Zeelandhallen Goes 11-01-2009

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Subito
Moderator
Moderator
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer

Zeelandhallen Goes 11-01-2009

Bericht door Subito »

Was vandaag weer een leuke dag.
Iets minder opkomst dan vorige week, maar niettemin toch nog een leuk aantal rijders.
Voor mezelf begon de ochtend goed K U T.
Me banden waren veel te hard, banden en baan te koud, met als gevolg dat de eerste beste bocht die ik nam, lekker ging schuiven.
Vervolgens me rondje rustig hervat, en halfverwege de 2e ronde...me koppeling verrot.
Schoeisel was zo goed als helemaal weg.
Gelukkig had Maarten schoentjes bij voor de koppeling. Dus met de hulp van Leen even de koppeling vervangen.
Tijdens het sleutelen kwamen we erachter dat er nog een 7-tands van voor op zat...dus dat ook maar even veranderd naar 6.
Toen begon de ellende....het inrijden van de koppeling. sjezus wat een gedoe is dat zeg >.<....voelde me net boer harmsen op z'n trekker. Tuf Tuf Tuf.
Naja nadat de koppeling een einde ingesleten was langzaam aan het stellen begonnen. Later nog wat gewichtjes van Leen in de koppeling gestoken, en het laatste uur toch nog lekker me rondjes kunnen rijden.
Het was erg wennen aan het BZM blok, gezien dit een heel ander vermogen heeft dan dat van Blata. Maar zeeeeker niet slecht :twisted:

Al met al een erg leuke dag gehad!
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
joeyvg
forum gebruiker

Bericht door joeyvg »

het was weer een gezellig dagje moest in begin ook de kopeling inrijden en naar dat een beetje gebeurt was kon ik weer een beetje sneller rond komen

gr joey
ßlata ß1

mijn bike
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29277
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

was wel leuk om de pasini's rond zien te rijden.Marja ik kan verlopig niet rijden met gebroke pols :lol:
jeroen B
forum gebruiker

Bericht door jeroen B »

bij mij begon het gelukkig zonder ellende heb lekker gereden ,met andere woorden een heerlijke ochtendje minibike op een hele leuke baan
het was wel koud s'ochtends maar dat mocht de pret niet drukken

mvg jeroen
forum gebruiker
Minibike:: Blata WRS
Blata R
Blata JR
Zelfbouw 65cc Polini
Chinees 49cc 14mm sha (loopt al 10 jaar zonder problemen)
Mini crosser 49cc

Re: Zeelandhallen Goes 11-01-2009

Bericht door coen »

Subito schreef:Was vandaag weer een leuke dag.
Iets minder opkomst dan vorige week, maar niettemin toch nog een leuk aantal rijders.
Voor mezelf begon de ochtend goed K U T.
Me banden waren veel te hard, banden en baan te koud, met als gevolg dat de eerste beste bocht die ik nam, lekker ging schuiven.
Vervolgens me rondje rustig hervat, en halfverwege de 2e ronde...me koppeling verrot.
Schoeisel was zo goed als helemaal weg.
Gelukkig had Maarten schoentjes bij voor de koppeling. Dus met de hulp van Leen even de koppeling vervangen.
Tijdens het sleutelen kwamen we erachter dat er nog een 7-tands van voor op zat...dus dat ook maar even veranderd naar 6.
Toen begon de ellende....het inrijden van de koppeling. sjezus wat een gedoe is dat zeg >.<....voelde me net boer harmsen op z'n trekker. Tuf Tuf Tuf.
Naja nadat de koppeling een einde ingesleten was langzaam aan het stellen begonnen. Later nog wat gewichtjes van Leen in de koppeling gestoken, en het laatste uur toch nog lekker me rondjes kunnen rijden.
Het was erg wennen aan het BZM blok, gezien dit een heel ander vermogen heeft dan dat van Blata. Maar zeeeeker niet slecht :twisted:

Al met al een erg leuke dag gehad!

Oooh tog niet weer een koppeling he:P ik rijd al 2 met een BZM koppeling met hk voering :P controleer dan ook ff alles haha.
ik zei toch blata blokjes zijn beter haha :P geintje haha
ik hoop binnenkort er ook weer te zijn ;)
kevin beterschap
Blata WRS + Kit
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
wainey
forum gebruiker

Bericht door wainey »

ja was zeker weer een leuke morgen
met een leuke opkomst .
komen er ook steeds meer rijden van uit limburg /gelderland/. :shock:

Hierbij basis voor de rijders;

Tandwiel 6 - 72

banden spanning 1.5 voor
1.6 achter
bij gewicht rijder ;70 kg
is het koud zoals nu kun je Proberen met 0.1 minder dus 1.4 - 1.5
en rijde banden eerst op temp en kijk dan hoe het gaat .

hoop dat je er wat aan hebben

Kevin beterschap :cry:
als je je andere bike hebt :idea:
wil wel een keer rijden :D Kun jij kijken :shock:
http://communities.zeelandnet.nl/data/wpracing/index.php
Belgisch kampioen promo+ 2008
Roosendaal 40 open 35.01
Roosendaal 36.02 promo+
Denna
forum gebruiker

Bericht door Denna »

Ik ben zondag gaan kijken. Het is gezellig in Goes, das 1 ding wat zeker is. Aardige mensen die je netjes begroeten in de ochtend. De baan is aardig lang, jammer dat je geen overzicht hebt vanuit de zijlijn.

Ik heb zelf niet gereden omdat ik maandag in Zaltbommel heel lullig was gevallen en tijdelijk 1 voet kapot heb.

Wij kwamen uit Limburg, maar het was het wel waard. Tim heeft mooi wat rondes kunnen maken op zijn nu rappe tai chi :P .
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
MSSH
forum gebruiker

Bericht door MSSH »

Het was idd een hele gezellige en vooral behulpzame kliek mensen in Goes.
Zelf eigenlijk geen problemen gehad alleen na mijn eerste halve rondje viel de fiets uit. Vuil in de carb en tank. Dit gelukkig ter plekke op kunnen lossen en gereden.
Flink moeten wennen aan mijn toename in vermogen, maar richting einde ging het al wel wat beter.

Wainey volgens mij ging jij nog een stuk me voorrijden hartstikke bedankt daarvoor!

En ik zal binnenkort nog wel eens te vinden zijn in Goes. Ondanks de rit van anderhalf uur :)
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

Haha komt goed Wainey :D Maar slope is kope he :wink: ik moet nog minimaal 6 weken in het gips :wink:
wainey
forum gebruiker

Bericht door wainey »

kevin_racing schreef:Haha komt goed Wainey :D Maar slope is kope he :wink: ik moet nog minimaal 6 weken in het gips :wink:
minibiken is veiliger dan skieen #-o
http://communities.zeelandnet.nl/data/wpracing/index.php
Belgisch kampioen promo+ 2008
Roosendaal 40 open 35.01
Roosendaal 36.02 promo+
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

wainey schreef:
kevin_racing schreef:Haha komt goed Wainey :D Maar slope is kope he :wink: ik moet nog minimaal 6 weken in het gips :wink:
minibiken is veiliger dan Snowboarden

:wink:
Plaats reactie