Het was gezellig druk vandaag op de baan. Vandaar dat er al snel in 2 groepen werd gereden. Micheal zag ik op die mooie 4-takt van Albert rijden en volgens mij heeft hij nu een nieuwe Bike. Veel plezier ermee. Camilo had het ook naar zijn zin. Eindelijk loopt zijn bike lekker en dat resulteerde in een tijd van 1:10, maar hij was nog niet helemaal tevreden. Hij wil nu volgende week weer zijn tijd aanscherpen.
Tijdens de race reden de kids probleemloos rond. Veel nieuwe gezichten en dat is goed voor de toekomst. Helaas liep de snelle race bijna in de soep want de start viel toen het al half 2 was. Daardoor was het veld flink uitgedund maar de ouwe doordouwers lieten zich niet uit het veld slaan en stonden gewoon aan de start. Atse als een pijl ervandoor gevolgd door Robbie. Camilo volgede goed en kwam als derde over de streep op korte afstand van Rob. Ik stond te vlaggen en net naast mij glee er iemand goed onderuit. Als volleerd vlagger, heb goed kunnen oefenen vandaag, schoot ik de baan op om het geheel af te remmen. Kwam er iemand, weet niet meer wie, met volle snelheid erop af en kneep niet echt in de remmen terwijl ik toch als een dolle stond te vlaggen. Hij wees toen naar mijn vlag en vroeg zich af wat ik met die blauwe vlag deed. Zal niet meer gebeuren hoor. Mijn excuses voor dit kleine ongemak.
Mar het was weer een schone dag.
Gr
Van der Ende Poeldijk 4 maart
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
chrisje