Molenaar NSF100 cup, van 2008 tot heden
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
tel daarbij de 15 vrijedagen die je er voor moet nemen op, en het word nog duur.Dm-Ricardo schreef:Kom dan IDM Juniorcup rijden! 1600 euro hele seizoen, overal wedstrijden:
Oliepakket voor het hele seizoen.
Korting op banden.
Gratis NGK Bougi's.
Gratis Shoei Helm.
3 daagse training in Italie.
Een race samenrijden met de GP op de sachseringen.
Besprekingen/begeleiding.
Wedstrijd dagen (meestal) IDM:
Vrijdag: 1 training van 35 minuten.
Zaterdag: 2 kwalifcaties van 30 minuten.
Zondag: 1 race van minimaal 11 rondjes.
Niet dat ik nu ineens nadat ik een wildcard voor het idm juniorcup heb gereden dit zeg maar toch vind ik het wel goed geregeld daar!
Groetjes Ricardo.
Oja de reiskosten zijn ook niet mals
verder heb je helemaal gelijk IDM rijden is super voor de junioren.
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja ,helemaal waar de begeleiding is goed.
hier stond iets over de begeleiding in nl. maar leeftijd en het verstand dat daar mee komt [ althans dat word beweerd] hebben me doen besluiten de woorden te schrappen.
Also,volgend jaar de belgische nsf series,iets met nsf bij de SBO..., het 2e seizoen nsf100 cup van Molenaar.
Wat gaan we doen met de Terrels ,de Marks de Stephans en de Ricardoos?
hier stond iets over de begeleiding in nl. maar leeftijd en het verstand dat daar mee komt [ althans dat word beweerd] hebben me doen besluiten de woorden te schrappen.
Also,volgend jaar de belgische nsf series,iets met nsf bij de SBO..., het 2e seizoen nsf100 cup van Molenaar.
mijn eigen plannen doorzetten, en wat ondernemenmark#41 schreef:Ja ,helemaal waar de begeleiding is goed.
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
Vooraankondiging racemogelijkheden met Honda NSF100 bij SOBW
De Honda NSF100 championship for kids is een bijzonder initiatief in de Nederlandse motorsport. Tezamen met Molenaar Racing GP biedt de SOBW mogelijkheden om in deze klasse jongelui tussen de 10 en 15 jaar met de motorsport kennis te laten maken.
Het concept slaat zodanig goed aan dat zowel rijders in deze cup als niet-rijders in deze cup zelf een NSF-machine hebben aangeschaft. Nu wordt daar mee gereden op diverse plaatsen. Daarnaast zijn wij op de hoogte van het feit dat Honda nog dit jaar een nieuwe serie van deze machines gaat produceren zodat er volgend jaar voldoende exemplaren beschikbaar zijn.
De SOBW wil graag startmogelijkheden bieden voor rijders met een eigen Honda NSF100 voor het seizoen 2010.
De machines worden ingedeeld bij de Sportklasse luchtgekoeld en maken deel uit van deze klasse. Mocht het aantal machines dusdanig groot worden dan starten we een eigen klasse op.
Om deze klasse betaalbaar te houden wordt met nagenoeg standaard machines gereden worden. Op dit moment zijn de technici en reglementdeskundigen binnen de SOBW bezig om dit reglementair te omschrijven.
Kijk daarom regelmatig op deze site voor nieuwe ontwikkelingen. Wil je niets van de informatie missen, meld je dan voor de nieuwsbrief via info@sobw.nl onder vermelding “nieuwsbrief Honda NSFâ€ÂÂ.
De Honda NSF100 championship for kids is een bijzonder initiatief in de Nederlandse motorsport. Tezamen met Molenaar Racing GP biedt de SOBW mogelijkheden om in deze klasse jongelui tussen de 10 en 15 jaar met de motorsport kennis te laten maken.
Het concept slaat zodanig goed aan dat zowel rijders in deze cup als niet-rijders in deze cup zelf een NSF-machine hebben aangeschaft. Nu wordt daar mee gereden op diverse plaatsen. Daarnaast zijn wij op de hoogte van het feit dat Honda nog dit jaar een nieuwe serie van deze machines gaat produceren zodat er volgend jaar voldoende exemplaren beschikbaar zijn.
De SOBW wil graag startmogelijkheden bieden voor rijders met een eigen Honda NSF100 voor het seizoen 2010.
De machines worden ingedeeld bij de Sportklasse luchtgekoeld en maken deel uit van deze klasse. Mocht het aantal machines dusdanig groot worden dan starten we een eigen klasse op.
Om deze klasse betaalbaar te houden wordt met nagenoeg standaard machines gereden worden. Op dit moment zijn de technici en reglementdeskundigen binnen de SOBW bezig om dit reglementair te omschrijven.
Kijk daarom regelmatig op deze site voor nieuwe ontwikkelingen. Wil je niets van de informatie missen, meld je dan voor de nieuwsbrief via info@sobw.nl onder vermelding “nieuwsbrief Honda NSFâ€ÂÂ.
Deze man schijnt een soort van motor whisperer te zijn, kan beter met motoren praten dan met mensenmark#41 schreef:Om deze klasse betaalbaar te houden wordt met nagenoeg standaard machines gereden worden. Op dit moment zijn de technici en reglementdeskundigen binnen de SOBW bezig om dit reglementair te omschrijven.
Hmm,ik ken die technische man,jij kent hem ook Andre,![]()
![]()