vraagjes

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
sjakk
nieuwe gebruiker

vraagjes

Bericht door sjakk »

vraag 1 wie weet er nog een goed vervanger voor demp wol want ik er al weer voor de 2de keer nieuwe in gedaan en het fik/smeult als een tierelier weg
heb hem nu net een maand

vraag2 als ik hem start en ik geef ff gaan gas valt hij vaak heel snel uit hoekan dat
demet
forum gebruiker

Bericht door demet »

heb je de ontsteking wel goed staan wand als die te laat verbrand komt drekt alle warmte in de uitlaat en verbrand/smeult het ook;)
*Nieuw* sendai Nunchaku
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=27787
tyson
forum gebruiker

Re: vraagjes

Bericht door tyson »

sjakk schreef:vraag 1 wie weet er nog een goed vervanger voor demp wol want ik er al weer voor de 2de keer nieuwe in gedaan en het fik/smeult als een tierelier weg
heb hem nu net een maand

vraag2 als ik hem start en ik geef ff gaan gas valt hij vaak heel snel uit hoekan dat

1) Je kunt het beste een betere uitlaat kopen (bijv. technigas; is geen chineese troep) of je last er een eigen demper op of een demper van een scooteruitlaat

2) Het kan zijn dat je carberateur vuil is dus maak die eens schoon en heb je hem goed afgestelt met de stationaire schroef?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=30623/]Mijn blata b1 rep project! (H)[/url]

tekoop: veel chineese (49cc) onderdelen!!
phl1993
forum gebruiker

Bericht door phl1993 »

ik had dat eerst ook, dat als ik gas gaf dat die dan uitviel. moet je even het vlotterbakje opendraaien, kijken of daar benzine in zit(als dat niet zo is moet je je leidingen ff checken) en anders je sproeier ff doorblazen
sjakk
nieuwe gebruiker

Bericht door sjakk »

nee hij rijd wel gewoon maar als ik ff stop valt hij meteen uit maar ik ga wel ff dat schroefje aan draairen en wie weet er een goede vervanger voor dempwol
phl1993
forum gebruiker

Bericht door phl1993 »

ik heb ooit gehoord dan je er glaswol of staalwol in kon stoppen in plaats van demperwol.(verbeter me als het fout is) :oops:
tyson
forum gebruiker

Bericht door tyson »

sjakk schreef:nee hij rijd wel gewoon maar als ik ff stop valt hij meteen uit maar ik ga wel ff dat schroefje aan draairen en wie weet er een goede vervanger voor dempwol
met de mm moet je aan dat schroefje draaien he..;)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=30623/]Mijn blata b1 rep project! (H)[/url]

tekoop: veel chineese (49cc) onderdelen!!
Plaats reactie