Tijdwaarneming!!!!!!!!!!!resulteerd in...................

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

double minibike
forum gebruiker

Tijdwaarneming!!!!!!!!!!!resulteerd in...................

Bericht door double minibike »

Nou na 2 dagen tevergeefs zoeken op mylaps naar de resultaten van afgelopen zaterdag..dacht ik bij mijn eigen van, hebben ze die tijden nu nog niet kunnen plaatsen :roll:

Wat blijkt nu..(als dit klopt uiteraard)dat er geen puntentelling word toegekend omdat bepaalde transponders niet goed gewerkt zouden hebben :roll:

Dit is vreemd...in de kwalificatie en training zijn de signalen goed geweest en achteraf blijkt dat er in de race bijna alle 130/140 series slechte signalen gaven..

Ben zelf ook al aangesproken op het niet altijd goed werken van mijn beide transponders.....vorig jaar nieuw aangekocht en gemonteerd op de daarvoor aangewezen plaats..

En nee ik ga geen gebruik maken van de aanbieding die word gedaan..deze transponders zijn 10 races gebruikt en dus echt niet versleten..

Lijkt me vrij verstandig om de tijdwaarneming eens goed na te kijken of dat er daar geen probleem zit....

want ja....je kan moeilijk na iedere race de punten schrappen....of word er dit jaar weer geen Modified kampioen gekroond :-k

Wie oh wie bevestigd het bovenstaande over afgelopen zaterdag
www.hf-racing.nl
Rainman51
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Rainman51 »

AHAHAA ik had het kunnen denken....

tja misschien rijden bepaalde mensen ZOoo snel dat hun tijd niet waar te nemen is.... :lol:

Ofwel zijn er interferenties met een bepaalde merk van velgen....
Je hebt toevallig geen PMT velgen? :?

Tijdens de race zouden de transponders niet gewerkt hebben?
Waarom hingen er dan rondetijden/ uitslagen van ALLE klasses uit op het scorebord? Zowel RACE1 als RACE2!!!!
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
Bianchiteamnoord
forum gebruiker

Bericht door Bianchiteamnoord »

Er hingen idd tijden van de beide races en de kwallificatie alleen de tijden klopten niet bij een aantal en de uitslag van de races waren ook niet goed
Voorbeeld: Ik reed de 1e wedstrijd op de 7e plek uit 2 minuten later ben ik gaan kijken en stond tot mijn verbasing op papier dat ik 19e of zoiets dergelijks ben geworden en dat ik in totaal 3 ronden had gereden (klopte dus niet)
Hetzelfde geval was bij Tim v/d willik hij is als eerste over de finish gegaan en op de uitslagen stond dat hij 18e of zoiets was geworden ook maar 3 ronden gereden. En er waren nog meer de dupe van deze stomme fouten.
Nou bleek dat de nieuwe tijdwaarnemer de lus op 1 of andere manier verkeerd had liggen en dat daardoor de tijd niet goed is waargenomen maar i.p.v op te letten is hier dus niks mee gedaan en heeft hij ons ook niet gewaarschuwd dat de transponder niet functioneerde (Misschien is het hem niet opgevallen)Maar wij waren daar dus wel de dupe van.
Wij zijn met een klein groepje andere boze rijders verhaal gaan halen en wij kregen kort samengevat het antwoord mee dat wij K*T transponders hadden en maar andere moesten aanschaffen. Wij reden dus met de transponders van andre, die jarenlang goed gefunctioneerd hebben en in Stadskanaal en zwolle is de tijd er ook goed mee waargenomen (alhoewel ik daar nu ook twijfels over krijg) De desbetreffende tijdwaarnemer vertelde ons ook dat het functioneren van de transponder voor eigen risico is en dat hij er niks aan kon verranderen. Maar later bleek dus na wat wij gehoord hebben dat hij er wel wat aan kon veranderen omdat die zogenaamde "lus" niet goed lach
Fouten zijn menselijk maar probeer ons dan in ieder geval wel te helpen.

Nou is in overleg met de RAP en KNMV besloten om deze wedstrijd als trainingsdag te aanschouwen en niet mee te laten tellen in het kampioenschap dit geldt voor alle klassen (puch en waterzelfbouw weet ik niet) voor de rest alle klassen wel.

Hoop jullie hiermee genoeg ingelicht te hebben

Gr sven #94

** Nog even een wijziging dit paasweekend is er een paasrace verreden in poeldijk en daar zijn de (k*t) transponders van andre gebruikt en alle uitslagen waren daar dus wel goed en er was daar geen 1 klacht over de tijdwaarneming.
Heb dus zón flauw vermoeden dat het niet aan de transponders kan liggen.

