volgens mij kosten ze nu 212euro (bij min. afname van 10st.)of 235/stuk#mikey# schreef:waar dan weer niet aan gedacht is is dat de zelfbou lucht en water niet hoeft te kwalificeren dus ook niet aan wezig daar .
ik neem aan dat alle zelfbouwers de transpnder opgestuurd willen hebben ik wel tenminste .
en bestaat er nou duidelijkheid over het bedrag ???? voor lopig heb ik 248.50 overgemaakt voor de 160 en hoor ik bedragen die een stuk minder zijn .
Transponders voor het seizoen 2007!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Laatst gewijzigd door andries op zo 11 mar 2007, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: transponders
Pien schreef: Maandag heeft hij de transponders binnen.
Iedereen heeft een mail gehad hierover (maar door de vragen die ik krijg hierover denk ik niet allemaal gelezen of begrepen)
wat een onzin.....
die mail is naar mij nooit verstuurd...
'k heb zelf wel een mail naar renttime gestuurd met de vraag of ik de transponder voor de 10e binnen zou hebben...
dit werd positief bevestigd.....
maar, zoals verwacht....geen transponder!
daarbij heb ik bij betaling ook betaald voor de verzending a 5,50 euro
leuk dat renttime graag de verzendkosten x het aantal bestellingen in eigen zak wil houden
jammer hoor!
Groetjes
Wim
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
#mikey# schreef:
en bestaat er nou duidelijkheid over het bedrag ???? voor lopig heb ik 248.50 overgemaakt voor de 160 en hoor ik bedragen die een stuk minder zijn .
HUH
ik heb 241,50 betaald voor de 160...
ook zonder reductie...
hebben we nu te maken met een vreselijk prutserige organisatie?????
onder ons...ook jij hebt betaald voor de verzending!!
Groetjes
wim
-
#mikey#
-
#mikey#
ZE ZIJN OP ????????andries schreef:Ze zijn op heb er nog een paar voor reserve je weet nooit he'andries schreef:heb er nog 7
nog maar 3
nog maar 2 en dan zijn ze op
BETEKEND DAT DAT IK GEWOON NOG EVEN LEKKER KAN WACHTEN ?
VOLGENS IJ HEB IK HEM BESTELD DUS ALS ZE OP ZIJN HOE KAN HE DAN DAT IK GEEN TRANSPONDER HEB ??????????
rustig nou, mijn huur transponders zijn op.#mikey# schreef:ZE ZIJN OP ????????andries schreef:Ze zijn op heb er nog een paar voor reserve je weet nooit he'andries schreef:heb er nog 7
nog maar 3
nog maar 2 en dan zijn ze op
BETEKEND DAT DAT IK GEWOON NOG EVEN LEKKER KAN WACHTEN ?
VOLGENS IJ HEB IK HEM BESTELD DUS ALS ZE OP ZIJN HOE KAN HE DAN DAT IK GEEN TRANSPONDER HEB ??????????
als je er een besteld hebt bij RAP dan zal hij heus nog wel komen
Groet Andre
-
#mikey#
geeft niets joh, zijn er wel meer geprikkeld op dit moment zitten met hetzelfde probleem#mikey# schreef:owh sorry ik zit weer niet op te letten .
ik heb gewoon een nieuwe besteld en betaald maar vind het erg lang duren maar goed daar voor moet ik niet bij jou wezen volgens mij
mijn excuses
grt Andre
-
#mikey#