ik heb een blata rep(sendai nunchaku)
en ik rijd bij kartbaan coronel in huizen
maar als ik met kuip rijd dan kookt hij over..
als ik zonder kuip rijd is dat beter omdat hij dan zn warmte beter kwijt kan?
ik heb een blata rep(sendai nunchaku)
en ik rijd bij kartbaan coronel in huizen
maar als ik met kuip rijd dan kookt hij over..
als ik zonder kuip rijd is dat beter omdat hij dan zn warmte beter kwijt kan?
Om dit probleem te verhelpen zou je gaten in de kappen kunnen maken(niet zomaar gaten maar bijvoorbeeld aan allebei de kanten een soort design vierkant) en daar race gaas chter maken zodat hij toch een beetje zijn warmte kwijt kan. ook kan je voor de radiateur een ventilator maken zodat de lucht beter door kan stromen . Er is nog een topic bij paddock over een bike met ventilator moet je maar even de zoekfunctie gebruiken dar staat alle info over die ventilator die hij gebruikt. je kan natuurlijk ook zonder die kappen rijden maar ik neem aan dat je ze er gewoon op wil. Veel succes
dit is mijn oude bike, Ja de koelkanalen zijn opgeboord.
Alleen zoals al gezegt werd reinier zorgen de kappen ervoor dat ie net wat minder goed koelt. Ik zou ze zoewiezo er gewoon afhalen kan je ook meteen beter sturen. Veel succes.
9/10 ligt het probleem aan de koppeling, als deze te strak staat en hij dus teveel toeren maakt, wordt het blokje veel te warm, met als gevolg dat hij gaat koken.
Weet niet wat voor koppeling je erin hebt maar het is aan te raden om er een kwaliteitskoppeling in te zetten, merk je ook meteen het verschil met een standaard chinese koppeling
I don't drive fast, I fly low....
Blata Elite 14 WRS
bedankt alemaal voor de reakties..
ik vind het iidd mooier om met de kappen te rijden..
maar het lijkt me sowieso wel vet om van die vierkante gaten met gaas te maken..
en dan van dat blauwe gaas er achter..
maar dan meot het wel gelijk zijn..
haha