Die puch voorvork die je daar ziet ... zit er al niet meer in. IK laat eerst een puch voorvelg erin met naafjes. Daarna maak ik nog wel een zelfbouw voorvork en komen er 6,5'' wielen op, of schijfremmen en blata bandjes op de naaf.
Tankje even op het frame vastgezet. Het lijkt meteen al een stuk anders. Ook zit het achterwiel erin!
-------------------------------------------------------------------------------------
PRoject heeft een tijd stil gelegen, inmiddels is het hele blok gereviseerd (staat al wel ergsn tussen dacht ik ) vandaag heb ik een onderdeeltje van de ontsteking vervangen en even gereden weer. Hij loopt wel mooi, alleen moet hij nog wel afgesteld worden.
Filmpje in de eerste post. Filmpje is wat donker geworden... had de camera nie echt goed ingesteld. Zal morgen nog een nieuwe maken maar het geluidje is goed te horen zo..
ik wil ermee zeggen dat je je tijd en energie in een bike stopt, terwijl 80 procent van het forum lekker lui een bike besteld,hem start en begint te rijden.
dus het is een compliment
(en ja, ook ik zit "lekker lui" op een fabrieksbike )