PKE echt 17 december

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

ab-tuning
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ab-tuning »

"Carmo onsteking" schrijf je met een C aan het begin en een O op het eind :wink: :D
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

ab-tuning schreef:"Carmo onsteking" schrijf je met een C aan het begin en een O op het eind :wink: :D

wel de lol er van blijven inzien he...niet te makkelijk maken...en nu blijf ik alleen nog maar ontoppic.....

Want dit is zonde voor het topic Echt....haha :lol: :lol:
www.hf-racing.nl
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

double minibike schreef:dan zal ik het makkelijker maken voor de mensen die jou niet begrijpen...

het word een hoge Grc..............of een lage Dm............(of andersom)

Zou ook graag een bike willen hebben die ik kon verlagen/verhogen..

Ga ook maar eens met de BIG BOSS babbelen.....

En ja of het Grc of Dm wordt zien we inderdaad wel in de NMC......dat er Bizeta onderzit met een K...a O..s.eki.g is al bekend bij veel mensen naar het schijnt...
Zo double dan weet jij meer dan dat wij zelf weten.. :? maarja maakt niet uit als jij er die carmo ontsteking bij verzint op mijn motor dan is alles goed toch :wink: maakt niet uit we zien wel wat het word...

M.v.G...Mikey..Minibikey..
De Hakker
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

wat het ook word mike jij zult er toch wel hard op gaan!!!!! :lol: :lol: 8)
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Jeffrey#28

Bericht door Jeffrey#28 »

*geen sponsor* Racing Team schreef:
double minibike schreef:Ja twan ze reden allebij fijn.. maarja 1 motor reed het fijnste en zat net iets hoger dan de ander dus dat zal het worden he.. ik zeg nog nix maarja het word in iedergeval een mooi jaar... :wink:

M.v.G...Mikey..Minibikey...

Inderdaad een DM is net iets hoger..........
Gogghh de nieuwe grc is net zo hoog als de dm dus je weet nog steeds niet wat het word... double.. dus je ziet het wel met de nmc..
Ps.. ik heb op bijde motors gereden en als ik nou op een hoge grc heb gereden en op een lager model dm.. :wink: of andersom.. dan weet je het nog steeds niet..

M.v.G...Mikey..Minibikey...[/quote]

Mike vind het nou eenmaal leuk geheimzinnig te doen...en vooral als iedereen m aandacht geeft.....maarja...verder is het een coole gast :^o (jammer dat is zo snel huilt maar dat terzijde)
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Jeffrey#701 schreef:
double minibike schreef:Ja twan ze reden allebij fijn.. maarja 1 motor reed het fijnste en zat net iets hoger dan de ander dus dat zal het worden he.. ik zeg nog nix maarja het word in iedergeval een mooi jaar... :wink:

Inderdaad een DM is net iets hoger..........
Gogghh de nieuwe grc is net zo hoog als de dm dus je weet nog steeds niet wat het word... double.. dus je ziet het wel met de nmc..
Ps.. ik heb op bijde motors gereden en als ik nou op een hoge grc heb gereden en op een lager model dm.. :wink: of andersom.. dan weet je het nog steeds niet..

Mike vind het nou eenmaal leuk geheimzinnig te doen...en vooral als iedereen m aandacht geeft.....maarja...verder is het een coole gast :^o (jammer dat is zo snel huilt maar dat terzijde)[/quote]

Jeffrey verhagen sjonge jonge wat ben jij een toffe peer zeg zo eey jij krijg van mij een dikke vette pluim.. =D> ga nou maar eerst zelf trainen en doen voordat je over mij gaat praten.. ik heb een sport mentaliteit en kan dat van jou tot nu toe nog niet echt zeggen... ik zie je volgend jaar wel rijden jeffrey in de (opstapklase :wink: )....

Jeffrey#28

Jeffrey verhagen sjonge jonge wat ben jij een toffe peer zeg zo eey jij krijg van mij een dikke vette pluim.. =D> ga nou maar eerst zelf trainen en doen voordat je over mij gaat praten.. ik heb een sport mentaliteit en kan dat van jou tot nu toe nog niet echt zeggen... ik zie je volgend jaar wel rijden jeffrey in de (opstapklase :wink: )....

hahaha je hebt echt een sportmentaliteit ja! Geweldig...daarom is iedereen ook zo enthousiast over MIKE BOOT... :?
De Hakker
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

tsjonge tsjonge tsjonge ga je......... :oops: :oops: :oops: :oops:
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Heren, Volgens mij is deze topic voor een verslag van Echt en niet om elkaar af te blaffen.
Wat een zielig gedoe hoor. Toon eens wat meer respect voor elkaar en vecht die onderlinge strijd eens uit op een baan... b.v. op 7 januari in Echt :wink:
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
Jeffrey#28

Van: *geen sponsor* Racing Team
Aan: Jeffrey#701
Geplaatst: Do Dec 21, 2006 10:17 pm
Onderwerp: minibike
ja dat weet jij ook zo goed het jeffrey.. maar laten we er nou maar over op houden heb geen zin meer om je nog erger voor paal te zetten.. met je 2 linker handen.. maar jeffrey veel sucses op de 600cc of ga je toch minibiken.. of word het weer mountainbiken...

Nouja...laten we maar ophouden...MIKEY :lol:
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

mikey ik erger me redelijk vaak aan je posts je kan super hard en goed rijden ik doe het je niet naar maar soms ben je echt irritant das mijn mening die ik even wil geven !!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
pascalvr6
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door pascalvr6 »

ruud schreef:mikey ik erger me redelijk vaak aan je posts je kan super hard en goed rijden ik doe het je niet naar maar soms ben je echt irritant das mijn mening die ik even wil geven !!
Dat geld voor jou het zelfde ruud :lol:
GTA racing team
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
schroefje

Bericht door schroefje »

MENSEN HOUD HET FF ONTOPIC!!!
pascalvr6
forum gebruiker