poeldijk 14-01-07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
mychael
forum gebruiker

poeldijk 14-01-07

Bericht door mychael »

oke oke dan zal ik maar proberen om er een beetje stemming in te brengen.ik vindt de laatste tijd dat er niet veel meer aan verslagen gedaan wordt.daar moet we maar weer eens verandering in brengen.dus begin ik bij het begin.ik mike wrs en me maatje marvin kwamen om half 10 aanrijden en dachten dat het had gesneeuwt ofzo,maar het bleek dat er een schuimparty was geweest.we hoopten dat de baan niet echt zeik nat was geworden van al dat schuim.maar eind goed al goed,gelukkig lag er maar een beetje water op de baan precies in de bocht,precies aan de rechterkant van de pits.maar het was netjes opgelost door het personeel van v/d ende.Ik vond het een verschrikkelijke boutdag,omdat ik kwam maar niet lekker in me rondes.dat gebeurt weleens dat je niet lekker rijd.voor de rest was het een lekker druk dagje met veel bikers.in het begin gingen alle bikes nog lekker door elkaar heen.totdat er genoeg aanrijdingen plaats waren gevonden.ik kan me nog herinderen dat er zo 2 chinezen op rob zijn geknalt(ze moeten je ook wel hebben he) zo kan ik me ook nog herinderen dat met de race,je ook al bijna van de baan werdt afgeduwt door een rooie blata met een heel iel jongetje erop hahahahaha.maar ja je bent er weer goed vanaf gekomen.Om ook nog maar te vertellen,vondt ik de race van de jongeren pikkies echt super goed.zo had je de hele race een gevecht met cammilo(gele blata) en joey(groene blata)die jonkies waren aan het racen alsof hun leven er van af hield.zo had joey eindelijk camillo ingehaalt,en lag hij eerste,maar door een klein overgehaast rekenfoutje maakte hij een slipertje waardoor hij uitgleed en tweede werd.Maar allebei uitstekend gereden.ikzelf ga pas over 2 weken rijden weer,en hopelijk zie ik dan weer de vertrouwde gezichten bij v/d ende.het was me een plezier om dit verslag te beginnen en hopelijk is het de volgende keer weer iemand anders.gr mike wrs telefonica
Divirion

Bericht door Divirion »

8) Ik heb vandaag in het begin wel lekker gereden, maar later ging het steeds minder.
Koppeling werkte niet zoals het hoorde, en ook nog 2 keer onderuit gegaan.
Wel voor het eerst met mn pak gereden, en dat beviel me zeker.
Toen ik de race nog wou meerijden, en klaar stond vlak voordat
het rode licht aan sprong begon mijn bike hevig te roken en water te spuiten.
Overkoker :evil:
Nog nooit gehad, maar ik denk dat het komt omdat ik al 5 minuten
stilstond te gassen, en op die manier natuurlijk ook geen rijwind kreeg
domme fout van mij, en daardoor de race niet mee kunnen rijden.
dat was erg jammer.
Maar de ronden die ik heb gereden gingen redelijk goed zondag.
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

Steven ging toch maar gewoon naar poeldijk, dus ik moest hem volgen. De laatste tijd vind ik het helemaal niet leuk daar, maar afgelopen zondag vond ik het toch wel leuk. Gewoon weer ouderwets gezellig en rijden ging ook wel lekker. De race bij de jonge gasten was echt mooi! Ik stond boven op de brug te vlaggen dus kon alles goed volgen. Camilo erg goed gedaan tegen een WRN! En chrisje heeft aardig met zijn chinees tegen een blata geraced. Ook lekker hard gereden :wink: Nu maar hopen dat je je bike en pak terug krijgt he!
en marco jammer dat je Bizeta het niet deed :?
en is het al duidelijk waar jullie volgende week gaan rijden ?
dan kan ik wel gewoon mee, want die dag erna heb ik geen les 8)
GRC RR
www.johanracing.webs.com
rob polini
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door rob polini »

ja telofinica jij dacht dat het gesneeuwd had dat heb een andere oorzaak ,dat zijn die lange dingen waar je aan moet zuigen :?: dus geen sneeuw,ja en toen gingen we rijden omdat het nogal laat druk begon te worden gingen we in eerste instantie allemaal doormekaar de beginnelinge en de oudjes nauw dat heb ik geweten,eerst een luchtfilter tegen me muilos aan en toen een uitlaat demper ja die verlies je gewoon en dan rij je gewoon door tuurlijk en toen ja het was net sinterklaas twee chineese bike,s en toen gingen we gelukkig splitsen he he rust maar alle gekheid op een stokje het was weer gezellig,gezellig ja zag weer een hoop vet,vet :?: ja marcodep was ook weer van de partij,en natuurlijk niet te vergeten vetje himzelf DISTEFANO,pappa van kleine bo daar heb ik ook nog even meegestreden en dat ventje kan rijden ja ja lekker achter hem gezeten en een beetje opduwen harstike leuk goed voor ons allebij want zijn vader(vetje)daar hoef je niet mee te gaan rijden ,die rij je zo een ronde aan zijn broek.niet gek want ik ben 20 kg lichter hahahah,geintje stevie gabber ja en toen de race,ik ging als eerste van de eerste plek weg en liet johan (de zwarte ridder zijn zoon) achter mij en na een halfe ronde ging hij mij inhalen wat zeer gevaarlijk was hij duwde mij zo van de baan en ik kon nog net op tijd een geweldige klapper vermijden.maar wolfje was er voorbij is zijn vadre het niet dan doet zijn zoon het wel ,ongelooffelijk levensgevaarlijke stunten om voor te blijven maar goed ik lag dus tweede en dat is zo gebleven ook jammer voor bo dat hij niet mee kon doen want zijn gaskabel was gebroken jammer bo volgende keer beter,voor de rest leuke dag en jordy rossi zijn bike liep goed met het nieuwe blokie hij moest van grote jordy zijn vader opa maar even klop geven maar dat is niet gelukt haha volgende keer weer proberen jordy nu jongens ik vind het zat zo ,tot dinsdag of ander tot zondag groeten opa der alte alias rob polini met zijn balata wrs 14 mazll
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Johan911 rep.
forum gebruiker

