Ik ben al een tijdje actief op het forum dus word t maar eens tijd om mn bike te showen!
Nu de bike:

Dit was de bike in t begin:
sinterklaas
Pakjes avond heb ik van mn ouders een powerfilter gekregen!
en voor de lol ook ff de kuip er op gezet:
To do: ( Gedaan Niet Gedaan )
1. Frame zwart spuiten
2. Kap zwart/oranje spuiten
3. Kap paars, voor reserve.
4. NGK bougie (pas als deze kapot gaat natuurlijk
5. NGK bougieDOP
6. Gasnaald verstellen/ kleinere sproeier. eerst nog even afwachten, anders waars. een 14 mm)
7. mischien een x bigbore (waarschijnlijk niet, ga toch niet veel kartbanen rijden.
Dit was t eerst even, groeten!
UPDATE!
Het blokje, met NGK bougiedop en Ufo-filter

Carter's, carb en spruitstuk en uitlaat helemaal opgepoetst, want dat leek nergens na, en de carb schoongemaakt, leidingen uitgeblazen en tankje uitgespoeld!
laterz greetz minibikefreek
UPPERT
Frame gespoten!

Vanmiddag weer update, dan ga ik verder met opbouwen
laterz
UPDATE bike weer in mekaar
Goeiedag eem mensen,
M'n bike staat weer inmekaar!
De kappen zijn nog niet klaar, dus nog ff met de oude, maar het resultaat mag er zijn

Veeeeel mooier als dat grijze, of niet soms?
laterz
Update: (ook te vinden op pagina 3 maar zet m hier ook neer voor t overzicht.
Hallo daar!
Hier weer een update. Omdat de spuiter het gratis deed in zn vrije tijd omdat hij een goede vriend van ons is, duurde het iets langer dan verw8 en heb ik t uiteindelijk zelf gespoten met zijn hulp.

Dit is schuin achter, een klein oranje streepje, de oranje delen zijn met witte primer eronder gedaan, voor nog meer fluor effect. Dit is van de zijkant:
De letters R1 staan voor Rossi #1 of yamaha R1 of wat dan ook
De voorkant is precies langs de kap rand afgeplakt:

greetz
Weer een update, ook op pag.4:
Haallo,
Hier weer een (hele kleine) update van mijn kant. Ik heb, toen ik de kappen ging spuiten, een verkeerde bus gekocht, ik dacht dat het zwart was, maar het bleek paars te zijn. Maar om deze gewoon weg te gooien, vond ik zonde, dus heb ik mn reserve kap paars gespoten. Ik weet nu ook waarom hij afgeprijsd was, hij spoot heel moeilijk, met weinig spul, veel klodders, en dus veel druipers

Ik weet het, een hele lijst, maar het is mooi gelukt, dus wou ik jullie de foto's niet ontnemen
greetz, minibikefreek
Weer update, ook op pag. 4
Ik heb ff mn stander gespoten, de lak bladderde eraf.

Is wel weer mooi bij de kap
greetz
Hallo,
Vandaag een fotoshoot gedaan met de pas gespoten RS50 van de overbuurjongen, en de voorvork ff omgedraaid, ziet er veeeel beter uit. :

Omgedraaid:

Hallo,
Ik heb mijn snelgas er eindelijk op zitten, het rubber komt van een oude lusito, En de kabel moet glad gesoldeerd worden, maar t werkt nu in ieder geval

Ik heb gwoon beetje beun gedaan, Die dingen die je in de hendel draait, had ik 2 van, dus gwoon met de nylon hamer aanmekaar gemaakt, t werkt ook nog!

Hier komt dan nog een gereedschapkar onder, en een extra steun, kan ik eindelijk goed sleutelen

Greetz