Molenaar NSF100 cup, van 2008 tot heden
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
http://nl.youtube.com/watch?v=l6mNM7GiM ... re=related
broertje van rossi ook in de nsf cup..daar gaat iedereen een zware kluif aan krijgen
broertje van rossi ook in de nsf cup..daar gaat iedereen een zware kluif aan krijgen
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
ff bij de les blijven he' Stief broertje, ze hebben een andere vader.ruud schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=l6mNM7GiM ... re=related
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
stephan
- forum gebruiker
dat denk ik ook idd, daar zitten ook wel de meeste mensen.andries schreef:ik denk dat ze alleen de noord-lus gebruiken, dus op veenslang rechtsaf de ramshoek op.(via tussenweg)Dm-Ricardo schreef:ja kzag t laatst op je hyves .. en inderdaad de nsf-honda's gaan hard op lange banen maar hoe willen ze dat dan gaan doen op assen 1 rondje?
gr
www.racingteamdeboer.com
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
ja ja je betaald niet voor niets meer voor dat nsf spectakel
.
We rijden trouwens 2 dagen he dacht ik volgends de kalender te lezen , zaterdag ..? en zondag een demowedstrijd aan het einde!
Groetjess Ricardo #14,
We rijden trouwens 2 dagen he dacht ik volgends de kalender te lezen , zaterdag ..? en zondag een demowedstrijd aan het einde!
Groetjess Ricardo #14,
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Dm-Ricardo schreef:ja ja je betaald niet voor niets meer voor dat nsf spectakel.
Groetjess Ricardo #14,
is iedreen die zaterdag komt ook al door dan, dacht dat er nog een paar moesten afvallen
Groetjes Bo
Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
helemaal juist je opmerking Bo/steven 40% moet nog afvallen er blijven er maar 25 overJust Bo schreef:Dm-Ricardo schreef:ja ja je betaald niet voor niets meer voor dat nsf spectakel.
Groetjess Ricardo #14,
is iedreen die zaterdag komt ook al door dan, dacht dat er nog een paar moesten afvallen