Molenaar NSF100 cup, van 2008 tot heden
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
dat van tijdens de wedstrijd kan ik nergens vinden.
maar ff letterlijk geciteert uit het RAP regelement beteknt de blauwe vlag:
U wordt ingehaald of wordt gauw ingehaald door een snellere rijder.
u mag deze rijder (s) niet hinderen. blijf uw eigen rijlijn volgen .
dus met andere woorden de snellere rijder moet een andere lijn volgen om voorbij te gaan en niet op zij gaan voor de snellere rijder.
maar ff letterlijk geciteert uit het RAP regelement beteknt de blauwe vlag:
U wordt ingehaald of wordt gauw ingehaald door een snellere rijder.
u mag deze rijder (s) niet hinderen. blijf uw eigen rijlijn volgen .
dus met andere woorden de snellere rijder moet een andere lijn volgen om voorbij te gaan en niet op zij gaan voor de snellere rijder.
Yamaha Rider in the Yamaha Gamma Cup
NSF
er zijn ook rijders die bij de gele vlag inhalen??????
dat betekent toch
let op!!! gevaar op of vlak naast de baan Rijders MOETEN snelheid minderen en misschien stoppen inhalen is VERBODEN tot de plaats van het gevaar is gepasserd ( reglement knmv)
blauwe vlag : u wordt ingehaald door een snellere rijder
U mag deze rijder niet hinderen BLIJF U EIGEN RIJLIJN VOLGEN
(regelement knmv)
en dan nog 1 bij ongepast of onsportief ,provocerend gedrag t.o.v. officials,andere leden , andere deelnemers of aanwezigen kan het bestuur besluiten een passende straf toe te kennen (regelement RAP)
dus ook tegen de kinderen!!!!
dat betekent toch
let op!!! gevaar op of vlak naast de baan Rijders MOETEN snelheid minderen en misschien stoppen inhalen is VERBODEN tot de plaats van het gevaar is gepasserd ( reglement knmv)
(regelement knmv)
en dan nog 1 bij ongepast of onsportief ,provocerend gedrag t.o.v. officials,andere leden , andere deelnemers of aanwezigen kan het bestuur besluiten een passende straf toe te kennen (regelement RAP)
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
ben het niet gauw met hem eens
maar ja,deze keer wil ik dan ook graag 1 van de moderators verzoeken een hele grote gum te pakken en e.a. te wissen
Zeg vanaf de vorige mail van Ricardo op de vorige pagina.
met vriendelijke groet,De topic starter.
Hellup
Hellup
Laatst gewijzigd door mark#41 op di 09 jun 2009, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie wat er gebeurt als we het over RAP hebben, markmans is het met mij eens.mark#41 schreef:ben het niet gauw met hem eensmaar ja,deze keer wil ik dan ook graag 1 van de moderators verzoeken een hele grote gum te pakken en e.a. te wissen
Dat zal dan ook de eerste keer in 6jaar zijn en waarschijnlijk ook wel de laatste keer.
Ik ga nu op de bank zitten met een grote sigaar en een glas rum.
En ga hier even van genieten
Re: NSF
Maar deze is wel degelijk van toepassing voor het NSF Topic...Want onlangs las ik Bo een verhaaltje voor uit het grote Dikkie Dik boek... (wel lezen met het welbekende Dikkie dik accent)ANITA1967 schreef:er zijn ook rijders die bij de gele vlag inhalen??????
dat betekent toch
(regelement knmv)
Dikkie Dik zag eens.....een heel klein stout jongentje die op een NSFje zomaar tijdens een gele vlag iemand had ingehaald...foei foei zei Dikkie dik...en Dikkie dik zette het jongetje achteraan..... tot overmaat van ramp volgde daarop ook nog eens onsportief gedrag...want wat deed dit menneke.....hij haalde na de herstart pardoes 12 mederijders in......
Dikkie Dik gaat zich beraden welke straf hier nog op gaat volgen.. waarschijnlijk zal de zwaarste straf hem worden opgelegd... en moet dit ondeugende jongetje de volgende race Pino als bijrijder meenemen...
Maar elk voordeel heeft zijn nadeel, nu heeft dit ondeugende jongetje wel de hele race zijn eigen blauwe Vlag/Vogel mee....
één geluk ... de blauwe vlag kennen we niet bij de Honda NSF Cup. Trouwens ....vind het ook een lelijke kleur.... Geef mij dan maar Geel.......................Pasinigeel dan wel te verstaan
Steven
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
http://www.hetkontakt.nl/sport/3927/ric ... gerop.html
Ik sta in de krant
! haha leuk stukje vind ik zelf
!
Groetjes
Ik sta in de krant
Groetjes
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja ,Willem Holleeder staat ook vaak in de krant
Lekker dan,welke editie?
Beetje vreemd,ik kreeg eerst een blad met 8 edities ,maar 'k heb het gelezen,leuk stuk Ricardo.
Maar je komt geen meter verder,als je op de bok blijft staan
Lekker dan,welke editie?
Beetje vreemd,ik kreeg eerst een blad met 8 edities ,maar 'k heb het gelezen,leuk stuk Ricardo.
Maar je komt geen meter verder,als je op de bok blijft staan
Laatst gewijzigd door mark#41 op di 09 jun 2009, 19:34, 2 keer totaal gewijzigd.
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
ROOK JIJ??andries schreef:Zie wat er gebeurt als we het over RAP hebben, markmans is het met mij eens.mark#41 schreef:ben het niet gauw met hem eensmaar ja,deze keer wil ik dan ook graag 1 van de moderators verzoeken een hele grote gum te pakken en e.a. te wissen
Dat zal dan ook de eerste keer in 6jaar zijn en waarschijnlijk ook wel de laatste keer.
NEE en drink ook niet, maar schrok zo erg dat ik er aan ging denkenmark#41 schreef:ROOK JIJ??andries schreef:Zie wat er gebeurt als we het over RAP hebben, markmans is het met mij eens.mark#41 schreef:ben het niet gauw met hem eensmaar ja,deze keer wil ik dan ook graag 1 van de moderators verzoeken een hele grote gum te pakken en e.a. te wissen
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer: