Ik ben opzoek naar een stukje teflon of ander materiaal, waar ik een automatische kettingspanner van kan maken.
Maar ik heb geen idee waar ik dat vandaan kan halen.
Weet er iemand een zaak in de buurt van Deventer waar ik dit kan halen?
Ik was eigenlijk van plan om een soort ring van teflon of een ander soort kunstof/rubber om een klijn lager te persen/lijmen, zodat de spanner zeg maar meedraaid en niet zo hard slijt.
teflon voor kettinspanner
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hoi marvin
Ik heb op mn piaggio waterkoeler ook een meedraaiende spanner
Wordt gespannen door een veertje, gewoon een rond stukje kunst-stof... en daar een inkeping indraaien, waar je ketting door loopt
Ik heb er 2 gemaakt, mocht de 1 verslijten, kan ik de ander zo monteren
Maar het slijt bijna niet.. dus ik zou het gewoon op een hard stuk kunsstof houden
Kan je bijna overal wel kopen, bij de bekendere metaal / staal zaken.. die hebbn vaak dat materiaal ook wel
Ik heb op mn piaggio waterkoeler ook een meedraaiende spanner
Wordt gespannen door een veertje, gewoon een rond stukje kunst-stof... en daar een inkeping indraaien, waar je ketting door loopt
Ik heb er 2 gemaakt, mocht de 1 verslijten, kan ik de ander zo monteren
Maar het slijt bijna niet.. dus ik zou het gewoon op een hard stuk kunsstof houden
Kan je bijna overal wel kopen, bij de bekendere metaal / staal zaken.. die hebbn vaak dat materiaal ook wel
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !