Het was me wel een dagje

, Overall stonden GRCs... niet normaal wat een schoonheid op de baan

. Ik al die tijd lekker speciaal met mn RRtje, komt meneer Rob ook met een RR aanzetten, en mooi dat ie was!

.
(En ik jaloers zijn)
Lekker mijn rondjes kunnen rijden, echter in het tweede rondje maakte ik een schuivertje en tolde in de ronte vlak voor Daan

. Wat was het probleem? Ik was zo stom om mn banden spanning niet na te hebben gekeken.. Dat opgelost en verder rijden.
Tja en toen de race... redelijke start, tot de eerste bocht, daar werd het krapjes, ik dacht dat ik een opening zag maar ik kwam tegen nadieh aan en ging zo de zijwand in en viel voorover. Ik kwam niet overeind en toen ik mn ogen open deed stonden er allemaal poppetjes om me heen die me omhoog hielpen. Toen leek alles nog te gaan, deed mn helm uit en toen begon alles, duizelig en niet echt zin meer om te staan. Ik zitten, daarna is beetje wazig.
Afgevoerd naar het ziekenhuis, waar ze de dak van Wilmas auto eraf wilden halen

. Hebben ze toch maar niet gedaan, kreeg ik een nek strap en werd op de plank vast gesnoerd. Eenmaal binnen gingen ze lekker overall drukken, voelen, vragen stellen en fototjes maken.
Blijk ik nog intact te zijn en heb ik niets permanents. Alleen veel pijn voorspeld de komende dagen. Waar ze nu wel gelijk in hebben..
Bedankt voor de beterschapjes! En Wilma & DoC bedankt voor het bijstaan!!
Tot de volgende keer!