poeldijk 20 mei
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
chrisje
poeldijk 20 mei
was voor mij egt een klote dag en heb dr helemaal geen zin meer in
chrisje
chrisje
Laatst gewijzigd door chrisje op zo 20 mei 2007, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoooeesoooo?
Voor mij was het wel een leuke dag
Eindelijk de 1.13.08 gereden
Maar het kan nog wel even wat beter
Noouu....
Tot volgende week dan maar weer
Gr.
Janine
Eindelijk de 1.13.08 gereden
Maar het kan nog wel even wat beter
Noouu....
Tot volgende week dan maar weer
Gr.
Janine
Laatst gewijzigd door Janine op zo 20 mei 2007, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MuK
ik was er ook weer even zonder bike, maar toch een kort verslagje:
ik moest eerst muslie_reep van olie voorzien, dat was zo gepiept. daarna zag ik dat hayabusa123 lekker aan zijn bike aan het sleutelen was. toen hij hem weer in elkaar zette merkte hij met zn half slapende hoofd dat hij zijn spruitstuk verkeerd om er op gezet had, maar na een paar strakke en snelle moves zat die weer goed. ook chrisje had wat problemen met zijn bike.
ook ging the rockit onderuit en rob kon niet meer ontwijken en reed er overheen. gelukkig liep het af met een beetje kapschade bij the rockit.
ook wilde bikerby of q-style niet vechten met andere
als er iemand achter hem zat ging hij gelijk stilstaan/de pits in
maar verder was het weer erg gezellig
volgende keer ben ik er incl zelfbouw,
*MuK
ik moest eerst muslie_reep van olie voorzien, dat was zo gepiept. daarna zag ik dat hayabusa123 lekker aan zijn bike aan het sleutelen was. toen hij hem weer in elkaar zette merkte hij met zn half slapende hoofd dat hij zijn spruitstuk verkeerd om er op gezet had, maar na een paar strakke en snelle moves zat die weer goed. ook chrisje had wat problemen met zijn bike.
ook ging the rockit onderuit en rob kon niet meer ontwijken en reed er overheen. gelukkig liep het af met een beetje kapschade bij the rockit.
ook wilde bikerby of q-style niet vechten met andere
maar verder was het weer erg gezellig
*MuK
-
chrisje
- Daantjuh#36
- forum gebruiker
Haha jaMuK schreef:ik was er ook weer even zonder bike, maar toch een kort verslagje:
ook wilde bikerby of q-style niet vechten met andereals er iemand achter hem zat ging hij gelijk stilstaan/de pits in
![]()
![]()
maar verder was het weer erg gezellig![]()
*MuK
Was een Slaapwekkende ochtend
Bike liep niet goed maar tog de race redelijk kunnen rijden
2e, met paulo voor me
Rob die kon het weer niet laten om over de vangrail heen te gaan met bike
en al he
tog heb ik hem nog gepakt en ging hij met schaamte maar snel de pits in
He rob
Groeten Daan
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
-
fleur
- forum gebruiker
- Contacteer:
Inderdaad Robbiehayabusa123 schreef:Rob die kon het weer niet laten om over de vangrail heen te gaan met bike
en al he, stond hij ineens voor me
![]()
tog heb ik hem nog gepakt en ging hij met schaamte maar snel de pits in
He rob![]()
Groeten Daan
Ik tolereer je gedrag niet langer!
wilma
www.indoorminibike.nl
carpe diem
www.indoorminibike.nl
carpe diem
-
rob polini
- forum gebruiker
poeldijk
ja ja het was zeker leuk een beetje dollen,maak de boel weer gezellig ,en voor de blata wrs de laatse keer kom terug over drie weken met een andere fiets,wat dat word ja dat zeg ik lekker niet,daan nog even een ding je bent een kanjer ondanks mijn vuile spelletje heb je toch nog gewonnen,klasse vrien tot over een paar weken.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
- paulo
- forum gebruiker
Re: poeldijk
rob polini schreef:ja ja het was zeker leuk een beetje dollen,maak de boel weer gezellig ,en voor de blata wrs de laatse keer kom terug over drie weken met een andere fiets,wat dat word ja dat zeg ik lekker niet,daan nog even een ding je bent een kanjer ondanks mijn vuile spelletje heb je toch nog gewonnen,klasse vrien tot over een paar weken.
martini mr-r
08/sen open
08/sen open
-
Rob en Camilo