niels zn blata b1 *speciaal*
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
- *minibiker*
- forum gebruiker
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
ik weer het maar als iemand het wil doen vind ik het best want een wrs 1 kan je voor 350 krijgen
alleen wil ik dan wel weten hoeveel pk die heeft want ik wil niet achteruit gaak qua pk's .
morrgen ga ik iedergeval een iets dikkere cylindervoet pakker dr op zette wat nu tikt hij net de kop aan
en trouwens we gingen net metg chineesjes in het donker rijde en ik op mn oude maar toch ontzettend snele bike en als ik e paar keer gas gaf terwijl hij stilstond en daarna vol ging gasgeven en dus rijden had ik 30 sec een vlam uit mn technigas XD ik zou dr vd week wel een filmpje van maken 
morrgen ga ik iedergeval een iets dikkere cylindervoet pakker dr op zette wat nu tikt hij net de kop aan
Keep the forum alive 
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
Fabrieks kopen, en dan achteruit gaan met pk´sdjarniel schreef:ik weer het maar als iemand het wil doen vind ik het best want een wrs 1 kan je voor 350 krijgenalleen wil ik dan wel weten hoeveel pk die heeft want ik wil niet achteruit gaak qua pk's .
morrgen ga ik iedergeval een iets dikkere cylindervoet pakker dr op zette wat nu tikt hij net de kop aanen trouwens we gingen net metg chineesjes in het donker rijde en ik op mn oude maar toch ontzettend snele bike en als ik e paar keer gas gaf terwijl hij stilstond en daarna vol ging gasgeven en dus rijden had ik 30 sec een vlam uit mn technigas XD ik zou dr vd week wel een filmpje van maken
DSF-Patrick schreef:
Ik burn op mijn velg!
Ik burn op mijn velg!
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
ja maar ik heb nog even na gevraagd en het is achtwiel want bert meet geen krukas pk's
ik krijg trouwens vd week nog wat nieuwe onderdelen binnen zoals: zuiger met dubbele zuigerveer voor meer compressie en meer pk's, body kuip, betere naaldlager pistonpen etc...
ik ben dr trouwen achtergekomen dat er helemaal geen 17,5mm carb in zit maar een standaart chinees 14mm carburateurtje dus ik heb dr nu een echte dellortho 14mm carb opgezet omdat hij nu minder benzine nodig heeft na hij uitelkaar geweest is en daardoor verzoop hij telkens ( waarschijnlijk had hij last van een klein beetje valse lucht want de krukas keeringen waren ook al ver en lekte soms
)
niels
ik krijg trouwens vd week nog wat nieuwe onderdelen binnen zoals: zuiger met dubbele zuigerveer voor meer compressie en meer pk's, body kuip, betere naaldlager pistonpen etc...
ik ben dr trouwen achtergekomen dat er helemaal geen 17,5mm carb in zit maar een standaart chinees 14mm carburateurtje dus ik heb dr nu een echte dellortho 14mm carb opgezet omdat hij nu minder benzine nodig heeft na hij uitelkaar geweest is en daardoor verzoop hij telkens ( waarschijnlijk had hij last van een klein beetje valse lucht want de krukas keeringen waren ook al ver en lekte soms
niels
Keep the forum alive 
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer: