Oude testbank RAP.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Oude testbank RAP.
Hallo Leden.
Ik zie op internet dat de oude testbank van RAP weer te koop is?
Wie heeft info over deze bank. Staat, leeftijd, software enz enz.
Ik heb contact gehad met de verkoper maar deze weet er niets vanaf en de staat is ook niet bekend.
Ik ben al even opzoek naar een testbank. Deze staat me opzich wel aan maar ik wil wel weten waar ik naar kijk. In het verleden heb ik veel verhalen gehoord over de bank en die waren niet echt positief, dit beinvloed de prijs natuurlijk wel. Als ik stras eerst onderhoud moet plegen aan de bank en dan ook nog is nieuwe software moet regelen dan kost de bank een vermogen. En onderhoud+Software+vraagprijs bank= een nieuwe bank, dus ik wil wel weten wat het is.
Alvast bedankt !
Groeten,
Lars
Ik heb contact gehad met de verkoper maar deze weet er niets vanaf en de staat is ook niet bekend.
Ik ben al even opzoek naar een testbank. Deze staat me opzich wel aan maar ik wil wel weten waar ik naar kijk. In het verleden heb ik veel verhalen gehoord over de bank en die waren niet echt positief, dit beinvloed de prijs natuurlijk wel. Als ik stras eerst onderhoud moet plegen aan de bank en dan ook nog is nieuwe software moet regelen dan kost de bank een vermogen. En onderhoud+Software+vraagprijs bank= een nieuwe bank, dus ik wil wel weten wat het is.
Alvast bedankt !
Groeten,
Lars
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
Nou lars.. Denk dat het em niet meer gaat worden als dit toevallig de Bank is...
En als jij die ''Lars'' bent.. Ben je flink overboden
Ik plaats deze link even zodat andere mensen ook even weten welke bank hij bedoelt maar de meeste mensen kennen deze bank wel, dacht ik.
Gr Richard
En als jij die ''Lars'' bent.. Ben je flink overboden
Ik plaats deze link even zodat andere mensen ook even weten welke bank hij bedoelt maar de meeste mensen kennen deze bank wel, dacht ik.
Gr Richard
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
Re: Oude testbank RAP.
Lg tweewielers schreef:Hallo Leden.
Alvast bedankt !
Groeten,
Lars
met een biedprijs van 600euro +onderhoud etc.
dan ben je wel op zoek naar een koopje
Jij weet ook wat een nieuwe bank kost.
Tuurlijk er zit wat werk aan, maar dan kun je hem ook in jou kleur schilderen
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Dat zijn hele makkelijke andwoorden...
Ja ik weet dat een bank +-3000 nieuw te leveren is. Als een verkoper daar 500 euro onder gaat zitten met een bank welke niet eens werkt na behoren en gedateerde software heeft.
Beetje dom andwoorden dat ik voor een koopje de bank wil. Ik bied gewoon mee. Maar het huidige hoogste bod is in mijn belevenis van de verkoper zelf. meer is de bank ook niet waard.
Voor de duidelijkheid. Laatst verkochte bank op marktplaats koste 1750 euro compleet goed werkend!
Ja ik weet dat een bank +-3000 nieuw te leveren is. Als een verkoper daar 500 euro onder gaat zitten met een bank welke niet eens werkt na behoren en gedateerde software heeft.
Beetje dom andwoorden dat ik voor een koopje de bank wil. Ik bied gewoon mee. Maar het huidige hoogste bod is in mijn belevenis van de verkoper zelf. meer is de bank ook niet waard.
Voor de duidelijkheid. Laatst verkochte bank op marktplaats koste 1750 euro compleet goed werkend!
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
Bekijk ook de website
Dan is dynojet wel erg duur vergeleken bij de 3000 die jij aangeeftt.
Ik weet wat de bank compleet gekost heeft, en ja hij is niet nieuw meer.
Gedateerde software, ja vast wel.
vind het bod van 1500 dan ook nog zo slecht niet.
wat er nu te koop staat kost aanmerkelijk meer, maar is ook beter.
Maar mee bieden is alleen maar goed LG, daar gaat de prijs van omhoog en dat is goed voor RAP
Ik weet wat de bank compleet gekost heeft, en ja hij is niet nieuw meer.
Gedateerde software, ja vast wel.
vind het bod van 1500 dan ook nog zo slecht niet.
wat er nu te koop staat kost aanmerkelijk meer, maar is ook beter.
Maar mee bieden is alleen maar goed LG, daar gaat de prijs van omhoog en dat is goed voor RAP
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Ja dat is waar voor RAP maar slechter voor mij 
Ik moet er eerst nog over na denken. 1500 zomaar bieden op iets waarvan je niet weet of hij het goed doet of hij wel correct is e.d. dat vind ik nog al wat.
Groeten,
Ik moet er eerst nog over na denken. 1500 zomaar bieden op iets waarvan je niet weet of hij het goed doet of hij wel correct is e.d. dat vind ik nog al wat.
Groeten,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
Bekijk ook de website
ligt er helemaal aan waar je hem voor wilt gebruiken.Lg tweewielers schreef:Ja dat is waar voor RAP maar slechter voor mij
Groeten,
Altijd met dezelfde meten geeft het verschil in verandering aan.
Ik heb een draaibank waar speling op zit, maar toch draai ik er op een 1/100 op, als je de speling maar kent.
Dat is met de bank net zo, voor testwerk is hij prima.
Zet 5 banken op een rij en ze zijn allemaal anders
Laatst gewijzigd door andries op zo 29 nov 2009, 18:35, 2 keer totaal gewijzigd.
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Daar Geloof ik HEEElemaal niks vanandries schreef: Ik heb een draaibank waar speling op zit, maar toch draai ik er op een 1/1000 op, als je de speling maar kent.
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
hehe, okee andre. nou vrije slag op support heb elke bank, en honderste klinkt wat aannemelijker dan een duizenste
Het is je vergeven, je punt is duidelijk.......
gr roel...............
Het is je vergeven, je punt is duidelijk.......
gr roel...............
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
- antonie
- forum gebruiker
- Minibike:: zelfbouw
- Contacteer:
Re: testbank
deze bank heeft inderdaad al eerder op marktplaats gestaan en zou ook toen verkocht zijn(en helaas voor een te hoge prijs voor mij,had namelijk toen erg veel interesse voor die bank)wassink schreef:Die bank stond vorig jaar al te koop en dacht dat die al verkocht was er ws toen goed op geboden door iemand of was die de boel aan het flessen ????
groeten henk.
de hoogste biedprijs was toen meer dan 3500 euro
de "minpunten" van toen waren volgens de advertentie:
software niet up to date
alle bedrading en aansluitingen moesten eigenlijk voor een probleemloze werking vervangen worden.
koel ventilator was defect en in plaats van deze ventilator was er een blad blazer gemonteerd voor de koeling.
aanhanger was recentelijk nog nagekeken..
meende dat de vorige marktplaats advertentie door een bestuurslid van rap geplaatst was.
maar je kunt het ook van de andere kant bekijken,je koopt een vermogensbank die je wel zo achter een auto kunt hangen
alleen al een drum laten maken kost je al een fortuin en hier zit alles bij wat mischien een beetje onderhoud vraagt maar wel werkend is.
probleem met verouderde software kan ik niet als een probleem zien,software is software en het enige wat het doet is je meet data omzetten in grafische weergave en dat doet deze software gewoon.
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]