foto's van de poeldijkrace?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- EVD
- forum gebruiker
- Contacteer:
foto's van de poeldijkrace?
wie o wie 
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
de foto's van de indoorminibike.nl paasrace bij VanderEnde komen er aan. Nog ff geduld en dan kan je ze op www.indoorminibike.nl vinden. het zijn er nogal wat en ze moeten voordat ze op de site staan nog uitgezocht en verwerkt worden dus dat kost ff wat tijd. Ik laat het je weten als ze er op staan.
fred
fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Hoi,
Ik lees dat iedereen zit te w8ten op de foto's. Deze komen er aan. Moest gisteren na de race eerst nog andere verplichtingen voldoen maar de foto's zijn uitgezocht en worden nu naar DoC verzonden. Hij bewerkt ze dan nog eerst ff voor plaatsing op het web en zet ze dan op indoorminibike.nl!! Dus nog fftjes geduld!!!!
Fred
PS:
het zijn er niet zo veel hoor maar dat zien jullie zelf wel!!!!!!
Ik lees dat iedereen zit te w8ten op de foto's. Deze komen er aan. Moest gisteren na de race eerst nog andere verplichtingen voldoen maar de foto's zijn uitgezocht en worden nu naar DoC verzonden. Hij bewerkt ze dan nog eerst ff voor plaatsing op het web en zet ze dan op indoorminibike.nl!! Dus nog fftjes geduld!!!!
Fred
PS:
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
-
fleur
- forum gebruiker
- Contacteer:
Sorry jongens,michaelkl schreef:Hoi,
Fred
PS:
Dominic werkt op het moment, zal hem als hij thuiskomt "opdracht" geven, de foto's, na bewerking, te plaatsen.
bedankt Fred,
groetjes,
wilma
- Daantjuh#36
- forum gebruiker