Ikke heb een geweldige dag gehad..
Smorgens op de snelweg begon de race feeling al.. Bijna john de vangrail ingejaagt..
Was toen gelijk goed wakker.. Klein ongelukje, kan gebeuren.. Is gelukkig wel goed afgelopen.
De 1e training ging wel oke.. Weer beetje wennen aan de baan. En m'n blok liep niet lekker. Koppeling stond nog tevroeg.. en sproeier was tegroot. Uiteindelijk toch 9e tijd geloof ik ? (Als die knuppel van de tijdswaarneming nouw eens opschiet met die tijden online zetten !

)
Kwalificatie ging beter!
Koppeling wat later en sproeier een paar maten naar beneden.
Toch nog niet helemaal naar m'n zin.
Uiteindelijk 10e startplek..
Dus vervolgens weer wat naar beneden in de sproeiers.. En de koppeling weer ietsjes later. Nu voelde het goed! Trek lekker weg voor de tent enzo..
Dus de 1e race. Start was wel oke.. Geen plaatsen gewonnen maar ook niet verloren.
Na een paar ronden kwam ik echt lekker in m'n ritme! Dus toen kon ik gaan inhalen.
Lag op gegeven moment 6e.. En liep naar het groepje toe waar erik de wit nr 2 lag..
Toen ik er bijna was ging ik jammer genoeg onderuit doordat m'n voorwieltje de lucht inging, entoen ik neerkwam begon hij erg te schudden en viel ik er dus naast..
Weer snel opstaan dus en het gas erweer op.. lag toen 7e.. Verder een hoop achterblijvers ingehaalt maar niemand tegengekomen van dat mooie groepie.. Totdat ik de laatste 2 ronden voor finish op het achterwiel zat van Sjoerd..
Ik kwam er helaas de hele tijd net niet voorbij en bleef tot in de laatste bocht dicht op het achterwiel.
Alleen toen heel vreemd; Sjoerd ging vol in de remmen voor de laatste bocht.. Ik kon weinig meer doen en reed tegen zijn achterwiel..
Allebij het gras in dus! Snel opgestaan en over de finish..
7e geeinigd.
Race 2 ging een stuk lekkerder!
7e start.. en ook als 7e door de 1e bochten. Alleen na een paar ronden kwam Hans me voorbij.. Toen lag ik dus 8e..
Toen een aantal ronde verder kwam ik weer lekker in m'n ritme en pakte ik weer een paar plaatsen.. Niet gevallen en kwam uiteindelijk als 6e over de streep.
Nu dus eraan gaan werken dat ik gelijk vanaf de start in m'n ritme zit. Endus gelijk mee rijd in de kopgroep
Tot Texel !!