Indoorminibike.nl Wintercompetitie 2009-2010
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
Indoorminibike.nl Wintercompetitie 2009-2010
Dit jaar organiseert Indoorminibike.nl een Wintercompetitie 2009-2010.
De Wintercompetitie bestaat dit jaar uit een kwalificatie en 8 wedstrijden verdeeld over 9 zondagen in 2009 en 2010.
De Wintercompetitie wordt verreden in twee klassen die worden verdeeld aan de hand van de kwalificatietijden.
De Wintercompetitie gaat van start als er minimaal 22 rijders zijn ingeschreven en betaald uiterlijk maandag 9 november 2009, 24.00 uur.
Wanneer?
De volgende data wordt er gereden:
Kwalificatie, 15 november 2009
1e wedstrijd, 22 november 2009
2e wedstrijd, 29 november 2009
3e wedstrijd, 6 december 2009
4e wedstrijd, 20 december 2009
5e wedstrijd, 10 januari 2010
6e wedstrijd, 24 januari 2010
7e wedstrijd 7 februari 2010
8e wedstrijd, 21 februari 2010
Deze ochtend wordt de wedstrijd verreden in twee keer een kwartier tussen 10:30 uur en 13:30 uur. Tijdens deze wedstrijd kan er niet door niet-deelnemers meegereden worden.
Waar kan ik actuele informatie terugvinden?
Net als vorig jaar zal er een aparte website opgezet worden waar de informatie terug te vinden is van de wedstrijden die gereden worden en van de gereden wedstrijden.
Locatie?
De wedstrijden worden bij Van Der Ende Racing Inn gereden met het volgende adres:
Nieuweweg 57K
2685AS Poeldijk
Kan ik meedoen met een daginschrijving?
Vanaf dit jaar wordt er een kampioenschap gereden en een dagwedstrijd dit houdt in dat er meegedaan kan worden met een daginschrijving of voor het gehele kampioenschap.
Wat zijn de kosten?
De standaard baanhuur van 22 euro +
De kosten voor het gehele kampioenschap bedragen 55 euro per rijder.
En voor een daginschrijving wordt 10 euro betaald.
Kan ik prijzen winnen?
Er kunnen dagprijzen gewonnen worden die aan het eind van de ochtend uitgereikt worden, kampioenschapprijzen worden uitgereikt na de laatste wedstrijd van de Wintercompetitie.
Hoe kan ik mij inschrijven?
Online:
Door een mail te versturen naar inschrijving@indoorminibike.nl met daarin het volgende:
Voornaam:
Achternaam:
Telefoonnummer:
Geboortedatum:
Startnummer:
Tijdens vrij rijden:
Inschrijfformulier voor de Wintercompetitie invullen en ondertekenen.
Hoe kan ik betalen:
Het bedrag kan overgemaakt worden naar Indoorminibike.nl onder vermelding van de voor en achternaam van de betreffende rijder.
Rek. nr.: 44.53.08.338 t.n.v. Indoorminibike.nl te Den Haag
Wanneer is mijn inschrijving definitief?
De inschrijving is definitief zodra het inschrijfformulier of een mail verstuurd is en het bedrag betaald is aan Indoorminibike.nl
Op de site Indoorminibike.nl zal een lijst verschijnen met ingeschreven rijders.
De Wintercompetitie bestaat dit jaar uit een kwalificatie en 8 wedstrijden verdeeld over 9 zondagen in 2009 en 2010.
De Wintercompetitie wordt verreden in twee klassen die worden verdeeld aan de hand van de kwalificatietijden.
De Wintercompetitie gaat van start als er minimaal 22 rijders zijn ingeschreven en betaald uiterlijk maandag 9 november 2009, 24.00 uur.
Wanneer?
De volgende data wordt er gereden:
Kwalificatie, 15 november 2009
1e wedstrijd, 22 november 2009
2e wedstrijd, 29 november 2009
3e wedstrijd, 6 december 2009
4e wedstrijd, 20 december 2009
5e wedstrijd, 10 januari 2010
6e wedstrijd, 24 januari 2010
7e wedstrijd 7 februari 2010
8e wedstrijd, 21 februari 2010
Deze ochtend wordt de wedstrijd verreden in twee keer een kwartier tussen 10:30 uur en 13:30 uur. Tijdens deze wedstrijd kan er niet door niet-deelnemers meegereden worden.
Waar kan ik actuele informatie terugvinden?
Net als vorig jaar zal er een aparte website opgezet worden waar de informatie terug te vinden is van de wedstrijden die gereden worden en van de gereden wedstrijden.
Locatie?
De wedstrijden worden bij Van Der Ende Racing Inn gereden met het volgende adres:
Nieuweweg 57K
2685AS Poeldijk
Kan ik meedoen met een daginschrijving?
Vanaf dit jaar wordt er een kampioenschap gereden en een dagwedstrijd dit houdt in dat er meegedaan kan worden met een daginschrijving of voor het gehele kampioenschap.
