Geen probleem weet je toch, geef maar keer belletje dan en dan komt wel goedba-searcher!! schreef:Oww dat zal ik zeker doen danRaytje192 schreef:Geef tegen die tijd ff belletje dan, karretje is klaar dus kunnen we gewoon met de autoba-searcher!! schreef:Ik probeer er ook weer bij te zijn met mijn machientje......laatste keer R'daal had ik een klein probleempje gekregen met mijn ketting..hopen dat ie het nu wel volhoud, ik heb nu me mini op me huidige woonplaats staan, ik kan der lekker aan kloten nu, maar als ik met jullie mee kan hobbelen graag!!
Kartbaan middelburg
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
-
malcolm
[quote="TomTom76"][quote="wes_blata"][quote="TomTom76"]Oh en voor ik het vergeet:
Dit is nog niet de definitieve baan, ze gaan dingen blijven vervangen, maar voorlopig blijft de baan zoals 'ie was toen ik hem had uitgetest (2 heats karten en dan ff een X-tje driften, is erg aan te raden en de baan is een stuk fijner geworden)
Ze hopen ergens in dec. klaar te zijn.
[/quote]
maar ze gingen de baan pas 4 september veranderen ?
gr.wesley[/quote]
ze zijn begonnen, ze hebben het stuk na de eerste chican + die laaaange bocht eruit gehaald, het is ff lastig uit leggen, maar je ziet het dan van zelf wel
[/quote]
die chicane weizeging ligt er al heel lang wegens lekage maar ze zijn vandaag begonnen met het verleggen van de baan dus volgende week maandag rijden we op de nieuwe baan
Dit is nog niet de definitieve baan, ze gaan dingen blijven vervangen, maar voorlopig blijft de baan zoals 'ie was toen ik hem had uitgetest (2 heats karten en dan ff een X-tje driften, is erg aan te raden en de baan is een stuk fijner geworden)
Ze hopen ergens in dec. klaar te zijn.
maar ze gingen de baan pas 4 september veranderen ?
gr.wesley[/quote]
ze zijn begonnen, ze hebben het stuk na de eerste chican + die laaaange bocht eruit gehaald, het is ff lastig uit leggen, maar je ziet het dan van zelf wel
die chicane weizeging ligt er al heel lang wegens lekage maar ze zijn vandaag begonnen met het verleggen van de baan dus volgende week maandag rijden we op de nieuwe baan
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Nou was weer een avondje om duidelijk NIET over naar huis te schrijven.
Begon de avond goed, de motor had 2 maanden niet gelopen dus even rustig aan in het begin.
Het bleek ook al snel dat de bocht na start-finish veel te glad was.
Daar was aan proberen te doen, gelukkig met enig succes.
Daarna kwamen de problemen voor mij.
Na wat rondjes gereden te hebben kwam eerst me clipons los, dus die even vastgezet met een nieuwe schroef en het werkte weer perfect.
Daarna scheen de motor ergens ( al sla je me dood vanwaar ) valse lucht aan te zuigen, waardoor hij bij gas los ontzettend veel toeren bleef maken, wat ook niet echt bevorderlijk voor de koppeling was.
Naja goed, toch maar doorgereden.
Bij het in mekaar zetten van de Stamas kon ik de radiateur alleen aan het centrale ophangpunt van boven bevestigen, dus met de gedachte "dat moet voor een avondje wel kunnen" reden we lekker verder.
Tot het moment dat we start-finish gepasseerd waren en het einde van het rechte stuk het toch moest gebeuren de radiateur kwam teveel naar voren en blokkerde me wiel volledig, met tot gevolg dat ik een mooie vogelvlucht voorwaards maakte en erachteraan een mooie lange buikschuiver.
Gelukkig ik nog helemaal heel, op wast schrammetjes en een zere rug na.
De mini was er minder aan toe.
Voorspatbordje was afgebroken, maar niks ernstigs en kon er zo terug opgezet worden.
Dan de radiateur, die was zo krom al een uuuh...banaan?
Dus die heeft Maarten onder toeziend oog van mij netjes in de container gegooid
Gelijk maar een nieuwe radiateur erbij gepakt van een RR...helaas bleken de plaatjes aan de zijkant van de radiateur net niet te passen, en was de avond met de Stamas voorbij.
Heb daarna nog wat rondjes op die van Evelien kunnen doen ( heel erg bedankt nog eef ) en daarna vond ik het welletjes.
Kreeg ook steeds meer last van me arm en rug, dus toen maar omgekleed en wat toegekeken.
Zover even een verslagje over mij avond Middelburg.
Ik hoop dat ik nog eens op een zondag kan rijden, want verder zal het er niet meer inzitten.
iedereen bedankt weer voor een gezellige avond en Jan wederom bedankt voor de goede organisatie
Gr. Sven
P.s. de radiateur hangt er inmiddels al weer onder.
Was even passen en meten, maar zo moet het goed zijn ( hoop ik )
Begon de avond goed, de motor had 2 maanden niet gelopen dus even rustig aan in het begin.
Het bleek ook al snel dat de bocht na start-finish veel te glad was.
Daar was aan proberen te doen, gelukkig met enig succes.
Daarna kwamen de problemen voor mij.
Na wat rondjes gereden te hebben kwam eerst me clipons los, dus die even vastgezet met een nieuwe schroef en het werkte weer perfect.
Daarna scheen de motor ergens ( al sla je me dood vanwaar ) valse lucht aan te zuigen, waardoor hij bij gas los ontzettend veel toeren bleef maken, wat ook niet echt bevorderlijk voor de koppeling was.
Naja goed, toch maar doorgereden.
Bij het in mekaar zetten van de Stamas kon ik de radiateur alleen aan het centrale ophangpunt van boven bevestigen, dus met de gedachte "dat moet voor een avondje wel kunnen" reden we lekker verder.
Tot het moment dat we start-finish gepasseerd waren en het einde van het rechte stuk het toch moest gebeuren de radiateur kwam teveel naar voren en blokkerde me wiel volledig, met tot gevolg dat ik een mooie vogelvlucht voorwaards maakte en erachteraan een mooie lange buikschuiver.
Gelukkig ik nog helemaal heel, op wast schrammetjes en een zere rug na.
De mini was er minder aan toe.
Voorspatbordje was afgebroken, maar niks ernstigs en kon er zo terug opgezet worden.
Dan de radiateur, die was zo krom al een uuuh...banaan?
Dus die heeft Maarten onder toeziend oog van mij netjes in de container gegooid
Gelijk maar een nieuwe radiateur erbij gepakt van een RR...helaas bleken de plaatjes aan de zijkant van de radiateur net niet te passen, en was de avond met de Stamas voorbij.
Heb daarna nog wat rondjes op die van Evelien kunnen doen ( heel erg bedankt nog eef ) en daarna vond ik het welletjes.
Kreeg ook steeds meer last van me arm en rug, dus toen maar omgekleed en wat toegekeken.
Zover even een verslagje over mij avond Middelburg.
Ik hoop dat ik nog eens op een zondag kan rijden, want verder zal het er niet meer inzitten.
iedereen bedankt weer voor een gezellige avond en Jan wederom bedankt voor de goede organisatie
Gr. Sven
P.s. de radiateur hangt er inmiddels al weer onder.
Was even passen en meten, maar zo moet het goed zijn ( hoop ik )
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
- Subito
- Moderator

- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
Het verschil is dat die van mij ook daadwerkelijk rijd.coen schreef:en dat zeik altijd dat ik rpoblemen haha maar die van mijn heeft wel minder geld gekost:P
p.s. de eerste post stat zondagavonden dat moet ochtenden zijn
Is bij die van jou altijd nog maar de vraag
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nou met goeie moed begonnen aan de avond op de zelfbouw, net het tempo er een beetje in, gewend aan de zelfbouw en langzaam het gas erop. Kwam helemaal geen vermogen te kort om op de rechte stukken ff achter een grc'tje aan te schieten. Tot dat ik de motor want minder plezant ging klinken, ik naar binnen niks te vinden, voel niks bij de kop blazen, terug de baan op en ja hoor na 1 rondje weer eens de koppakking dr uit. Word dus definitief een andere kop draaien
Blata maar uit de auto gepakt, paar rondjes gedaan weer helemaal wennen natuurlijk
Koppeling versteld, en gas dr op
Paar keer toch flink tempo gevonden en toen zat er toch aardig vaart in 
Blata maar uit de auto gepakt, paar rondjes gedaan weer helemaal wennen natuurlijk
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- Subito
- Moderator

- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
Die rondjes die je achter Glenn ( Elite 13 WRS ) aanzat gingen toch behoorlijk rapRaytje192 schreef: Blata maar uit de auto gepakt, paar rondjes gedaan weer helemaal wennen natuurlijkKoppeling versteld, en gas dr op
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja die gingen heel hard kon misschien nog iets harder maar dan reed ik een beetje te aggresief en gaat de boel beetje glijden aan de achterkantSubito schreef:Die rondjes die je achter Glenn ( Elite 13 WRS ) aanzat gingen toch behoorlijk rapRaytje192 schreef: Blata maar uit de auto gepakt, paar rondjes gedaan weer helemaal wennen natuurlijkKoppeling versteld, en gas dr op
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
-
wes_blata
- forum gebruiker
heb ook nog eventjes een paar rondjes achter die glenn gereden die rijd echt goed door !!Subito schreef:Die rondjes die je achter Glenn ( Elite 13 WRS ) aanzat gingen toch behoorlijk rapRaytje192 schreef: Blata maar uit de auto gepakt, paar rondjes gedaan weer helemaal wennen natuurlijkKoppeling versteld, en gas dr op
gr.wesley
http://www.freewebs.com/wes4/index.htm
- bekfire
- forum gebruiker
wes_blata schreef:heb ook nog eventjes een paar rondjes achter die glenn gereden die rijd echt goed door !!Subito schreef:Die rondjes die je achter Glenn ( Elite 13 WRS ) aanzat gingen toch behoorlijk rapRaytje192 schreef: Blata maar uit de auto gepakt, paar rondjes gedaan weer helemaal wennen natuurlijkKoppeling versteld, en gas dr op
gr.wesley
kan je nagaan.... z'n koppeling stond nog helemaal niet goed afgesteld
ga zondag naar rosendaal.. glenn gaat waarschijnlijk ook... nog meer mensen???
kit replica!