zelfbouw
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Minibike_limburg
-
kleine_duivel
- spammer
ben het niet met je eens bertus..Bertus schreef:Een zelfbouw kan je net zo hard als fabrieks laten lopen..
Je kan een ZB aardig low buget houden als je een chinees voor onderdelen gebruikt.. Wil je echt gaan racen, dan moet je er meer geld tegenaan gooien, ook omdat je goede beschermende kleding moet hebben enz..
snelle fabrieks loopt echt wel harder tov. een nmc puch.
haal de uitlaatrestrictie maar eens uit een fabrieks senioren machine,,
ik kan nu met mijn op 8.5 pk begrensde bike de puchjes voor het grootste gedeelte bijbenen,,
en als ik die restrictie eruit haal heb ik 3.5 pk extra en dan heeft de puch al het nakijken.
de zb puch van boertje zag ik ook ingehaald worden door tim baron op een onbegrenste bike...
Laatst gewijzigd door kleine_duivel op zo 29 jul 2007, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- antonie
- forum gebruiker
- Minibike:: zelfbouw
- Contacteer:
ligt er aan waar je wilt gaan rijden en wat je aanpast aan een airsal in combinatie met een goede uitlaat.stafke007 schreef:Zo'n 70 cc airsal cilinder heeft niet echt hoge prestaties he
Greetzzz Steven
wij gebruiken tot nu toe alleen maar airsal en moeten concluderen dat deze op een kartbaan zeer zeker niet langzaam zijn,en vooral het prijskaartje van een airsal is zeer intressant.
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
- Bertus
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ok, maar dan kijken we niet naar watergekoeldkleine_duivel schreef:ben het niet met je eens bertus..Bertus schreef:Een zelfbouw kan je net zo hard als fabrieks laten lopen..
Je kan een ZB aardig low buget houden als je een chinees voor onderdelen gebruikt.. Wil je echt gaan racen, dan moet je er meer geld tegenaan gooien, ook omdat je goede beschermende kleding moet hebben enz..
snelle fabrieks loopt echt wel harder tov. een nmc puch.
haal de uitlaatrestrictie maar eens uit een fabrieks senioren machine,,
ik kan nu met mijn op 8.5 pk begrensde bike de puchjes voor het grootste gedeelte bijbenen,,
en als ik die restrictie eruit haal heb ik 3.5 pk extra en dan heeft de puch al het nakijken.
de zb puch van boertje zag ik ook ingehaald worden door tim baron op een onbegrenste bike...