Vrijdag om 16uur de bus ingeladen om zo snel mogelijk in Staphorst te zijn zodat Adje en ik nog even konden trainen.(nieuwe baan voor ons)
Uiteraard onderweg tal van files tegengekomen zodat we net voor een donderwolk het terrein op reden.
Helaas bleef de regen aan houden, dus trainen zat er niet meer in.
De volgende dag, de baan was behoorlijk nat tijdens de eerste training, maar het voelde wel goed aan.
We hadden ons zelf ingeschreven in de senioren Plus.
2de training was het goed droog en kon er gevlamd worden.
Ik had een goede tijd neer kunnen zetten (wel een behoorlijke highsider meegemaakt
Tijdens de eerste was het behoorlijk nat en we vertrokken op regenbanden, dat mocht de pret niet drukken want de volle 25punten waren voor mij
2de race was de baan opgedroogd, en stond na tal van xen wisselen van banden op de regenbanden Adje en Wijntje ook.
De rest stond op slicks.
Ook dat mocht de pret niet drukken, weer de volle 25punten weten te behalen
Nadat het een lange tijd droog was gebleven, en omdat iedereen in de paddock riep dat het volgens buienradar droog zou blijven toch maar weer de slicks er op.
En wat denk je, een half uur voor de 3de race regen, bedankt buienradar
Toch maar weer schroeven, de regen banden erop.
De 2de race weer de volle 25punten weten te behalen
Kortom het was een geweldige natte dag.
Complimenten voor de organisatie en de lay out van het circuit, ik vind het geweldig.
Toen we naar huis reden brak de zon door en is het de rest van de dag droog gebleven.
P.S Als er nog mensen zijn die foto´s of gefilmt hebben dump ze dan alstublieft.
Groet,
Ruben.