Iedereen zal begrijpen dat die regel er is voor ieders veiligheid.
Van een beginner/minder gevorderd kan je niet verwachten dat ie zich aan kan passen aan de snelle rijders, andersom kan dat wel.
Mocht je iets willen uitproberen in de minder snelle groep, wat natuurlijk ook niet te vaak moet voorkomen, kan je meestal in overleg vaak wel de baan op maar dan voor 2 á 3 testrondes, en dan niet volle bak tussen de beginners door knallen natuurlijk.
Van de 3u dat je kan rijden moet je eens voor je zelf rekenen wat je effectief rijd, ik denk dat je met een 1,5u het wel heb gehad. En persoonlijk denk ik dat je beter even 15min kunt wachten en met gelijkwaardige rijders 15 min echt kan knallen i.p.v. te gaan cruisen met de minder snelle groep.
Verder zou ik zeggen hou het gewoon gezellig en respecteer de regels want zo verkeerd zijn ze niet, we mogen blij zijn dat we NOG voldoende indoorbanen hebben waar we wekelijks kunnen rijden, bij onze zuiderburen is er naar mijn mening nog maar 1 baan waar het mag.
@ Ruud: Karten ging ook lekker voor Bo 2e tijd , hij had natuurlijk al laten zien dat ie daar veel zin in had, door met zn bike vol een stilstaande kart in te vliegen
Kom een keer naar Poeldijk, met een beetje geluk heb je daar gratis vliegles
Groeten