welke is het best
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
tommy
- nieuwe gebruiker
welke is het best
hey ik ben nieuw op het forum hier en hoop dat dit topic op de juiste plaats staat maar goed...
mijn vraag luid als volgt welke moet ik pakken ik wil 2 nieuwe bike's of miss zelfs 3
de grc rr met 14pk
of blata b2 victory kit
of blata elite 14wrs
of de polini 911 GP3 Watergekoeld 14 PK
of de blata 15wrs
welke zouden jullie pakken?? laat allemaal iets van je horen het moet wel goed te berijden zijn goed zitten dan he en goed sturen makkelijk te berijden dus kort gezegd
nou genoeg gelult alvast bedankt Tom
mijn vraag luid als volgt welke moet ik pakken ik wil 2 nieuwe bike's of miss zelfs 3
de grc rr met 14pk
of blata b2 victory kit
of blata elite 14wrs
of de blata 15wrs
welke zouden jullie pakken?? laat allemaal iets van je horen het moet wel goed te berijden zijn goed zitten dan he en goed sturen makkelijk te berijden dus kort gezegd
Laatst gewijzigd door tommy op wo 25 feb 2009, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
ik burn op me velg!!
-
tommy
- nieuwe gebruiker
Re: welke is het best
tommy schreef:hey ik ben nieuw op het forum hier en hoop dat dit topic op de juiste plaats staat maar goed...
de grc rr met 14pk
of blata b2 victory kit
of blata elite 14wrs
of de blata 15wrs
ik burn op me velg!!
- fryslan boppe
- forum gebruiker
Ik zeg ga testrijden en ga dan oordelen zijn meerde bikes die in aanmerking komen maar hangt natuurlijk af van je budget.
Grc RR /RRz
Dsf Midi
Phantom midi
dm
Polini gp3 gp4
Vind zelf de Grc RR wel goed rijden(beter als de polinig gp 3 en 4)
dsf heb ik ook erg goede verhalen over gehoort
Gr,
Grc RR /RRz
Dsf Midi
Phantom midi
dm
Polini gp3 gp4
Vind zelf de Grc RR wel goed rijden(beter als de polinig gp 3 en 4)
dsf heb ik ook erg goede verhalen over gehoort
Gr,
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
tommy
- nieuwe gebruiker
maar me budget is +- 10000 euro... heb al van alles liggen hier aan onderdelen en racepak dus daar heb ik geen extra kosten aan maar zon pasini 90cc 4takt wat is daar dan de prijs van en waar kan je er zon eentje kopen? en wat is het verschil tussen 4takt rijden en 2takt behalve de benzine dan he p.s. ik heb liever een bike van boven de 10pk
mvg Tom
mvg Tom
ik burn op me velg!!
- Minibike-Tuner
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
-
tommy
- nieuwe gebruiker
hey ik ben bezig met bert deroue voor die GRC RR met 15 pk hij wou er een speciaal motorblok van maken en extra dikken voorvork en die dingen hij ging ook nog kijken voor extra dingen voor wat extra pktje's nu zoek ik er nog 1tje iemand tip en alsnog wat is echt het verschil tussen een 4takt en 2takt? ik heb hier 1pitbike staan ook 4takt en een chopper 4takt en een 4takt quad 660cc maar wat is het echte verschil tussen die 2?
mvg Tom
mvg Tom
ik burn op me velg!!
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
inderdaad zoals minibike_J al zei :tommy schreef:hey ik ben bezig met bert deroue voor die GRC RR met 15 pk hij wou er een speciaal motorblok van maken en extra dikken voorvork en die dingen hij ging ook nog kijken voor extra dingen voor wat extra pktje's nu zoek ik er nog 1tje iemand tip en alsnog wat is echt het verschil tussen een 4takt en 2takt? ik heb hier 1pitbike staan ook 4takt en een chopper 4takt en een 4takt quad 660cc maar wat is het echte verschil tussen die 2?
mvg Tom
4 takt ( eigenlijk vier slag letterlijk vertaalt )
maakt : terug, heen , terug , heen *Ontsteking *
2 takt doet : terug, heen : *ontsteking*
- chineesefood
- forum gebruiker
- Minibike:: Grc RRz11 Bzm 4t
Hoi, zal m'n ervaringen die ik heb met verschillende bike's even neerzetten (mischien heb je er wat aan.)
