Ik wil me een voorvork bestellen incl wiel met grote Razorschijf en de bijhorende remklauw bij MinibikeStunter. Maar nu weet ik niet welke spullen ik moet bestellen. Kan iemand die hier verstand van heeft eens voor mij kijken welke spullen ik moet bestellen, graag met het bestelnummer erbij
Welke voorvork. kan slotje op!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Minibike_limburg
Welke voorvork. kan slotje op!!!
Hey mede-bikers,
Ik wil me een voorvork bestellen incl wiel met grote Razorschijf en de bijhorende remklauw bij MinibikeStunter. Maar nu weet ik niet welke spullen ik moet bestellen. Kan iemand die hier verstand van heeft eens voor mij kijken welke spullen ik moet bestellen, graag met het bestelnummer erbij
Laatst gewijzigd door Minibike_limburg op ma 28 mei 2007, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- thomas1991
- forum gebruiker
-
Minibike_limburg
-
bjorntje_zelfbouw
-
Minibike_limburg
- antonie
- forum gebruiker
- Minibike:: zelfbouw
- Contacteer:
weet niet of de bike op deze foto de bike is waar je het over hebt.Minibike_limburg schreef:Hey Bjorntje,
Mijn voorrem is vastgeslagen daardoor is het wiel een de remklauw naar de knoppen, heb alle shops gebeld en niemand heeft een remklauw en een wiel voor die voorvork wat er op jouw bike zit

het voorwiel/schijf/remklauw zijn gewoon verkrijgbaar bij verschillende shops.
kijk eens goed bij minibikestunter
denk dat je voor 40 euro alles weer vervangen hebt.
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
-
Minibike_limburg
-
bjorntje_zelfbouw
-
Minibike_limburg
-
bjorntje_zelfbouw
-
Minibike_limburg