vraagje over powerfilter.

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

twannie2000

vraagje over powerfilter.

Bericht door twannie2000 »

Hooi,

Ik had even een vraagje over me powerfilter want ik weet niet of dit normaal is: ik heb een tijdje geleden een ufo filter blauw op *geen sponsor* gekocht.

nou mijn vraag: de filter kun je ronddraaien, dat ik normaal. maar ik kan hem ook een stukje naar achteren trekken en als ik hem dan los laat schiet hij weer gewoon naar voor als het ware. ik weer dus niet of dit normaal is je kunt het dus eigenlijk een klein stukje alle kanten op duwen.

Alvast Bedankt Gr Twan
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

??? zit er wel een slange klem op...
twannie2000

jah zit erop alleen ik was vergeten te zeggen dat je het hele rubber van de filter eraf kunt halen en er ook weer op kunt duwen.

gr twan
hagenees

Bericht door hagenees »

ik heb die van mij erook af gehad dat was ook zo'n slap geval maar bleef wel zitten tijdens het rijen :wink:
twannie2000

mijne blijft ook wel zitten maar ik vroeg me af of het niet zoveel uitmaakt - want die lijmlaag is gewoon losgelaten en daardoor kan ik dat hele rubber van de filter afhalen :wink:

Mvg Twan

P.s ( nou zit ik ook weer met het probleem dat mijn minibike niet in volle toeren gaat, als ik het pinnetje op de gasnaal hoger zet dan gaat hij wel vol maar dan krijgt ie weer te weinig benzine en een naar onder weer te veel.
Emodiinn

Bericht door Emodiinn »

twannie2000 schreef:mijne blijft ook wel zitten maar ik vroeg me af of het niet zoveel uitmaakt - want die lijmlaag is gewoon losgelaten en daardoor kan ik dat hele rubber van de filter afhalen :wink:

Mvg Twan

P.s ( nou zit ik ook weer met het probleem dat mijn minibike niet in volle toeren gaat, als ik het pinnetje op de gasnaal hoger zet dan gaat hij wel vol maar dan krijgt ie weer te weinig benzine en een naar onder weer te veel.
Dan zet je hem er tussen in :)
Later
stafke007
forum gebruiker

Bericht door stafke007 »

Emodiinn schreef:
twannie2000 schreef:mijne blijft ook wel zitten maar ik vroeg me af of het niet zoveel uitmaakt - want die lijmlaag is gewoon losgelaten en daardoor kan ik dat hele rubber van de filter afhalen :wink:

Mvg Twan

Later
Wat is dit weer voor een belachelijk antwoord
hij krijgt zijn bike niet afgesteld dus er is geen tussen in zoals jij zegt

Greetzz Steven
Emodiinn

Bericht door Emodiinn »

stafke007 schreef:
Emodiinn schreef:

Mvg Twan

Later
Wat is dit weer voor een belachelijk antwoord
hij krijgt zijn bike niet afgesteld dus er is geen tussen in zoals jij zegt

Greetzz Steven
ahahhahaha
niet letterlijk
speedfighter

Bericht door speedfighter »

heb dat powerfiltet ook gehad maar doordat je die slangklem aandraait scheur op ene gegevn moment dast ruber ook aangezien deze heel zacht is
bij mij had hem zo vast gedraait als maar kon en 1 keer gas geven en die vloog ervanaf en merkte ook dat die stroever liep dus heb origineel filter er maar were op gezet
mvg benny
twannie2000

Hooi,

Het probleem met powerfilter is al opgelost- alleen nu zit ik weer met het probleem dat me minibike niet op volle toeren gaat - hij loopt gewoon goed als maanden terug alleen toen heb ik een keer gemerkt dat ie harder kon toen ik iets afstelde - ik wil dat nu dus weer alleen ik heb hem niet meer zo hard kunnen laten lopen.

iemand een tip?

Mvg Twan
Risje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Risje »

Koppeling?
GRC RR 2008 Bizeta 5p
twannie2000

Kan je me uitleggen hoe ik dat kan nakijken ???

Alvast bedankt gr Twan :wink:
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker

Bericht door robin_blata_b1_racer »

koppelingshuis eraf halen...
meschien zijn je veertjes lam of als je een race koppeling heb, heb je hem meschien niet goed afgesteld
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
twannie2000

alles is goed,
waar kan het nu nog aanliggen:> ? :? ik weet ne merr:(

Later
Graafsche RaceR

ja

Bericht door Graafsche RaceR »

die kunne gewon draaien das bekent bij chinesen aar zolang die er niet af valt is da niet erg aanders ff met silecone kit;)

hajje
Plaats reactie