20 februari vd ende

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

20 februari vd ende

Bericht door #Jordy Rossi# »

ey,

het was voor het eerst weer eens druk op een dinsdag bij vd ende
de dag begon selcht voor mij

1. bike liep slecht
2. einedlijk liep de bike goed gaf ik hard gas op rechte stuk met klein bochtje gleed mn achter wiel weg dus ik was hard gevallen :cry: ik heb nu erg last van mn enkel en mn rug want t was geen zachte klap :?
verder nergens last gelukkig want ik heb airbag 8)
3.steppies beetje krom :cry:

verder heb ik de bms lekker uit kunne proberen en hield sommige wel bij die ik altijd hard voorbij reed :lol: maar t went wel en de stuur demper dat is ff wat anders 8)

was mn dagje wel :wink:

groet,
Jordy
Laatst gewijzigd door #Jordy Rossi# op wo 21 feb 2007, 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

Was erg gezellig,,
geen 1x gevallen en ging een stuk beter dan vorige x.
is nog niet super afgesteld maar komt wel :wink:
en ja jordy je ging aardig onderuit :shock:
Tot de volgende x :twisted:
Daantjuh#36
forum gebruiker

Bericht door Daantjuh#36 »

met mij ging het ook wel goed
ik reed gister 1:16 :twisted:
was gezelig :D
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
Burnoutje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Burnoutje »

Nou , ik kwam ook aan, met me neefie. Dus me pa wil de benzine erin doen, en tadaa, wat zie ik bij het vlotterbakje..... *drup*drup*drup*,dus de vlotter open en weer dicht.. Toen was het gelukkig over, nou ik begon me eerste rondje, wil naar beneden rijden richting de brug zeg maar,En PLOP, Hiennnnnn,uit, De Bougie met kabel eraf gevlogen :roll: ,Dus ja, gelukkig me ouwe bougie bij me, die erop gezet. en dus weer lekker verder rijden..
Wil ik op een begeven moment volgas met me Chineesie,Hieeennnn,Uit, Ik denk dat die teveel benzine krijg dus ff kijken.. Maarja gelukkig kon ik nog met me choke nog spelen, en zo liep die toch nog lekker, en het was gek, maar toen liep die wel een stuk harder :shock: :shock:

Dit was het weer:P

Mzzl ,
Burn
[url=http://www.burnoutje.n3t.nl][img]http://img87.imageshack.us/img87/2622/bannerbk9.jpg[/img][/url]
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

burnoutboy13 schreef:Nou ,Wil ik op een begeven moment volgas met me Chineesie,Hieeennnn, Uit, Ik denk dat die teveel benzine krijg dus ff kijken.. Maarja gelukkig kon ik nog met me choke nog spelen, en zo liep die toch nog lekker, en het was gek, maar toen liep die wel een stuk harder :shock: :shock:

Dit was het weer:P

Mzzl ,
Burn
Dan lijkt het me dat je bike juist te weinig benzine krijgt, want als je je choke openzet krijg hij juist meer benzine

Maar ik was er ook eens op een dinsdag. Me bike begon te lekken toen ik weg wilde rijden. Ik was vergeten om me slangenklem vast te zetten bij mijn waterpotje, dus die vastgezet en toen lekte die niet meer ( bedankt rob) Verder heb ik gewoon lekker gereden en me tijd weet ik vandaag niet, omdat me laptimer het niet deed
GRC RR
www.johanracing.webs.com
paulo
forum gebruiker

Bericht door paulo »

ik was er ook het g heel goed in het begin eerst 2 keer zacht weg gegleden maar op het laatste uurtje reed ik achter bo toen gleed ik weg maakte een harde klapper eerst 2 keer over de kop geslagen daarna volgens mij deet mij bike het zelfde dus nu heb ik last van mijn rug knie hand maar verder het gien best goed :wink: maar wel weer veel werk aan me kap :cry:
martini mr-r
08/sen open
Just Bo
forum gebruiker

Bericht door Just Bo »

Heb gisteren ook weer lekker gereden , samen met mijn vriendjes Di angelo en Camilo, alleen reed Camilo op zijn vaders bike (WRS) en dat is wel even iets anders dan op de JR maar toch ging hij er hard mee rond. Met Angelo lekker hard over de baan geraced en jagen op elkaar.

Heb ook weer mijn tijd iets verbeterd naar 1:10:14
de 1:09... zit er aan te komen :lol:

Groeten Bo
Groetjes Bo

Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
rob polini
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door rob polini »

ja zeker lekker druk,ja vakantie dus een heleboel jonge minibikers,het ging weer een stuk beter als een zondag,wrs liep lekker,goed meekunnen komen met de jeugd bo,diangelo,jordy,paulo,johan,ja je moet wel eens een trukje :twisted: uithalen om de jeugd voor te blijven,nauw diangelo en bo grote klasse hoor,komt allemaal wel goed met het mnc gebeuren ze kunnen de borst nat maken,zo vind het weer genoeg,ik zie jullie zondag wel weer gaan we er weer een gezellige dag van maken. WILMA EN DOC weer bedankt voor het vlaggen,ed,toppie,als we jullie toch niet hadden :P tot zondag adios DE SNAKE :oops:
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

ik moet nog wennen aan de bms :wink:

jr
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
Plaats reactie