Ik kom dan ook nog wel ff een keertje langs om te kijken of dat cilindertje nog te reanimeren is...of dat hij langzaam dood gaat.
En dan moet je maar kijken wat je nog meer kan doen aan dat blokje
Even een hele kleine update, heb me vandaag uitgeleeft op het bovenste deel van de kappen...het is nog een kleine verassing hoe de kappen er precies uitzien, maar ze zijn verre van origineel als ze klaar zijn.
Hier een fototje :
Foto's van hoe de rest eruit ziet komen van de week nog wel
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Zo vandaag weer lekker bezig geweest.
Heb een deel van de kappen gespoten en heb me bezig gehouden met
een klein accesoire voor op de zitkap.
De kleuren mag ik helaas nog niet posten ( meer uitleg kan je vragen aan staatracertjuh).
Foto's volgen z.s.m.
Zou dr persoonlijk nog niet dood op gevonden willen worden op die zitkap maar das persoonlijke smaak natuurlijk Zolang jij het zelf maar mooi vind ist goed he
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Raytje192 schreef:Zou dr persoonlijk nog niet dood op gevonden willen worden op die zitkap maar das persoonlijke smaak natuurlijk Zolang jij het zelf maar mooi vind ist goed he
Ja tis even rustig in de werkplek.
Ben net terug van Amsterdam, laatste keuring van de Marine ( BEN TOEGELATEN !!! ).
Dus misschien vant weekend verder en anders volgende week...heb toch niks te doen
En ben zelf ook met wat anders bezig ghehe
#Jordy Rossi# schreef:hihi sven ik heb lekker gezien op je plaatje van msn of is dat wat anders ?
Dat is het inderdaad, maar dan kan je nog niet zien waar Raytje het nou over heeft.
Maar je weet in ieder geval al wel de kleurstelling dan
Maar voor de rest weet je helemaal niks