27 mei Roosendaal

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Pasini-Mike
forum gebruiker
Contacteer:

27 mei Roosendaal

Bericht door Pasini-Mike »

Heey!

Ik ben vandaag met me maat naar Roosendaal geweest om lekker een ochtendje te minibiken!

Heel druk was het niet , er waren ongeveer 20 minibikes 1midibike & 1 crossmotor die naar ander half uur al naar huis ging.

Er zijn wel een paar kleine ongelukjes gebeurd, er was een GRC tegen de kant op gegleden. Me maat was met zijn b1 replica vollop de kant gereden en vloog daarna over de kant heen met z'n kop tegen een kart, hij had gelukkig wel een pak aan! hoe het kwam dat hij tegen de kant op vloog wiste we eerst niet, totdat we de remblokjes kwijt waren, evenlater wel weer gevonden! Heel z'n achtervelg is gebroken en de halve remmerij is weg :roll:

Met mij zelf en de rest ging het redelijk goed!
Naar 2 uur brak alleen me voortandwiel af en gingen we maar weg want de bike van benny was ook kapot!

Omdat het bij iedereen redelijk goed ging denk ik dat er nog best een paar foto's gemaakt zijn.
Bij deze ; heeft er iemand foto's gemaakt? zoja, kun je ze dan hier even uploaden! zou fijn zijn.

Samengevat, Veel geluk maar ook een beetje ongeluk!

Groetjessssss & tot de volgende keer!:)
jeroen#4
forum gebruiker

Bericht door jeroen#4 »

jaah was fijn trainigs ochtend lekker men rondjes kunnen maken was wel weer wennen na zo,n lange tijd niet gereden te heben en dat merkte ik wel toen ik onderuit ging tegen de kant :lol: maar verder wel goed niet te druk en lekker kunnen rijden gr jeroen
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
Pasini-Mike
forum gebruiker
Contacteer:

jeroen#4 schreef:jaah was fijn trainigs ochtend lekker men rondjes kunnen maken was wel weer wennen na zo,n lange tijd niet gereden te heben en dat merkte ik wel toen ik onderuit ging tegen de kant :lol: maar verder wel goed niet te druk en lekker kunnen rijden gr jeroen
Haha , we dachten dat je bike kapot was , je reed naar de botsing vrij langzaam met de keren daarvoor!
Succes met je bike!

Ik was trouwens degene die vroeg of je bike te koop stond :roll:

Laaaatz:)
jeroen#4
forum gebruiker

Bericht door jeroen#4 »

jaah dan duurt et weer even voordat je weer beetje in je ritme komt maar daarna ging et nog een stuk beter als voor de val en stuk sneller :lol: maar hij is niet te koop :D
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
Pasini-Mike
forum gebruiker
Contacteer:

jeroen#4 schreef:jaah dan duurt et weer even voordat je weer beetje in je ritme komt maar daarna ging et nog een stuk beter als voor de val en stuk sneller :lol: maar hij is niet te koop :D

Niet dat ik er het geld voor heb :roll:
Plaats reactie