Training Zwolle
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Training Zwolle
Het verslag staat er weer op met een filmpje van de start bij de Junioren A: vascovandervalk.nl
www.vascovandervalk.nl
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ook een nieuw record voor de tijdwaarneming,NU ONLINE!!!!
www.renttimesystems.com
Bloemen voor ..................PETER MENDEL..... jawel
Het doet me goed dat in de junior a klasse 21 rijders aan de start staan,super.
www.renttimesystems.com
Bloemen voor ..................PETER MENDEL..... jawel
Het doet me goed dat in de junior a klasse 21 rijders aan de start staan,super.
- grazy frogg
- forum gebruiker
- Contacteer:
zo de eerste training / kwalificatie zit er weer op
dit jaar gaan de senioren plus samen rijden met de zelfbouw water en dat bevalt me zeer goed moet ik zeggen
ook al waren ze er niet allemaal van de senioren plus en zelfbouw water
toch is de kwalificatie en training goed gegaan de eerste training als 1e tweede training ging wat minder 2 keer onderuit in de zelfde bocht door met name ook mog eens de zelfde langzame deelnemer maar toch nog als 4e geeindigd
en de wedstrijd had een redelijke start zat achter marco van houtum maar die ging ik al gauw voor bij en nam de leiding (van de senioren plus ) maar 3 rondje voor het einde kwan de kopgroep van de zelfbouw water kreeg de blauwe vlag dus netjes ruimte gemaakt maar ik week iets te ver uit van de ideale lijn en daar lag nog wat groene mos dus het gevolg een schuiver zag al gauw dat marco de man in 2e positie dichter bij kwam dus gauw de bike op pakken en weer verder heb nog een leuke strijd gehad met marco de laatste 3 rondjes maar toch als 1e over de streep en marco als 2e
al met al hebben we een zeer leuke dag gehad en kijk nu al uit naar de eerste wedstrijd op 18 april as
groetjes peter #65
dit jaar gaan de senioren plus samen rijden met de zelfbouw water en dat bevalt me zeer goed moet ik zeggen
ook al waren ze er niet allemaal van de senioren plus en zelfbouw water
toch is de kwalificatie en training goed gegaan de eerste training als 1e tweede training ging wat minder 2 keer onderuit in de zelfde bocht door met name ook mog eens de zelfde langzame deelnemer maar toch nog als 4e geeindigd
en de wedstrijd had een redelijke start zat achter marco van houtum maar die ging ik al gauw voor bij en nam de leiding (van de senioren plus ) maar 3 rondje voor het einde kwan de kopgroep van de zelfbouw water kreeg de blauwe vlag dus netjes ruimte gemaakt maar ik week iets te ver uit van de ideale lijn en daar lag nog wat groene mos dus het gevolg een schuiver zag al gauw dat marco de man in 2e positie dichter bij kwam dus gauw de bike op pakken en weer verder heb nog een leuke strijd gehad met marco de laatste 3 rondjes maar toch als 1e over de streep en marco als 2e
al met al hebben we een zeer leuke dag gehad en kijk nu al uit naar de eerste wedstrijd op 18 april as
groetjes peter #65
Laatst gewijzigd door grazy frogg op ma 06 apr 2009, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
zwolle
ja wat moet ik van zeggen P KLASSE?????
wacht maar tot ik er weer bij ben
ik ga nu goed mijn oefeningen doen voor mijn rug
ik hoop dat ik over een maand er weer bij ben
dus marco ga die tand van je maar omsmelten dan kan je weer naar Bert
om hem nog sneller te laten maken (wat trouwens toch niet helpt)
en de hend racing team jullie hebben het super gedaan alleen henk kreeg het een beetje in de bol die ging al wielies doen
en hebben jullie allemaal al de nieuwe banden warmers van Peter gezien??????
ja ze zeggen wel eens hoe ouwe hoe gekke maar dat neemt hij volgens mijn wel letterlijk hahahahahahahahahahaha nee het is een super gezellige ploeg en ik weet zeker dat we een leuk seizoen hebben
hoe zullen ze het de 18de afbrengen in zwolle PS ik ga volgende week dinsdag even trainen of ik er al op kom , maar waar blijf constance????

wacht maar tot ik er weer bij ben
ik ga nu goed mijn oefeningen doen voor mijn rug
ik hoop dat ik over een maand er weer bij ben
dus marco ga die tand van je maar omsmelten dan kan je weer naar Bert
om hem nog sneller te laten maken (wat trouwens toch niet helpt)
en de hend racing team jullie hebben het super gedaan alleen henk kreeg het een beetje in de bol die ging al wielies doen
ja ze zeggen wel eens hoe ouwe hoe gekke maar dat neemt hij volgens mijn wel letterlijk hahahahahahahahahahaha nee het is een super gezellige ploeg en ik weet zeker dat we een leuk seizoen hebben
hoe zullen ze het de 18de afbrengen in zwolle PS ik ga volgende week dinsdag even trainen of ik er al op kom , maar waar blijf constance????
- grazy frogg
- forum gebruiker
- Contacteer:
zwolle
peter het denk vermogen van jouw is weer beneden het peil!!!!!!
ik zal de 18de wel even met jouw vrouw een gesprek voeren
we zullen zien over een maand of je nog praatjes hebt ps kijk even bij de ronde tijd vd openbeker wedstrijd in zwolle???????????????????? en ik hoef daarvoor niet naar bert zal ik voor de senioren plus een afspraak maken bij bert? dan kunnen jullie allemaal te gelijk komen
groetjes uit het zonnige duiven
zwolle
de eerste wedstrijdje voor davy is echt super gegaan
een kwartier voor het begon stond hij al helemaal al klaar voor de start
sorry dat davy niet bij de briefing was geen tijd gehad want hij moest rijden
wij hebben met open mond gekeken want twee weken geleden in stadskanaal was hij net een schildpad
en als ze foto's aan het maken waren dan wou hij wel even poseren
maar dat ging gisteren anders
. hij vondt het een super dag en hij gaat door mer race .
sorry dat davy niet bij de briefing was geen tijd gehad want hij moest rijden
maar dat ging gisteren anders
Re: zwolle
ja davy ging egt als een speer.ANITA1967 schreef:de eerste wedstrijdje voor davy is echt super gegaan
sorry dat davy niet bij de briefing was geen tijd gehad want hij moest rijdenwij hebben met open mond gekeken want twee weken geleden in stadskanaal was hij net een schildpad
maar dat ging gisteren anders. hij vondt het een super dag en hij gaat door mer race .
hoeveelste is hij nu geworde??
Groetjes Numero #58
Yamaha Rider in the Yamaha Gamma Cup
- jimmy98
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: zwolle
ja davy dat was een strijd tussen ons tweeANITA1967 schreef:de eerste wedstrijdje voor davy is echt super gegaan
sorry dat davy niet bij de briefing was geen tijd gehad want hij moest rijdenwij hebben met open mond gekeken want twee weken geleden in stadskanaal was hij net een schildpad
maar dat ging gisteren anders. hij vondt het een super dag en hij gaat door mer race .
nummer98
Be quick or be dead
http://www.huibers98.nl

http://www.huibers98.nl