Wat zijn de kosten?
De standaard baanhuur van 22 euro +
De kosten voor het gehele kampioenschap bedragen 55 euro per rijder.
En voor een daginschrijving wordt 10 euro betaald.
Kan ik prijzen winnen?
Er kunnen dagprijzen gewonnen worden die aan het eind van de ochtend uitgereikt worden, kampioenschapprijzen worden uitgereikt na de laatste wedstrijd van de Wintercompetitie.
Hoe kan ik mij inschrijven?
Online:
Door een mail te versturen naar inschrijving@indoorminibike.nl met daarin het volgende:
Voornaam:
Achternaam:
Telefoonnummer:
Geboortedatum:
Startnummer:
Tijdens vrij rijden:
Inschrijfformulier voor de Wintercompetitie invullen en ondertekenen.
Hoe kan ik betalen:
Het bedrag kan overgemaakt worden naar Indoorminibike.nl onder vermelding van de voor en achternaam van de betreffende rijder.
Rek. nr.: 44.53.08.338 t.n.v. Indoorminibike.nl te Den Haag
Wanneer is mijn inschrijving definitief?
De inschrijving is definitief zodra het inschrijfformulier of een mail verstuurd is en het bedrag betaald is aan Indoorminibike.nl
Op de site Indoorminibike.nl zal een lijst verschijnen met ingeschreven rijders.
Laatst gewijzigd door DoC op wo 28 okt 2009, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
www.Indoorminibike.nl
.
Welke klassen zullen dat dus zijn?
En wat zijn de totale kosten voor een daglicentie?
En als je bijvoorbeeld in die qualificatie 12e wordt, en je rijd het hele seizoen, moet je dan steeds op de 8e plaats starten? Of hoe moet ik dat begrijpen?
mvg,
Ricky
En wat zijn de totale kosten voor een daglicentie?
En als je bijvoorbeeld in die qualificatie 12e wordt, en je rijd het hele seizoen, moet je dan steeds op de 8e plaats starten? Of hoe moet ik dat begrijpen?
mvg,
Ricky
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hallo Ricky,
Er worden twee klassen gemaakt aan de hand van de kwalificatie tijden, dit zal een snelle groep worden en een langzamere groep.
De totale kosten voor een daglicentie:
22 + 10 = 32 euro.
De kwalificatie geldt alleen voor de eerste wedstrijd, daarna zal de uitslag worden gebruikt van de laatste wedstrijd die gereden is.
Verder worden de eerste 6 of 8 omgedraaid, v.b.
Laatste keer 1e geworden start je nu 6e, 2e geworden dan start je 5e.
Gr.
Dominic
Er worden twee klassen gemaakt aan de hand van de kwalificatie tijden, dit zal een snelle groep worden en een langzamere groep.
De totale kosten voor een daglicentie:
22 + 10 = 32 euro.
De kwalificatie geldt alleen voor de eerste wedstrijd, daarna zal de uitslag worden gebruikt van de laatste wedstrijd die gereden is.
Verder worden de eerste 6 of 8 omgedraaid, v.b.
Laatste keer 1e geworden start je nu 6e, 2e geworden dan start je 5e.
Gr.
Dominic
www.Indoorminibike.nl
-
Johan911 rep.
- forum gebruiker
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hallo,
Het is nu zo dat als je met een daglicentie meedoet achteraan start.
Verder zal het niet veel uitmaken aangezien nummer 1 als 6e start.
Er zal gekeken worden op de dag zelf of je meedoet in de snelle of langzame groep.
Op www.indoorminibike.nl staat nu ook een overzicht wie er ingeschreven staan.
Je kan je van te voren aanmelden voor een daglicentie en anders op de dag zelf VOL=VOL (max. 20 rijders per klasse)
Gr.
Dominic
Het is nu zo dat als je met een daglicentie meedoet achteraan start.
Verder zal het niet veel uitmaken aangezien nummer 1 als 6e start.
Er zal gekeken worden op de dag zelf of je meedoet in de snelle of langzame groep.
Op www.indoorminibike.nl staat nu ook een overzicht wie er ingeschreven staan.
Je kan je van te voren aanmelden voor een daglicentie en anders op de dag zelf VOL=VOL (max. 20 rijders per klasse)
Gr.
Dominic
www.Indoorminibike.nl
-
Jan Bootsman
- forum gebruiker
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hey Danny,danny van westen schreef:ik wil me wel inschrijven voor een aantal wedstrijden.. kan dat of?
Er kan meegedaan worden met een daginschrijving en de regel is VOL=VOL op de dag zelf (max. 20 rijders per klasse).
Voor een overzicht van mensen die zijn ingeschreven zie: www.indoorminibike.nl
Gr.
Dominic
www.Indoorminibike.nl
-
Johan911 rep.
- forum gebruiker
-
prikracing
- forum gebruiker