Ik ben weer op vakantie in zeeland ( Burgh Haamstede )en ik vroeg me af of iemand nog dingen weet die ik gedaan moet hebben
Ik had wel in karting halle goes op de ktm's willen rijden maar dat kan maar op 4 data's
Bedankt ,
Lars
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Oke jammer , zal wel even kijken of ik dan langs komRaytje192 schreef:Hoi lars, is voorlopig even rustig met demo's hier in de buurt en middelburg is de kartbaan tot september dicht voor minibiker, het is zondag wel minibiken in roosendaal op de kartbaan
HET IS EEN CRX DAT IK HEB GEEN CIVIC . .minibike-schut schreef:Burghaamste ben daar altijd op vakantie geweest.
Je weet de vv wel die weg dan ga je die als maar rechtdoor naar de duinen, daar ergens in die wijk ziet ie![]()
Iets verder als alle camping's,
Dan ga je naar de vuurtoren en daar ergens staaat ze huisje,
Zoek je een honda civic grijsig dan weet je dat ie daar zit
haha
Gr Remon
ZweefvliegveldMartijn345 schreef: Zit zoon zweefvliegvelddaar was et dichtbij
Veel plezier in Zeeland
Gr Martijn
Subito schreef:kom er volgende week nog wel een keer.
Zal eens zoeken dan
Al het andere dingen om te doen zijn ook welkom zoals ik al zeispeedfighter schreef:zou zeggen en dit hebt niks met minibike's te maken maar als je van tuning houdt kom dan 5 augusutus naar het tuning club zeeland evenement in hulst
van 10 tot 6
mvg benny

Lg tweewielers schreef:Subito schreef:kom er volgende week nog wel een keer.
Zal eens zoeken dan
Als je de bike meeneemtheb alleen mijne niet bij me helaas had ik niet meer ruimte in de auto . . . volgende keer kom ik wel met de bike om te racen
![]()