dagje ging erg lekker, me pa reed per ongeluk verkeerde afslag in dus hadde 10min vertraging maar maakte niet uit we waren hardstikke vroeg. eenmaal aangekomen Half 10 was het natuurlijk harstikke rustig en om 10 uur waren er maar een stuk of 10 rijders dus het was vrij rijden, na half uurtje werd het steeds drukker en beslote ze om 2 groepen te doen.
lekker uit gereden alleen wat probleempies met koppeling staat wat te laat en is nog wat aan hand met bike maar los ik nog wel op
hee, je heb ook lekker kunnen rijden, mooi baantje ook
En zoals Barry al zei begon het druk maar op het laatst waren er best veel al weg wegens problemen
bij mij ging het ook top!
eerste keer op me nieuwe bike en de eerste rondjes ook wennen!
na aantal ronden ging het goed en ging het ouderwets goed op 2 slippers na maja houd je tog.. geen schade opgelopen door de o zo makkelijke valdoppen
Lijpe Ted schreef:bij mij ging het ook top!
eerste keer op me nieuwe bike en de eerste rondjes ook wennen!
na aantal ronden ging het goed en ging het ouderwets goed op 2 slippers na maja houd je tog.. geen schade opgelopen door de o zo makkelijke valdoppen
Minibike_J schreef:De mongool die met zn voet (schoen plat) over de grond ging in de bochten
ja wat moet ie dan met zn hoofd???
Zal wel zijn eerste x geweest zijn vind dan niet dat je hem belachelijk moet maken.. maarja...
Jij was natuurlijk rossi 2 toen je op een mini stapje of niet??
Minibike_J schreef:De mongool die met zn voet (schoen plat) over de grond ging in de bochten
ja wat moet ie dan met zn hoofd???
Zal wel zijn eerste x geweest zijn vind dan niet dat je hem belachelijk moet maken.. maarja...
Jij was natuurlijk rossi 2 toen je op een mini stapje of niet??
ltr
Ja ik weet dat ik hem niet belagelijk moet maken maar ga jij dan zonder helm rijden als je iedereen met helm ziet