van de ende 28 januari

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

rob polini
forum gebruiker

van de ende 28 januari

Bericht door rob polini »

zo we kunnen weer genoeg schrijven wat een dag zeg,ten eerste een beetje verslapen,en toen als een speer naar poeldijk.lekker druk veel bekende gezichten,ed was gelukkig ook weer van de parij,altijd gezellig dikke mensen,nietwaar steven,maar goed even een verslagje,het rijden ging opzich zelf wel weer lekker na de klapper van roosendaal :oops: en na de bandjes lekker warm gereden te hebben,dacht ik zo nu kan het gas er wel weer even op FOUT boven op de bekende bruggetje hopla er af en niet te zuinig,toen ik weer opstond en een kleinbeetje bij de mensen was zag ik ineens een minibiker tegen de rij richting rijden die kwam waarschijnlijk kijken hoe het met mij was,maar daar kwam de zwarte ridder aanstuiven op zijn stalen ros,en toen ja dat had je moeten zien,atze,de zwarte ridder kan vliegen ja echtwaar want hij schok ze eigen wezenloos van die andere minibiker ja dat verwacht je ook niet een baan heen en een baan terug dus toen lagen er twee van die oude gebouwen op de grond en het was toch wel pijnlijk,maar gelukkig viel het allemaal nogal mee en atze kon zijn strijd weer voortzetten,voormij niet want ik had zoal gewoonlijk weer schade dus de bike in de auto gezet en ben toen maar gaan vlaggen,er werd mij wel een andere bike aangeboden.maar dat was om een uur ja dan hoeft het natuurlijk niet meer,maar goed de twee races waren leuk om te zien en ze hebben allemaal goed gereden,de eerst twee zondagen ben ik er niet,ik heb nm een geitenschow.dus mario kan gewoon komen rijden op de poeldijk :?: ,dus tot de volgende keer en houd de boven kant boven adios :P
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
EVD
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door EVD »

hee ja was zeker weer gezellig en weer pech voor mij :roll: eerst een half uur te laat en vervolgens had ik totaal geen grip (echt totaal neit) , toen ik eindelijk grip begon te krijge merkte ik dat me bike wegzakte kwa vermoge, ik dus de pit in is me snaartje gebroke en toen chekte ik meteen de zaak en zag dat me voortandwiel op was, snaartje had ik natuurlijk weer niet in de goede maat :roll: naja zat dus weer niet mee, en dan komt er een klein kereltje aanzette dat hij tegen de muur is aangeknald omdat ik hem er niet langs wilde late?? anyway de grc gaat gewoon de schuur in en ik komt terug op een blatini :lol: :lol: ofterwijl een blata origami met een polini modified blok en grc kappen met een race uitlaat en 19 mm en alles finegetunef,

naja rob suc6 en mense tot de volgende keer!

grtz erik
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Ja was weer gezellig vandaag, Bo 2e geeindigd bij de snelle boys :wink:

en ja er zijn altijd weer gevallen apart met de nadruk op "gevallen" en "Apart" sjonge jonge zeg wat ging dat ouwe lijf toch weer hard tegen de vlakte volgens mij zie jij het leven niet meer zitten hoor Rob of kick je hier nou op. :wink: maar ben blij dat het met mijn maatje weer ok gaat.

Maar heb alle Geite verenigingen gebeld en er bestaan helemaal geen Geite tentoonstellingen, dus gewoon een tijdje rust, neemt niemandje kwalijk hoor,eerder dankbaar. zo kan iedereen met een gerust hart komen rijden de aankomnde weken.

Zie vd week wel, denk een dinsdag zorg jij voor de koffie??

Mzzl
Steven
rob polini
forum gebruiker

DiStefano schreef:Ja was weer gezellig vandaag, Bo 2e geeindigd bij de snelle boys :wink:

en ja er zijn altijd weer gevallen apart met de nadruk op "gevallen" en "Apart" sjonge jonge zeg wat ging dat ouwe lijf toch weer hard tegen de vlakte volgens mij zie jij het leven niet meer zitten hoor Rob of kick je hier nou op. :wink: maar ben blij dat het met mijn maatje weer ok gaat.

Maar heb alle Geite verenigingen gebeld en er bestaan helemaal geen Geite tentoonstellingen, dus gewoon een tijdje rust, neemt niemandje kwalijk hoor,eerder dankbaar. zo kan iedereen met een gerust hart komen rijden de aankomnde weken.

ja dat is goed mijn vr........... hahaha :P
Mzzl
rob polini
forum gebruiker

DiStefano schreef:Ja was weer gezellig vandaag, Bo 2e geeindigd bij de snelle boys :wink:

Mzzl
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

rob polini schreef:

Mzzl
he ouwe , je moet buiten de quote schrijven.
Steven
rob polini
forum gebruiker

w

DiStefano schreef:
rob polini schreef:

Mzzl
he ouwe , je moet buiten de quote schrijven.
sorry
de Zwarte Ridder (atse)
nieuwe gebruiker

Bericht door de Zwarte Ridder (atse) »

I can fly, high in the sky!!!!!!! :? :? :? :? :? :? :?
Maar dat landen he :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
BLATA Elite 14 WRS (oranje)
Rob en Camilo

Bericht door Rob en Camilo »

Techniek op onze leeftijd????

