nee , mark dat bedoelde ze niet
ze bedoelde dat daar op het tt-circuit de knmv dagen waren
en de demo van RAP HOLLAND
dat berichtje van Esther was al vroeg in het seizoen bekend
Ook wij dachten dat het nog de 10e was.... en dus vakantie geboekt vanaf de 16e. Helaas kan Bo zijn 2e plaats niet verdedigen in Stadskanaal
Ik had de verzetting van de datum niet gezien
Ik bedoelde inderdaad de KNMV dagen op Assen! Was super leuk om al die jongens te zien strijden! En inderdaad de laatste wedstrijd is al vroeg in het seizoen verzet door Alex en ook bekend gemaakt via de site. Wel jammer voor Bo maar ach Steven een vakantie heb je nu ook wel eens verdiend toch?
mark#41 schreef:Joh,dan komt Bo toch 2 dagen later ,kan ie eerst mooi even naar Stadskanaal en dan met de bus naar Schiphol ..........
Nu zet je me toch weer aan het denken
Van Stadskanaal via groningen naar Schiphol, inchekken, No smoking area, naar Allicante, BikeRental waar zijn Huur NSF klaar staat, dan richting Calpe waar ik hem bij de plaatstelijke hamburguesatoko met open armen zal ontvangen.... daar maak ik me niet zo'n zorgen om......Maar ....Wie gaat zijn helmbandje vastklikken in Stadskanaal
Ga ik zelf doen,no worries mate.
Ik kan hem de 23e ook meenemen naar Albufeira,dan kun je hem daar gewoon afhalen.Drinken we ff wat ofzo.
Hij kan natuurlijk de 891.7 km ook op de huur NSF doen,lukt precies op 1 tank vol.