16 september poeldijk van der ende racing inn
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
16 september poeldijk van der ende racing inn
nou vandaag is wer lekker gereden het was nog tamelijk druk..
ik reed met me broertje en gelukkig is niks kapot gegaan en hij trok als een beest.
de wedstrijd op het einde de eerste dan.. had ik gemist omdat we dachten dat de eerste wedtrijd de koplopers reden.
maarja voorderest een lekker dagje gereden en ik verheug me op de foto';s als het allemaal lukt zoals de fotograaf zij..
ik kom waarschijnlijk dinsdag weer e anders zondag.
ik reed met me broertje en gelukkig is niks kapot gegaan en hij trok als een beest.
de wedstrijd op het einde de eerste dan.. had ik gemist omdat we dachten dat de eerste wedtrijd de koplopers reden.
maarja voorderest een lekker dagje gereden en ik verheug me op de foto';s als het allemaal lukt zoals de fotograaf zij..
ik kom waarschijnlijk dinsdag weer e anders zondag.
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
Was wel leuk, 2 keer eraf gegaan waarvan 1 redelijk hard. Vliegend door de pitstraat was een nieuwe ervaring voor mij
.
Tijdens de Wedstrijd bleek mijn bike water te lekken, dus vroeg tijdig gestopt
wat erg jammer was...
En dan rijd je rustig naar huis en wordt je gelaserd
punt kwijt!
Maar wel een leuke dag
tot dinsdag!
Tijdens de Wedstrijd bleek mijn bike water te lekken, dus vroeg tijdig gestopt
En dan rijd je rustig naar huis en wordt je gelaserd
Maar wel een leuke dag
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
vandaag ook weer lekker gereden en in de wedstrijd mijn record verbeterd...
dus ja ik ben nu ook binnen als buiten sneller geworden met de GRC dan op de Blata
De race was leuk en ook spannend ik vertrok van plaats 1 en Chris naast me op 2, op de 3e plek achter me stond Leon .
De start ging lekker en Leon had een plekje gewonnen en zat vlak achter me aan, we reden samen weg van de anderen ook omdat Chris een schuiver maakte en Erik er gezellig bij ging liggen
Even reed ik iets weg van Leon en zette ik mijn snelste tijd neer van 1:08:03
maar door een foutje van mij kwam Leon weer in mijn achterwiel maar ik hield mijn plek goed vast en eindigde op de 1e plek
Nog een paar wedstrijden op de buiten banen en dan ben ik klaar voor de wintercompetitie bij vd Ende.
De race was leuk en ook spannend ik vertrok van plaats 1 en Chris naast me op 2, op de 3e plek achter me stond Leon .
De start ging lekker en Leon had een plekje gewonnen en zat vlak achter me aan, we reden samen weg van de anderen ook omdat Chris een schuiver maakte en Erik er gezellig bij ging liggen
Even reed ik iets weg van Leon en zette ik mijn snelste tijd neer van 1:08:03
Nog een paar wedstrijden op de buiten banen en dan ben ik klaar voor de wintercompetitie bij vd Ende.
Groetjes Bo
Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
-
chrisje
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ey,
Zoals zondag en dinsdag reed m'n bike weer perfect.
Het was gezellig druk op de baan, zag nog een rooie vlek vliegen (muesli).
Maar verder liep alles weer gesmeerd, en heb mijn PR verbeterd in mijn vrije ronde: 1:08:6
.
Race:
Zo als dat maar goed gaat met meer dan 15 man eenmaal rijdend liep het in mijn groepje gesmeerd, was lekker aan het vechten met Jordy maar kwam er toch net niet voorbij, en ben 4e geëindigd.
Zie sommige van jullie overmorgen weer
.
(Fred heeft nog foto's gemaakt en zal in deze dagen op de indoor site komen te staan.)
PS: Er kan nog worden ingeschreven voor de indoor winter competitie inschrijving+betaling kan bij Wilma of mij.
DoC
Zoals zondag en dinsdag reed m'n bike weer perfect.
Het was gezellig druk op de baan, zag nog een rooie vlek vliegen (muesli).
Maar verder liep alles weer gesmeerd, en heb mijn PR verbeterd in mijn vrije ronde: 1:08:6
Race:
Zo als dat maar goed gaat met meer dan 15 man eenmaal rijdend liep het in mijn groepje gesmeerd, was lekker aan het vechten met Jordy maar kwam er toch net niet voorbij, en ben 4e geëindigd.
Zie sommige van jullie overmorgen weer
(Fred heeft nog foto's gemaakt en zal in deze dagen op de indoor site komen te staan.)
PS: Er kan nog worden ingeschreven voor de indoor winter competitie inschrijving+betaling kan bij Wilma of mij.
DoC
www.Indoorminibike.nl
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja was een leuk dagje!
begon voor bij met een motor die niet liep..
koude motor ging die als een kogel eenmaal paar keer gereden hield weer in!.. dus naar rob gelopen sproeier gehaald erin gezet en nog beetje met stationair spelen en nu loopt die goed! houdt niet meer in.!
Aleen de koppeling kon 1 slag strakker omdat ik in sommige bochten niet goed weg reed..
en nog eens lekker gevechtje met domenic! was leuk man
Ciao,
Jordy
begon voor bij met een motor die niet liep..
koude motor ging die als een kogel eenmaal paar keer gereden hield weer in!.. dus naar rob gelopen sproeier gehaald erin gezet en nog beetje met stationair spelen en nu loopt die goed! houdt niet meer in.!
Aleen de koppeling kon 1 slag strakker omdat ik in sommige bochten niet goed weg reed..
en nog eens lekker gevechtje met domenic! was leuk man
Ciao,
Jordy
DSF-Patrick schreef:
Ik burn op mijn velg!
Ik burn op mijn velg!
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
ja was zeker een geslaagt dagje maar fres ik geloof dus die fotograaf, ik zij tegen hem waar klomen de foto's precies te staan?
ebn toen zij hij waarschijnlijk als het aalemaal LUKT op indoorminibike.nl wat bedoelt hij met als het allemaal lukt.
waaren er vorige zondag geen foto's gemaakt?
ebn toen zij hij waarschijnlijk als het aalemaal LUKT op indoorminibike.nl wat bedoelt hij met als het allemaal lukt.
waaren er vorige zondag geen foto's gemaakt?
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
-
rob polini
- forum gebruiker
poeldijk
Ja wat zou de zondag zijn zonder een verslag van opa rossi,lekker druk dat wel.
Het ging zo goed dat we niet gesplits hoefden te rijden,dat is altijd wel lekker want dan heb je de volle drie uur,en daar betaal je voor niet
Wat mij wel opviel is dat we allemaal toch wel stevig gaan doorrijden,zeker van de snelle ploeg krijg je met sommige rijders toch wel veel moeite om ze intehalen
,maar daar doen we het voor,zeker de mannen als jos(polini)lange frans(stefan mininibike)kroepoeki(arnold blata)en van de kleine mannen zeker bo(grc)wesly blata,en nog vele anderen,ik hoop ook dat we genoeg inschrijvingen krijgen voor de wintercompetitie want dan kan het best wel eens spannend worden
.
en zekerniet vergeten onze snelle viertakt doc
als die voor je zit,phoe.
ook jordy was vandaag lekker aan het knallen,hij moet gewoon minder sleutelen en meer gas geven,ja kan het jor zeker weten
.
Ja en dan de wedstrijd zoals gewoonlijk;altijd weer een happening,zeker als de race haast een man of 15 telt dan wordt het toch wel duwen en trekken,maar het ging allemaal goed,jammer dat chris er weer afging,minder gas geven chris in de bochten dan komt het wel goed,ja en dan bo een verhaal apart,volgens mij zit er een geheim blokje onder de grc van bo
,ik denk dat pappa bo iedereavond zit te vijlen aan de cilinder
.
We zullen de testbank van de nmc er maar bijhalen voor de wintercompetitie,kunnen we dat snelle grc tje
even testen hahaha.
Zo het zit er weer op ik wou de fotograaf fred even bedanken ze zijn weer toppie,en natuurlijk de vlaggers,tot de volgende week
mazllllllllllllllllllllllllllllll..
Het ging zo goed dat we niet gesplits hoefden te rijden,dat is altijd wel lekker want dan heb je de volle drie uur,en daar betaal je voor niet
Wat mij wel opviel is dat we allemaal toch wel stevig gaan doorrijden,zeker van de snelle ploeg krijg je met sommige rijders toch wel veel moeite om ze intehalen
en zekerniet vergeten onze snelle viertakt doc
ook jordy was vandaag lekker aan het knallen,hij moet gewoon minder sleutelen en meer gas geven,ja kan het jor zeker weten
Ja en dan de wedstrijd zoals gewoonlijk;altijd weer een happening,zeker als de race haast een man of 15 telt dan wordt het toch wel duwen en trekken,maar het ging allemaal goed,jammer dat chris er weer afging,minder gas geven chris in de bochten dan komt het wel goed,ja en dan bo een verhaal apart,volgens mij zit er een geheim blokje onder de grc van bo
We zullen de testbank van de nmc er maar bijhalen voor de wintercompetitie,kunnen we dat snelle grc tje
Zo het zit er weer op ik wou de fotograaf fred even bedanken ze zijn weer toppie,en natuurlijk de vlaggers,tot de volgende week
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
-
Polini-Michael
- forum gebruiker