Was zeker weer een leukezondag morgen. Zelf niet gereden maar toch de nodige spannende momenten beleefd. Snel naar een paar klappertjes gerend en de mensen weer op de been geholpen. Toch weer altijd goed als ze daarna weer vrolijk rondrijden.
Camilo zijn bikeje afgesteld, Steven nog bedankt voor de hulp hierbij, en toen genoten van de race.
Ooit zagen we een man rondrijden toen wij nog geen bike hadden en waren onder de indruk van zijn snelheid. Nog steeds rijd hij snel, Ed, maar nu ree Camilo een paar rondjes voor hem. Wie had dat ooit kunnen denken.

Leuk om te zien

Gr
mychael
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door mychael »

ik vond het ook een zeer geslaagt dagje,ik heb lekker met me nieuwe maatje kunnen trainen,en het ging zeer goed,vond ik zelf.met de opwarmronde reed ik lekker met rob en nog iemand met een zwarte polini dreambike lekker over de baan te racen,totdat we lekker warm waren.toen ging ik als eerste over de dubbele brug heen en rob achter me en daarachter die polini,en toen hoorde ik gewoon door me helm en de herrie heen,dat rob een klapper maakte,ik schrok en draaide me om om te gaan helpen.ed stond op de brug als eerste om iedereen te waarschuwen.maar met me stomme kop reed ik een stukje terug en daardoor kwam de zwarte ridder in de problemen op de brug en daarvoor mijn openbare excusses.ik wou gewoon rob helpen en dacht niet goed na.ik hoop dat we elkaar nu niet gaan ontwijken op de baan,want dat zou ik jammer vinden,omdat we net een leuk clubje minibikers zijn.Maar goed,na alle gekheid op een stokje te hebben gehad,zijn we weer gewoon lekker verder gaan racen.om 1 uur begon de race met de jongeren,en daar heb ik voor de verandering maar eens aan mee gedaan.ik deed dit trouwens omdat me trainingsmaatje mee deed.goed de race begint en lag snel tweede en joey eerste.een lange tijd wist joey mij achter hem te houden,maar door het jagen,maakte hij een stuurfoutje en ging hij onderuit.ik had hem nog geholpen om weer verder te gaan,maar door de klap was de spirit eruit en kon ik ongestoord 1ste worden.ik wou de gene die tweede en derde zijn geworden ook nog feliciteren.ik hoop iedereen over 2 weken weer fris op de baan te zien.volgende week ben ik er niet,want dan vier ik me verjaardag (26 jaartjes) lekker ergens anders.gr mike wrs telefonica
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

Hee een verslag van poeldijk, dat is lang geleden.
Ik heb voor het eerst met zachtere banden gereden: Voor 1.1 en achter 1.3. Dat beviel me wel aardig. Ja, het ongelukje met paps atse en der alte was even schrikken en duurde even voordat we weer konden rijden, maar veiligheid voorop. Maar door dat ongeluk zijn er misschien een paar ogen open gegaan? We moeten het met z'n allen veilig maken. Dus ouders waarvan hun kinderen aan het rijden zijn, die aan de kantlijn staan te kijken naar hun zoon, zouden bijvoorbeeld ook een vlag vast houden en bovenaan staan. Zo zijn er echt nog tig mogelijkheden. Maar de vaste groep krijgt dit natuurlijk nog te horen.
toen de wedstrijd: Bo reed echt heel goed gisteren! =D> Maar na een paar rondjes achter hem gezeten te hebben, had ik hem toch te pakken en kon de wedstrijd uitrijden. En me ouwe pa werd 3e, toch ook goed voor zo'n oude vent, toch ? :lol:
oohja ik was gevallen en me bike maakte natuurlijk een smakker, maar nu was mijn(rob) remschrijf weer krom gegaan, dat is al de 2e remschijf die krom gaat door een val :? heeft iemand een idee hoe je dit kan voorkomen? (wrs)
En wilma bedankt voor de organisatie, hopelijk komt dit probleem binnenkort weer goed :wink:
en verder iedereen natuurlijk weer bedankt voor het plezier
GRC RR
www.johanracing.webs.com
mychael
forum gebruiker

schijfrembeschermer

Bericht door mychael »

he je moet ff kijken bij foto's en dan bij blata from italy daar zie je zo beschermer.succes gr mike wrs
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

Kon er helaas niet bij zijn...
Heb en had het super druk met het afronden van een School project.
Deze week nog de volle week bezig en daarna afstuderen.

Waarschijnlijk ehum, voorlopig kom ik niet rijden, zal kijken of ik binnenkort weer ff mijn neus kan laten zien.

Gegroet,
Maik WOOFER
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
paulo
forum gebruiker

Bericht door paulo »

het was weer een helle mooie dag op laatse half uur was ik twee keer gevallen toen gien ik het pitstop in toen keek ik naar mij voor band die was nat toen deed ik mijn bike uit en ik keek er naar mijn bike was niets lek maar doen deed ik mij bike aan toen zag ike dat hij water spoot uit het rad dus ik kon de race niet rijden jammer genoeg :cry:
martini mr-r
08/sen open
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

is er vanavond nog iemand die gaat rijden in poeldijk????

Gr.
Steven
Plaats reactie