Dit vind ik nou egt onzin als hij het nou gewoon leuk vind om dat te doen laat hem lekker... en over dat voorover hangen... waaorm zou hij het niet doen is toch alleen maar beter om voorover te hangen.. of wil je soms zeggen dat jullie allemaal recht op zitten...
Q-StYle schreef:ja echt he.. nee niet stoer doen is gewoon leuk... en janine jij moet niet zeggen maar jij durft bij die knik niet eens gas te geven
jij komt van boven .. even gas.. komt knik doe je gas dicht.. knik voorbij gas open
Maarja boeie stop met deze onzin..
OMG
Vind je het gek als je van 6.7 pk gaat, naar 11.5
Dus zeur alsjeblieft niet
Das wel ff heeeeeeeel wat anders hoor
Jij geeft neit eens gas als je bijna de bocht uitkomt, want bij jou is het helemaal dood still
IJmuiden-mini schreef:lekker boeiend als hij dat nou "vanzelf doet" niemand heeft er last van... en nog zo een discussie... en die wheely in de post hiervoor is idd erg mooi.
wtf heeft die grote remschijf nou weer mee te maken... omg en ik geef wel het hele stuk gas... en jullie rijde allemaal al veel langer dus zeik gwn niet omg dit allemaal voor een foto
kleine_duivel schreef:ach wat kunnen die kleine stront wheely's schelen?
en inderdaad vreemd dat ie dat ding niet aan de grond kan houden.
zulke hupjes maak ik expres als ik nie helemaal lekker de bocht uit kan komen, om hem dan iets anders neer te kunnen leggen.
doe het dan in JOEY style
Slijmbal ,,
Jij doet volgens mij alles express straks word je nog express kampioen ahum..
Zit niet iedereen af te zeiken op het forum wat boeien die wheelies nou.Die jongen heeft een leuke foto van zijn eigen en hier gaan ze weer liggen mouwen..