ANAC NIJMEGEN 22 november, t was weer gezellig!!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- wijntje
- forum gebruiker
- Contacteer:
ANAC NIJMEGEN 22 november, t was weer gezellig!!!!
Het was weer een geweldige ochtend in nijmegen .
Ook weer een aantal nieuwe gezichten . Hoor alleen maar goede reacties over de baan , en wat mij opvalt , zeeeeeer weinig valpartijen .
Ja het is een baan met SUPER grip en erg veel stuurwerk .
Als je over de baan loopt voel je aan je schoenen al dat het verschrikkelijk goed plakt.
Er zijn weinig indoor banen met zo"n GRIP, waardoor je dus ook minder schade rijd door uitglijders.
Voor iedereen die er nog niet geweest is, een aanrader om ook eens naar nijmegen te komen . De volgende data is 6 december.
Aanmelden via www.minibiketeamgelderland.nl
Nou tot ziens bij ANAC Nijmegen.
groetjes Wijntje Wijchen
Ook weer een aantal nieuwe gezichten . Hoor alleen maar goede reacties over de baan , en wat mij opvalt , zeeeeeer weinig valpartijen .
Ja het is een baan met SUPER grip en erg veel stuurwerk .
Als je over de baan loopt voel je aan je schoenen al dat het verschrikkelijk goed plakt.
Er zijn weinig indoor banen met zo"n GRIP, waardoor je dus ook minder schade rijd door uitglijders.
Voor iedereen die er nog niet geweest is, een aanrader om ook eens naar nijmegen te komen . De volgende data is 6 december.
Aanmelden via www.minibiketeamgelderland.nl
Nou tot ziens bij ANAC Nijmegen.
groetjes Wijntje Wijchen

Nouwja,
Ik vond het super leuk..! leuk ontvangen, en als het aan mij licht kom ik gewoon nog een paar keer met camera. En als ik eenmaal een bike heb kom ik ZEKER nog wel wat keertjes..
(ZEKER een aanrader..!)
De de foto's ga ik eerst allemaal scherper maken lichter maken, dan komen ze in een album.)
gr, Zohrab
Ik vond het super leuk..! leuk ontvangen, en als het aan mij licht kom ik gewoon nog een paar keer met camera. En als ik eenmaal een bike heb kom ik ZEKER nog wel wat keertjes..
(ZEKER een aanrader..!)
De de foto's ga ik eerst allemaal scherper maken lichter maken, dan komen ze in een album.)
gr, Zohrab
//
ik vond het super hoor, echt klasse werk jongens met het organiseren van dit. mvg poeria
[url=http://img706.imageshack.us/i/blatalogo.jpg/][img]http://imageshack.us/thumbnmail.png[/img][/url]
- ruben4takt
- forum gebruiker
- Contacteer:
- minibike team gelderland
- forum gebruiker
- Contacteer:
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
- ruben4takt
- forum gebruiker
- Contacteer: