Ja die marco die weet het wel te vertellen,alleen die vlag ja daar week ik niets van,ja aan het einde rijd de winnaar altijd met de vlag rond,tenminste de echte rossi wel.
Maargoed even een verslagje van opa rossi,anders krijgen we dat weer dat er niks geschreven word,ja stil er waren er een heleboel,die de heil ergens anders gezocht hebben,want ik miste een heleboel bekende gezichten.
Maar gelukkig ook weer een paar uit een andere streek,ze waren onder de indruk van baantje poeldijk,lekker baantje ,maargoed er valt eigenlijk weinig te schrijven want er werd weinig gereden vond ik,dus alles reed doorelkaar en dat ging buitengewoon goed.
Ik vond mijn grc ook niet zo geweldig lopen en we hopen maar dat dat aan het warme weer lag,zo niet dan weer even zoeken wat het dan wel mag wezen.
Ja de race met ze alle door elkaar,klein groot snel minder snel langzaam,noem het maar op we gingen er voor en ik moet zeggen er zijn er bij daar krijgen we in de toekomst nog moeilijk mee wat rijden die kids lekker de baantjes zeg,heel goed.
Even een kleine mededeling,wij indoorminibike team zijn van plan om medio september een indoorminibikecompetitie op te zetten alleen voor de hele jonge jeug dus echt het jonge spul,wij gaan daar nog over praten en drinken en eind augustus komen wij hier op terug als er genoeg animo is,verder weer bedankt voor de gezellige zondag en tot de volgende keer,groeten opa rossi

GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....