sorry rob
en de familie heijman had de eerste 2 podium plekken te pakken
Tot op de kerstrace iedereen
het was een gewone zondag zoals altijd, dus ga ik volgende week SOWIESO ergens anders rijden! dus panther.. heb jij ook je zin
en die chicane is even wennen maar na een tijd ging iedereen er al met flink wat gas doorheen, maar ik denk dat het wel gevaarlijker is voor de minibikers! en je pr haal je ook niet meer zo makkelijk als voorheen, maaaaar het is wel spannender. en als het veiliger voor de karters is, oke geen probleem mee dan. Ohhja ik heb ook nog even op de Stamas van jordy rossi gereden..maar ik denk dat elke vrouw blij is met deze bike. De Stamas trilt verschrikkelijk erg!
Toen de wedstrijd: ik ging als 2e de eerste bocht in en me pa liet me na 2 bochten al voor. en had zo een vrije baan en reed van de groep weg. Verder is er geloof ik niets ernstigs gebeurt. Tsjaa alleen dat van rob vòòr de wedstrijd. Sorry rob
GRC RR
www.johanracing.webs.com
www.johanracing.webs.com
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
Tja,Johan911 rep. schreef:nee dat klopt, ik ben bang voor der alte![]()
het was een gewone zondag zoals altijd, dus ga ik volgende week SOWIESO ergens anders rijden! dus panther.. heb jij ook je zin![]()
Toen de wedstrijd: ik ging als 2e de eerste bocht in en me pa liet me na 2 bochten al voor. en had zo een vrije baan en reed van de groep weg. Verder is er geloof ik niets ernstigs gebeurt. Tsjaa alleen dat van rob vòòr de wedstrijd. Sorry roben de familie heijman had de eerste 2 podium plekken te pakken
![]()
johan jij bent gewent aan je eigen blata
en voor de 1e x von ik zelf dat ik wel netjes heb gereden
volgende week weer proberen
en ik moet maar eens niet te snel op het gas gaan
Jr
DSF-Patrick schreef:
Ik burn op mijn velg!
Ik burn op mijn velg!
-
rob polini
- forum gebruiker
poeldijk
moet je wel even zeggen op welke baan je gaat rijden dan kan ik de mensen daar waarschuwen voor rondvliegende rondetellers 
-
Johan911 rep.
- forum gebruiker
ergens bikken
zo johan je gaat het wel ver opzoeken he,volgens mij ben je het zat bij v/d ende.maar sorry ik wil graag mee,maar ik heb hellaas verplichtingen zondag.en de 24ste heb jij je raceje poeldijk dus voor mij wordt het of een dinsdag rijden of 3weken wachten!!!!!!!!!!!!succes volgende week en laat rob maar lullen,hij moet ff zijn woede kwijt DAT IS ZO OVER.en al die herhalingen DAT HEB JE ALS JE OUD WORDT.sorry rob.gr mike wrs telefonica
-
rob polini
- forum gebruiker
-
rob polini
- forum gebruiker
Re: ergens bikken
PEENmychael schreef:zo johan je gaat het wel ver opzoeken he,volgens mij ben je het zat bij v/d ende.maar sorry ik wil graag mee,maar ik heb hellaas verplichtingen zondag.en de 24ste heb jij je raceje poeldijk dus voor mij wordt het of een dinsdag rijden of 3weken wachten!!!!!!!!!!!!succes volgende week en laat rob maar lullen,hij moet ff zijn woede kwijt DAT IS ZO OVER.en al die herhalingen DAT HEB JE ALS JE OUD WORDT.sorry rob.gr mike wrs telefonica
-
Rob en Camilo
Ja het was een goede zondag, alleen een beetje vreemd voor mij om er zonder mijn race-zoontje te zijn. Maar ik heb nu zelf lekker veel kunnen rijden. Ook voor de eerste keer mee gedaan aan de race op het einde. Ik was er zelf best tevreden mee want er waren heel veel rijders die achter mij moesten blijven. Zelfs nog met een mooi schuiver lukte het me om mijn plek te behoude. Alleen de echte mannen kon ik niet bijhouden,zoals Johan, Adse, Rob, Guus, Ed en Doc. En volgens mij als ik goed tel ben ik dus 7de geworden.
De verandering in de baan is even wennen maar zeker goed te doen. Ook in 2 groepen rijden moet een blijvertje worden. Voor iedereen veiliger en daardoor ook leuker.
Ik verheug me nu al op de race op de 24ste. Nog 1 keer trainen en dan moeten we er klaar voor zijn.
Mannen tot zondag.
PS: Rob niks gebroken achteraf hoop ik?
Gr
De verandering in de baan is even wennen maar zeker goed te doen. Ook in 2 groepen rijden moet een blijvertje worden. Voor iedereen veiliger en daardoor ook leuker.
Ik verheug me nu al op de race op de 24ste. Nog 1 keer trainen en dan moeten we er klaar voor zijn.
Mannen tot zondag.
PS: Rob niks gebroken achteraf hoop ik?
Gr
-
Johan911 rep.
- forum gebruiker
-
rob polini
- forum gebruiker
zaltbommel
ja ik heb ze gebeld niet voor de openingstijden maar om ze te waarschuwen dat jij en je vader er aankomen