sendai taebo problemen.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Omdat je zegt dat er op je luchtfilter olie zit zou ik deze even flink uitwassen met afwasmiddel.Kan zijn dat hij dus hierdoor geen genoeg lucht krijgt en uitvalt..En zoals ik lees smeer je erg raar..Heb je een verhouding wat je smeert ? Je kan niet zomaar wat erin ketse en rijden
Zoals de meeste doen gewoon een kan halen 5 liter bezine en daarbij een afgemeten hoeveelheid olie..Kijk ook je bougie eens naar welke kleur deze heeft,moet koffie bruin zijn..
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
-
Anu-H
- forum gebruiker
- Contacteer:
ruud schreef:Omdat je zegt dat er op je luchtfilter olie zit zou ik deze even flink uitwassen met afwasmiddel.Kan zijn dat hij dus hierdoor geen genoeg lucht krijgt en uitvalt..En zoals ik lees smeer je erg raar..Heb je een verhouding wat je smeert ? Je kan niet zomaar wat erin ketse en rijdenZoals de meeste doen gewoon een kan halen 5 liter bezine en daarbij een afgemeten hoeveelheid olie..Kijk ook je bougie eens naar welke kleur deze heeft,moet koffie bruin zijn..
me bougi is wel koffiebruin maar me luchtfilter is wel heel erg vies
en ik smeer 1.35 dat is tog gewoon goed ?
- Ramon
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hoevaak moet ik het herhalen?
Schoonmaken die handel.
Carb nakijken. Blaas eens door het kraantje en kijkt of het goed gaat.
Etc etc.
Ik ga niet nog een keer zeggen waarom je moet schoonmaken, lees dan maar terug.
Luchtfilter ook schoonmaken, zo krijgt hij te weinig lucht, en er komt teveel zooi naar binnen.
Schoonmaken die handel.
Carb nakijken. Blaas eens door het kraantje en kijkt of het goed gaat.
Etc etc.
Ik ga niet nog een keer zeggen waarom je moet schoonmaken, lees dan maar terug.
Luchtfilter ook schoonmaken, zo krijgt hij te weinig lucht, en er komt teveel zooi naar binnen.
- ruben4takt
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: probleem
Dat vind ik nou aardig van je Wijntje.wijntje schreef:neem maar contact met me op , woon in wijchen .
Dan kun je er ff mee komen ,kijk ik wel ff.
06-20414255
gr wijntje
Groet,
Ruben.
- wijntje
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: probleem
jij kun t ook wel komen als je er eens nie uitkomt hahahahaharuben4takt schreef:Dat vind ik nou aardig van je Wijntje.wijntje schreef:neem maar contact met me op , woon in wijchen .
Dan kun je er ff mee komen ,kijk ik wel ff.
06-20414255
gr wijntje
Groet,
Ruben.