Misschien zelf is wat foto's laten maken misschien, dacht dat ze weer aardig der best had gedaan. Wij boffen maar dat er zoveel aandacht gaat naar de zelfbouw klasse;)foggy schreef:het is mooier dat je van elke klasse fotos maakt alleen zelfbouw is ook altijd het hetzelfde ik hoop dat je de volgende keer meer klasses gaat doen
foto's stadskanaal 3 nk race 16-5-09.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
mooie foto's
Hallo fransisca,
Wat heb je een mooie foto's gemaakt.
Ik doe het je niet na.
Bedankt dat je ook foto's van de andere klasse's hebt gemaakt,echt super leuk.
Groetjes van Martien, Joke en Joey Hopman #20 a-klasse.
Wat heb je een mooie foto's gemaakt.
Ik doe het je niet na.
Bedankt dat je ook foto's van de andere klasse's hebt gemaakt,echt super leuk.
Groetjes van Martien, Joke en Joey Hopman #20 a-klasse.
hi
hi sis!
top dat je weer zo veel en zulke mooie fotos hebt gemaakt!!!
thanks, groet gijs 82#
top dat je weer zo veel en zulke mooie fotos hebt gemaakt!!!
thanks, groet gijs 82#
hou niet van mensen die niet omkijken!
NK 2009 1e geworden..... grc-mix
BK 2008 2e geworden..... polini rep 911
NK 2009 1e geworden..... grc-mix
BK 2008 2e geworden..... polini rep 911
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Mag ik het een: "ik-glij-ontzettend-hard-weg-maar-val-gelukkig-niet-drift" noemen ?jordy 15 schreef: Nouw cees.. Ik ben daar niet op me bek gegaan! Dus het was een erg vette power drift!![]()
Niet helemaal gecontroleerd, maar dat maakt niet uit toch ??
Super foto's Fransisca ! Erg scherp... viel me ook al op ja, het lijkt alsof de foto's nóg scherper zijn... erg vet
Ciao, #21
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- pietjuh
- forum gebruiker
- Contacteer:
Toch zou het leuk zijn als er ook wat van de open 40 wordt gemaakt. Zo'n spannende klasse en er zijn bijna nooit foto's..Sleutel schreef:Ik wil hier wel even op reageren.foggy schreef:het is mooier dat je van elke klasse fotos maakt alleen zelfbouw is ook altijd het hetzelfde ik hoop dat je de volgende keer meer klasses gaat doen
Ten 1ste: Er staan foto's van andere klasses tussen(of hebt u niet goed gekeken?)
Ten 2de: Mijn vrouw is zwanger, dus ze heeft geen zin om de hele tijd op de baan te staan.(ze doet dit voor de lol, en krijgt er dus niet voor betaald)
Ten3de: Ze is de enige die de foto's online zet, terwijl er genoeg foto's door anderen van overige klasses gemaakt worden.
Correct me if i'm wrong![]()
Gr Cees
En er zijn inderdaad vaak genoeg mensen met camera's, en die foto's zie je nooit terug helaas.
Gr,
2e plaats NK Sen. Open 50 2011
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008
HK racekoppelingen!
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008
HK racekoppelingen!