2uurs race hengelo

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
desleyminibikeracing
forum gebruiker
Contacteer:

2uurs race hengelo

Bericht door desleyminibikeracing »

hey,,
vanochtend vroeg al om half 8 in de auto opweg naar hengelo maar onder weg waren we een beetje de weg kwijd dus waren we iets aan de laten kant maar wel opteid om nog te traine. de training ging egt supper scott had de snelste teid van ons 3e neer gezet en mocht dus als 3e starten,de start ging supper hij lag 2e maar na ongeveer 10min ging het verkeerd met scott hij klapte tegen die opblaas kussens aan en werd gelanceert,het eerst wat ie deed was de transponder rennend naar ons toe brengen,toen ging d'angelo rijden en dat ging ook egt daarna moest ik rijden en dat ging ook vrei goed tot dat ik ook tegen die opblaas kussens vloog en in het gras terecht kwam,ik maakte mijn rondje af en gaf snel de transponder aan d'angelo zodat ik mijn bike kon maken,voor de rest ging het supper we zijn uiteinderlijk 3e geworden

groetjes,,
[img]http://i32.tinypic.com/izpyrm.jpg[/img]
me site www.desleyminibikeracing.nl
desley nusselein#67
seniooren standaard
blata wrs
GRC Moto
ANITA1967
forum gebruiker

HENGLO

Bericht door ANITA1967 »

het was een super dag
de minibike team vwa zijn 5de geworden 177 ronde gereden
victor, wesley , aron de jongste telgen en de minste pk 4,2
we hebben echt een super dag gehad
alleen mijn vader, rob en martijn hebben we met 4 rondes verschil niet kunnen verslaan maar daar gaan we aan werken zodat dat volgend jaar niet meer gebeurt.Alleen jammer dat er niet meer teams waren dan hadden we lekker lang door kunnen gaan .Maar volgend jaar dan zijn er vast meer want het is echt een AANRADER. en als afsluiting zijn we met het team naar mac donald geweest
Het team van Hamove BEDANKT EN OP NAAR 6 JULY naar het olde beth spektakel want dan is het team weer aanwezig Misschien een keer het grote circuit???? groetjes van minibike team VWA :D =D>
deroue
forum sponsor
Contacteer:

2 uurs race hengelo

Bericht door deroue »

Hoi,
wij hebben ook een leuke dag gehad,gelukkig bleef het droog.
De Daltons,Desley,DÁngelo en Scott.
het trainen ging goed,er hadden niet zo veel teams ingeschreven,12 in totaal,voor volgend jaar voor iedereen een aanrader om ook te komen!!!!
De start ging goed,Scott mocht de spits afbijten,hij lag netjes achter Joey,toen hij hard onderuit ging,al runnend lopend met z'n transponder,ging de wedstrijd gelukkig verder.Het team van Joey en Barry konden we niet bij houden en werden netjes 3e.
We hebben een heel gezellige gahad en kregen een medaille en beker en een zak snoep!!!!
Een compliment voor de organisatie en zijn de volgende keer zeker weer van de partij!!! :D :D :D :D
ps.met Scott gaat het goed,hij rijd zaterdag gewoon z'n NK wedstrijd
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
John_W
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door John_W »

Was weer eens een fantastische dag. Er verschenen twaalf teams aan de chicane en de sfeer zat er goed in. 's Ochtend nog een beetje bewolkt en vochtig, maar de baan droogde snel op.
De eerste training was voor iedereen nog een beetje aftasten, maar al snel kwam de snelheid erin. Iedereen maakte volop gebruik van de trainingstijd en om 13.00 was dus de echter warming up.

Rond 13.15 uur was de start en iedereen ging enthousiast van start, echter het deelnemersveld werd werd gedurende het eerste halfuur al duidelijk kleiner. Mijn eigen bike kreeg wat last van vreemde tikkende geluiden en binnen korte tijd baande een pistonpenveerclip zich een weg tussen de cilinder en de zuiger. De boel was dusdanig beschadigd dat er de race voorbij was.

Ook ons tweede team kreeg te kampen met technische problemen en de race leek helemaal teneinde. Konden de fout in eerste instantie niet vinden en hebben ter verificatie delen tussen de bikes uitgewisseld.
Een heldere ingeving leide ertoe dat we de bike van Antonie toch nog aan de praat kregen (bleek eruitgevlogen keering te zijn :cry: ) en hebben de laatste 10 minuten toch nog rijdend de finisch gehaald.

We hebben er weer veel van geleerd en hopen dat we volgend jaar weer aan zo'n fantastisch evenement mee mogen doen.
Minibike in aanbouw, meer info op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

John_W schreef: binnen korte tijd baande een pistonpenveerclip zich een weg tussen de cilinder en de zuiger. De boel was dusdanig beschadigd dat er de race voorbij was.

(bleek eruitgevlogen keering te zijn :cry: )

Wat zij ik dat het kapot ging lopen :mrgreen:

En jhon heeft wel geluk met de keringen. Ik weet me nog een demo vorig jaar waarbij hij een gelijke schade had.

Stuur me is een foto van je piston clipjes als je wilt jhon.

Gr,
Lars
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
cracy frog
reclame makende gebruiker
Minibike:: zelfbouw/zpf replica

Bericht door cracy frog »

Lg tweewielers schreef:
John_W schreef: binnen korte tijd baande een pistonpenveerclip zich een weg tussen de cilinder en de zuiger. De boel was dusdanig beschadigd dat er de race voorbij was.

En jhon heeft wel geluk met de keringen. Ik weet me nog een demo vorig jaar waarbij hij een gelijke schade had.

Gr,
Lars
ja lars het zach er niet mooi uit er was bij john ook een stuk van de cil hemd afgebroken en de aluminium kruimels in de uitlaat
maar mijn biks waren ook stuk gegaan een met een lekke carb en de andere liep steets erg warm(denk rechter kering lek?) en knallen in de uitlaat dus ik was ook maar gestopt maar was een leuke dag

grt tonny :wink:
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
antonie
forum gebruiker
Minibike:: zelfbouw
Contacteer:

Bericht door antonie »

Lg tweewielers schreef:

Gr,
Lars

vorig jaar was het de keering van de uitgaande as die de geest gaf,nu die van de onstekingskant nog even wachten op die aan de koppelingskant en we hebben ze allemaal gehad. :wink: :wink:

de cilinder van jhon is er een voor in de vitrinekast met gesneuvelde onderdelen,maar het meest slimme van ons is om de reserve cilinder die altijd meegaat deze keer nog in de garage lag.
krukas was nog heel dus we hadden de bike weer aan het lopen kunnen krijgen. :oops: :oops:

het was wel een druk weekend om alles voor elkaar te krijgen voor deze twee uurs race.
zaterdags de baan opbouwen en ook nog de bike's voor elkaar maken en natuurlijk zondag de race zelf.
kort samengevat:het was een zeer geslaagd weekend.

nu nog even langs de brommerboer om wat onderdelen te halen en de bike's klaarmaken voor de demo in olde beth.
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
wassink
forum gebruiker

Bericht door wassink »

op de site van de www.hamove.nl staan de foto,s van de 2 uurs race.

afz. slick 96
Plaats reactie