Ja de zondag eigenlijk de beste dag van de week ,behalve het opstaan dat is alyijd een probleem,maar als we gaan minibiken gaat het opstaan alyijd net iets beter,maar goed,zeker weer een gezellige dag met de jongens,en meisjes,gelukkig lekker druk het voordeel daar van is dat we gesplits gaan en moeten rijden,nl de snelle en de iets mindere snelle,wat mijn wel opvalt is dat de wat mindere snelle groep toch wel erg klein wordt,dus dat houd in dat ze het allemaal toch doorgaan krijgen het spelletje minibiken,het vrije rijden ging na een paar spoeier aanpassingen wel weer lekker,ja dat jonge spul hoef je niet meer achterna te gaan die worden toch te snel ze moeten maar gauw nmc gaan rijden het liefs op zondag dan zijn die oudjes tenminste weer de snelst,ik heb in de wandelgangen gehoord dat er weer een race aanzittekomen de PAASRACE.de wijze mannen en wijze vrouwen hebben al een beetje zitten vergaderen,het hele A>TEAM was aanwezig,voor degene die niet bekent de leden van het a.team,zal ik ze even voorstellen.B.A dat is steven,vader van bo bo,haniball,dat is ikke zei de gek rob pollini der alte en de snake,zo dat is er uit,face is johan de zoon van die oude atse,met bijnaam de zwarte ridder en in het a.team is hij ja je snapt het al MURDOCK HAHAHA OVER DE PAASRACE HOORT IEDEREEN BINNEKORT MEER,even over de race van vandaag kort en krachtig ik kon het niet bijhouden en ben vijfde geworden,ik wil iniedergeval wilma even bedanken voor de inzet want zij gaat het stokje overnemen met nog een paar hulpjes nl het indoorminibike,maar daar later meer over.iniedergeval weer bedankt voor de gezellige zondag en tot ziens.mazll snake hahaha

GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....