Ten eerste rijdt het gewoon veel lekkerder, soepeler. En het stuurt veel beter. Alles is gewoon net ff beter! En natuurlijk meer power. Mijn replica viel wel 's weg in toeren. Bij deze heb ik daar totaal geen last van!RaceBeest schreef:wat is het verschil met je rep?AngelEyes schreef:Was wel ff wennen ja, maar dan meer aan de afmetingen van de bike. Zat er in het begin niet echt lekker op, maar na wat aanpassingen gaat het nu al echt super en maar eens tandwiel 70 erop gooie..
veeel meer kracht maar in het sturen ook?
scherper, makkelijker, fijner? ...
Gr
AE's Blata Elite 14 WRS TE KOOP!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
AngelEyes
-
RaceBeest
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Zo te horen ben je er blij meeAngelEyes schreef:Ten eerste rijdt het gewoon veel lekkerder, soepeler. En het stuurt veel beter. Alles is gewoon net ff beter! En natuurlijk meer power. Mijn replica viel wel 's weg in toeren. Bij deze heb ik daar totaal geen last van!RaceBeest schreef:wat is het verschil met je rep?AngelEyes schreef:Was wel ff wennen ja, maar dan meer aan de afmetingen van de bike. Zat er in het begin niet echt lekker op, maar na wat aanpassingen gaat het nu al echt super en maar eens tandwiel 70 erop gooie..
veeel meer kracht maar in het sturen ook?
scherper, makkelijker, fijner? ...
Gr
Mooi ding hoor !
Succes
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
-
AngelEyes
Ik ben 1.93. In het begin was het wel even wennen, toen ik er voor het eerst op reedt dacht ik: what the !CENSUUR!! Ik zat echt opgekropt op dat ding en kon nauwelijks voorover leunen. Na wat aanpassingen (steppies lager gezet, achterwiel stuk naar achter (geen wheelies)) ging het al een stuk beter! Nu, na 4 x rijden ben ik er echt goed aan gewend en gaat het rijden erg goed!bekfire schreef:hey hoelang ben je eigelijk? ik ben 1.90 en vraag me af of ik op zo'n elite pas...
alvast bedankt
Je kan er dus makkelijk op, ondanks dat het echt wel even wennen is omdat de bike, ivm een b1 model, echt wel een stuk kleiner is!
Zo zit ik erop..

Succes
Laatst gewijzigd door AngelEyes op di 13 mar 2007, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
AngelEyes
- fryslan boppe
- forum gebruiker
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
AngelEyes