Blata B1 origami (standaardt)
B1 is betrouwbaar motorisch het enige minpunt is dat de waterpomp intern zit. Dit betekend bij een lekke keerring dat je dus je hele blok moet splitsen om dit te maken. De B1 (standaardt niet de VK1 of 2) is een beetje log als je indoor rijdt (maar ik heb daar zelf totaal geen problemen mee gehad.)
setup van mijn oude B1 (11d cilinder nieuwe type deze is beter dan oude type cilinder 11c), D- race uitlaat en 19mm black edition dellortho carb. dit geeft zo'n 12pk)
Grc RR
De RR vind ik een super fiets en vooral met een BZM blok eronder.De RR stuurt heel scherp. (vergeleken met een B1
) Vind persoonlijk de RR er mooier en meer af uitzien dan de standaardt B1
setup van me oude rr (07) Deroue getunde carters BZM 39cc 5p cilinder en 18mm dellortho carb en BZM raceuitlaat (geeft ongeveer 13pk)
Heb nu een Pasini 4 takt
Dit rijdt heel anders dan een 2t bike. Ik vind 4t zelf veel beter/rustiger rijden. je hebt veel meer trekkracht in de lage toeren en je kan het gas veel beter doseren. bij een 4t heb je minder onderhoud dan een 2t omdat een 4t blok minder toeren maakt. een 4t heeft minder vermogen maar dat wordt gecompenseert door meer trekkracht/koppel?. Ik vind zelf wel het starten van een 4t een groot nadeel ivm de grote compressie.
setup pasini 88cc 1 cilinder 2 kleppen, 21mm mikumi carb (ik denk ongeveer 8 a 9 pk?)
@topic starter. Ik hoop dat je wat aan mijn mening hebt
Blata B1 origami (standaardt)
B1 is betrouwbaar motorisch het enige minpunt is dat de waterpomp intern zit. Dit betekend bij een lekke keerring dat je dus je hele blok moet splitsen om dit te maken. De B1 (standaardt niet de VK1 of 2) is een beetje log als je indoor rijdt (maar ik heb daar zelf totaal geen problemen mee gehad.)
setup van mijn oude B1 (11d cilinder nieuwe type deze is beter dan oude type cilinder 11c), D- race uitlaat en 19mm black edition dellortho carb. dit geeft zo'n 12pk)
Grc RR
De RR vind ik een super fiets en vooral met een BZM blok eronder.De RR stuurt heel scherp. (vergeleken met een B1
setup van me oude rr (07) Deroue getunde carters BZM 39cc 5p cilinder en 18mm dellortho carb en BZM raceuitlaat (geeft ongeveer 13pk)
Heb nu een Pasini 4 takt
Dit rijdt heel anders dan een 2t bike. Ik vind 4t zelf veel beter/rustiger rijden. je hebt veel meer trekkracht in de lage toeren en je kan het gas veel beter doseren. bij een 4t heb je minder onderhoud dan een 2t omdat een 4t blok minder toeren maakt. een 4t heeft minder vermogen maar dat wordt gecompenseert door meer trekkracht/koppel?. Ik vind zelf wel het starten van een 4t een groot nadeel ivm de grote compressie.
setup pasini 88cc 1 cilinder 2 kleppen, 21mm mikumi carb (ik denk ongeveer 8 a 9 pk?)
@topic starter. Ik hoop dat je wat aan mijn mening hebt
GRC RRz 4T 90cc BZM
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx