25 februari roozendaal

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Misschien is het een idee om 11 maart naar Echt te komen??
Dan is er een race bij PKE. Arie heeft daar ook voor ingeschreven...
Zou wel leuk zijn.
Jeffrey#28

Bericht door Jeffrey#28 »

Zoals het er nu uitziet komt Arie niet. Hij komt die dag ervoor terug van een training is Spanje...
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

*geen sponsor* Racing Team schreef:nou gerry ik zou ook heel graag willen komen maar meschien andere keer.. we hebben voor zaterdag al afspraken.. dus ik kan niet komen.. andere keer dan.. als het beter uit komt het geld groeit tenslote niet op onze rug.. we hebben zondag getraint dinsdag zondag en toen weer zondag... dus ja.. word beetje te veel.. ik kan trouwens normaal niet elk weekend want me ouders zijn gescheiden.. van daar... maar ik wil graag 1x langs komen.. om tege jou te rijden gerry en dat geval van de pet in de ring gooien.. :roll: ik snap hem nog steeds niet maar ik heb toen in breda wel degelijk tegen jou gereden en toen ging iedereen hard of ging je toen niet vol uit..???
maar ik zal je vast nog wel 1x op een baan zien.. en tegen jou rijden...

M.v.G....Mikey..Minibikey...
Dan komt het goed uit dat er op zondag gereden word :lol: :lol: in Hasselt
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

ff terug ontopic!
heeft nog iemand foto's gemaakt??
Heb verschillende mensen foto's zien maken dus graag hierneer zetten!

Gr Jarno #23
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

andries schreef:
*geen sponsor* Racing Team schreef:nou gerry ik zou ook heel graag willen komen maar meschien andere keer.. we hebben voor zaterdag al afspraken.. dus ik kan niet komen.. andere keer dan.. als het beter uit komt het geld groeit tenslote niet op onze rug.. we hebben zondag getraint dinsdag zondag en toen weer zondag... dus ja.. word beetje te veel.. ik kan trouwens normaal niet elk weekend want me ouders zijn gescheiden.. van daar... maar ik wil graag 1x langs komen.. om tege jou te rijden gerry en dat geval van de pet in de ring gooien.. :roll: ik snap hem nog steeds niet maar ik heb toen in breda wel degelijk tegen jou gereden en toen ging iedereen hard of ging je toen niet vol uit..???

:D :D :D :D

Die is goed....

vijgen na pasen je tekst

See ya... sunday..minipikki
4 Stroke producer sinds 2003
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Gerry schreef:
andries schreef:

:D :D :D :D

Die is goed....

vijgen na pasen je tekst

See ya... sunday..minipikki

Ja als wij zaterdag al afspraken hebben dan kan ik zondag niet gaan rijden.. Maar ik hoop je 11 maart te zien ik kijk er al naar uit.. :wink:

Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Geeeeeeeeuw
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

zorg gewoon dat je er 11 maart bent gerry en dan kan je het bewijzen
Polini-Michael
forum gebruiker

Bericht door Polini-Michael »

denk tog dat Gerry iemand is die zich niet meer hoeft te bewijzen :wink:

Gr
[quote="Blata-Patrick"]wie binn'n een kniene kop ! =B [/quote]
jarno_blata_23

Bericht door jarno_blata_23 »

Gerry dan zou ik wel maar gaan bellen of je in plaats van Arie vos kan rijden want het zit al vol dus....

Gr Jarno #23
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

marcodep schreef:zorg gewoon dat je er 11 maart bent gerry en dan kan je het bewijzen

Geeeeeeuw

@ michael : jij snapt em :wink:
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

marcodep schreef:zorg gewoon dat je er 11 maart bent gerry en dan kan je het bewijzen
Zoals bekend is bij de meeste minibikers(Dacht ik)hoeft Gerry zich niet te bewijzen :roll:

Heb jezelf ook al reeds ervaren denk ik toch????????????

Dus als Gerry iemand uitnodigt komt er geen reactie...maar als Mikey vraagt of Gerry naar Echt komt...dan moet Gerry zich gaan bewijzen :roll: :roll: :roll:

De tijd zal uitwijzen wie er het beste is..en dat zal echt niet lang gaan duren..
www.hf-racing.nl
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

[quote="*geen sponsor* Racing Team"]nou gerry ik zou ook heel graag willen komen maar meschien andere keer.. we hebben voor zaterdag al afspraken.. dus ik kan niet komen.. andere keer dan.. als het beter uit komt het geld groeit tenslote niet op onze rug.. we hebben zondag getraint dinsdag zondag en toen weer zondag... dus ja.. word beetje te veel.. ik kan trouwens normaal niet elk weekend want me ouders zijn gescheiden.. van daar... maar ik wil graag 1x langs komen.. om tege jou te rijden gerry en dat geval van de pet in de ring gooien.. :roll: ik snap hem nog steeds niet maar ik heb toen in breda wel degelijk tegen jou gereden en toen ging iedereen hard of ging je toen niet vol uit..???

Begint het te dagen,als je dit leest

Gerry schreef:

maar ik had toch graag een confrontatie aangegaan, met MM maar hij ontweek ze heel professioneel, zonde

Merlin schreef:

In verband met de enorme drukte op deze relatief kleine baan zou dat een onaanvaardbaar risico geweest zijn. Dus inderdaad heel professioneel van Mike. Petje af!

Gerry schreef:

Daarom had je die pet in je hand

DUH......

Laatst aangepast door Gerry op Ma Okt 23, 2006 10:13 am, in totaal 1 keer bewerkt
www.hf-racing.nl
schroefje

Bericht door schroefje »

Mensen laten we herhaling van dit onderwerp voorkomen!

we weten allen dat Gerry zijn eigen niet hoeft te bewijzen en de meeste weten ook dat ze beide al div keren op de baan "tegen" elkaar hebben gereden maar als het erop aan kwam iemand met de staart tussen de benen weg reed.

Dus laten we weer ontopic gaan want dit is het niet waard ...En hoop jullie nu eindelijk eens tegen elkaar te mogen zien rijden....enne mikey zou bertje maar niet uitdagen want die houd een 50cc bij op een 40cc ;)

Maar je bent goed opweg je kan sturen en gas geven...nu nog leren je mondje te houden en proberen van mannen zoals Gerry Arie Bert wat te leren want jij bent nog geen icoon in de sport deze mannen al wel!

FIN!
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

Amen
Plaats reactie