Graag jullie reactie hierop
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Ik zal er maar 1 ding op zeggen en dat is dat men niet te snel conclusies uit bepaalde zaken moet trekken zoals het haast altijd gebeurd hier op het forum zonder PRECIES te weten wat de afspraken zijn/waren. En ja men moest dit jaar zelf voor de transponder zorgen dus het is je eigen verantwoordelijkheid. Gek wel dat dezelfde lus het overal wel doet met de 160 transponders??????
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
racefanaat
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door racefanaat »

Twan schreef:Ik zal er maar 1 ding op zeggen en dat is dat men niet te snel conclusies uit bepaalde zaken moet trekken zoals het haast altijd gebeurd hier op het forum zonder PRECIES te weten wat de afspraken zijn/waren. En ja men moest dit jaar zelf voor de transponder zorgen dus het is je eigen verantwoordelijkheid. Gek wel dat dezelfde lus het overal wel doet met de 160 transponders??????
Wat bedoel je hiermee te zeggen dan Twan? Waarom laten ze deze wedstrijd niet gewoon mee tellen? In de kartrace mag je altijd 1 slechte wedstrijd weg strepen en 1 goede wedstrijd. Zo krijg je ook een beter beeld van je gemiddelde tijd. Dat zou dan een oplossing kunnen zijn die iedereen ten goede komt.
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

Twan schreef:Ik zal er maar 1 ding op zeggen en dat is dat men niet te snel conclusies uit bepaalde zaken moet trekken zoals het haast altijd gebeurd hier op het forum zonder PRECIES te weten wat de afspraken zijn/waren. En ja men moest dit jaar zelf voor de transponder zorgen dus het is je eigen verantwoordelijkheid. Gek wel dat dezelfde lus het overal wel doet met de 160 transponders??????

Welke conclusies bedoel je dan??????
EN dat is lekker makkelijk he...je eigen verantwoordelijkheid voor je transponder..

Met het systeem waar het altijd mee is gemeten,nooit problemen...en nu ineens zijn de 48 verhuurde en de 2 die in mijn bezit zijn..niet goed(iemand hier misschien belangen bij)
Mijn transponders stuur ik binnenkort maar eens naar amb om ze na te laten kijken/meten
want er is iets wat niet juist is aan deze manier van handelen.

En dat hij het wel doet met de 160 transponders kan aan 2 dingen liggen he...en die 2 opties weet jij en die weet ik ook...maar wou ik nu nog niet gelijk neerzetten hier..

Dus een normale reactie is welkom....als het bedoeld is om de "!CENSUUR!" transponders van B....... af te zeiken.....dan gelieve niet meer te reageren

Misschien een reactie van het bestuur of van de tijdwaarnemening die met duidelijk onderbouwde conclusies duidelijkheid kan verschaffen :roll:
www.hf-racing.nl
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Twan schreef: zonder PRECIES te weten wat de afspraken zijn/waren.
Staatsgeheimen??handje klap? ik ga al vanalles denken :? maar niet niet de juiste.........
correct me if i'm wrong, please!!! mr. de teaDMmanager
4 Stroke producer sinds 2003
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Wat ben je toch altijd lekker achterdochtig Gerry. Ik dacht dat juist jij ondertussen beter moest weten.

PS wat onder je post staat slaat overigens ook nergens op of wat denk je er zelf van??? Dat kun je gewoon per PM doen hoor!!

verder ga ik hier nergens meer over op in. het wordt toch altijd verkeerd opgevat en dan komt het weer geheel andersom terug. Dus klaar ben ik ermee.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

"beste Twan" jij hebt wel overal je mening over en die laat je ook overal hard horen.
in dit geval zeg ik als je er geen verstand van hebt, hou dan je mond.
Waar het fout is gegaan is bij de tijdwaarneming ook meer dan duidelijk.
Hopelijk heeft hij het opgelost voor de volgende wedstrijd, anders houd het systeem er weer naar een tijdje mee op.
En dan worden weer alleen de 160 en 260 gemeten.

ik heb er ook geen verstand van :wink: .....maar weet wel hoe het zit.
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

ow maar aangezien het aantal kijkcijfers , denk ik dat ik niet de enige ben....
trouwens ik heb alle redenen om achterdochtig te zijn naar bepaalde mensen.......

ik kan het niet helpen dat ik fan ben van star wars....
de rest is alleen maar realiteit.....
Bianchiteamnoord
forum gebruiker

Twan waardeer je mening hoor..
Maar is wel heel vervelend als je 14 punten misloopt, omdat de tijdwaarneming niet deugt nou is dan besloten om deze dag niet mee te tellen maar anders had ik met de gebakken peren gezeten.
Laten we er nu ook maar over ophouden die gene weet wat er fout is gegaan en doet dit hopelijk niet weer zoals ik al eerder zei, fouten zijn menselijk.

gr sven#94
dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

sven 14 punt ik loop er 45 mis nog veel erger maar boeiuhh komt allemaal weer goed in zwolle. maak jullie nie allemaal zo druk man
het is maar een speluhhtje :P

groeten benno

team dm nederland
Bianchiteamnoord
forum gebruiker

ja jij loopt ze nu wel mis alleen als de wedstrijd mee had geteld dan was jij niks misgelopen, want jou tijden werden wel gemeten.
Mijne niet dus dan was ik het idd wel misgelopen maar boeie..

Gr sven#94
Rainman51
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Rainman51 »

Wil er nu iemand van het bestuur alstublief bovenstaande zaken bevestigen of ontkrachten???? Mr. Kloots?

Dit maar om alle twijfels,speculaties en verdacht makingen tegen te gaan.... :?

Dank bij voorbaat.....

Gerry: The Force is strong in you... (quote:Master Yoda)
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Rainman51 schreef: Gerry: The Force is strong in you... (quote:Master Yoda)
dildo
Gesloten