Re: poeldijk

rob polini schreef: en toen de race,ik ging als eerste van de eerste plek weg en liet johan (de zwarte ridder zijn zoon) achter mij en na een halfe ronde ging hij mij inhalen wat zeer gevaarlijk was hij duwde mij zo van de baan en ik kon nog net op tijd een geweldige klapper vermijden.maar wolfje was er voorbij is zijn vader het niet dan doet zijn zoon het wel ,ongelooffelijk levensgevaarlijke stunten om voor te blijven
Dag lieve rob :lol: :lol:
even een verbetering:
dit was geen gevaarlijke situatie! Moest je maar niet naar rechts gaan :lol: en het is ten slotte een race he :wink: en ik dacht: snel rob voorbij voordat hij op zijn ouwe snufferd gaat!
GRC RR
www.johanracing.webs.com
chineesefood
forum gebruiker
Minibike:: Grc RRz11 Bzm 4t

Bericht door chineesefood »

Hee Rob we gaan je de chineese onderdelen magneet noemen :P
Ik heb afgelope zondag ook lekker me rondjes kunnen rijden 8) In de race bijna tegen jordy aangereden (maar ging nog net goed:P) en voor ut eerst wat mensen ingehaal in de race :P 8) dus gaat steeds beter 8)

Tot de volgende x allen

Grtz Chineesefood
GRC RRz 4T 90cc BZM
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Ach Johan, we weten beiden wie het zegt het zijn ook iedere week dezelfde praatjes van die ouwe. Maar eerlijk is eerlijk die ouwe gaat als een jekko de laatste tijd maar het gaat hem de laatste tijd toch al voor de wind, want laatst heeft ie weer eens meegedaan aan de welbekende Tante Sidonia look alike contest en ja je raad het al ...ook die heeft ie weer gewonnen :lol:
Maar Onze Ouwe heeft ingestemd om as zondag eens lekker vreemd te gaan en moet dus met pijn in zijn hart (al moet ik zeggen dat ik denk dat ie er niet eens 1 heeft) zijn baan in poeldijk voor een keer de rug te keren.
En dan zullen we eens zien of Onze ouwe ook op een andere baan lekker kan knallen(ik betwijfel het) Hij zal dan weer 1 of ander smoesje hebben, of hij belt af omdat ie weer mee doet aan een Ronnie Tober verkiezing ofzo want ook daar wint ie veel prijzen mee.

DISTEFANO,pappa van kleine bo daar heb ik ook nog even meegestreden en dat ventje kan rijden ja ja lekker achter hem gezeten en een beetje opduwen harstike leuk goed voor ons allebij want zijn vader(vetje)daar hoef je niet mee te gaan rijden ,die rij je zo een ronde aan zijn broek.niet gek want ik ben 20 kg lichter
En daar moet ik dus dik 20u mee in een bus naar benidorm.:evil: :evil:
Nou dacht het niet hoor....
Steven
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

jaja was weer lekker :)
en rob.. dinsdag ben ik er ook en dan denk ff andere sproeier erin omdat hij niet goed stationair liep en de stationair schroef er helemaal in zat :P
nog een halve slag de koppeling afstellen en ik kan je weer voorbij rijden :lol: :oops:

enne chineesfood
eigenlijk wou ik je van de baan duwen :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted:
nee joh :wink:

en ben 2x gevallen :?
1x na de 1x bocht en dan rechte stuk gaf ik veel gas en gleed mn achterwiel weg :lol: :lol:
maarja :?

dooi

Jordy
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

benidorm..... sorry jongens het !CENCUUR! huwelijk is ook in nederland legaal... dus je hoeft niet met die visgraat zo ver te reizen......

of is het daar ook minibiken??? :?:
Johan911 rep.
forum gebruiker

haha ja we hadden het erover om 'even' in benidorm te gaan rijden :lol:
maarja... om dan met rob zolang in een bus te zitten.. tsjaa :lol:
nee hoor rob we houden wel van je :lol:
GRC RR
www.johanracing.webs.com
rob polini
forum gebruiker

vetlap

Bericht door rob polini »

marcodep schreef:benidorm..... sorry jongens het !CENCUUR! huwelijk is ook in nederland legaal... dus je hoeft niet met die visgraat zo ver te reizen......

of is het daar ook minibiken??? :?:
volgens mij hoor ik een lama schijten
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
mychael
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door mychael »

ZEG JONGENS LATEN WE HET WEL GEZELLIG HOUDEN JA.BEKVECHTEN OF DOELEREN,DOE JE MAAR OP DE BAAN OFZO.DIT IS EEN VERSLAG EN GEEN OORLOGSVELD...............gegroet mike wrs telefonica
EVD
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door EVD »

het is toch een beetje lol trappe?

meeste van julie zie ik morge!

grtz erik
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
Plaats reactie