zie het probleem niet zo,even stof doekje erover en gassen maarHij staat sinds de laatste wedstrijd vorig jaar stof te happen op zolder.
Puchje voor Sleutel... (nieuw remmetje p11)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nee dat klopt Antonie, denk dat ik dat maar eens moet doenantonie schreef:zie het probleem niet zo,even stof doekje erover en gassen maarHij staat sinds de laatste wedstrijd vorig jaar stof te happen op zolder.

Heb trouwens van de week wel dit binnen gekregen.

Eens kijken of ik dit erop geknutseld kan krijgen en dat het een beetje remvertraging opleverd

Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hallo cees en jack. Als je dan toch wilt gaan rijden, ga dan naar nijmegen of nijverdal is ook open geloof ik. grootebroek hebben ze de baan wat veranderd, en heb er afgelopen donderdag avond de baan uitgeprobeert, maar dies me een partij glad. Denk dat er eerst een tijdje karts overheen moeten gummen.Jack52 schreef:dus je hebt tijd om te rijden zaterdag? misschien in nijmegen of grootebroekheel mooi remmetje trouwens!
Maar het zou natuurlijk wel erug gezellig zijn,
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Ja ik denk dat ik en theo zowieso naar nijmegen gaan.. hoop dat cees ook mee kan..rkpdude schreef:Hallo cees en jack. Als je dan toch wilt gaan rijden, ga dan naar nijmegen of nijverdal is ook open geloof ik. grootebroek hebben ze de baan wat veranderd, en heb er afgelopen donderdag avond de baan uitgeprobeert, maar dies me een partij glad. Denk dat er eerst een tijdje karts overheen moeten gummen.Jack52 schreef:dus je hebt tijd om te rijden zaterdag? misschien in nijmegen of grootebroekheel mooi remmetje trouwens!
Theo&Jack 2010 Nk Zelbouw!
www.jt-racing.webs.com
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=369123#369123
www.jt-racing.webs.com
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=369123#369123
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Zo daar ben ik weer.
Had even een paar dagen problemen met die #@$%*&$@&%* computer.
Internet deed het niet en weet ik veel wat nog meer

Maar zaterdag gaat mij niet lukken
Maar dan kom ik wel als er wat meer grip is

Had even een paar dagen problemen met die #@$%*&$@&%* computer.
Internet deed het niet en weet ik veel wat nog meer

Eerst had je het over zondag, en nu weer over zaterdagJack52 schreef:dus je hebt tijd om te rijden zaterdag? misschien in nijmegen of grootebroekheel mooi remmetje trouwens!

Maar zaterdag gaat mij niet lukken

Ja daarom heb ik het ook gekocht, ziet er echt goed uitantonie schreef:mooi rem spul,alleen een beetje jammer dat het op het verkeerde adres is afgeleverd![]()
Ik wil zoiezo wel weer een keer die kant op komen.rkpdude schreef:Jack52 schreef:dus je hebt tijd om te rijden zaterdag? misschien in nijmegen of grootebroekheel mooi remmetje trouwens!
Hallo cees en jack. Als je dan toch wilt gaan rijden, ga dan naar nijmegen of nijverdal is ook open geloof ik. grootebroek hebben ze de baan wat veranderd, en heb er afgelopen donderdag avond de baan uitgeprobeert, maar dies me een partij glad. Denk dat er eerst een tijdje karts overheen moeten gummen.
Maar dan kom ik wel als er wat meer grip is
Ja ik zag steeds meer gasten met hydro remmetjes, ik dacht da mot ik ook maar eens proberenjordy 15 schreef:Leuk dingetje Cees!
En hij remt goed hoor! Heb er al een aantal trainingen mee opzitten!
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja met die kleine gaat het nu best wel goed.Patrick schreef:zo cees, gaaf remmetje man!! Leuke upgrade natuurlijk hehe, hoe is het met de kleine?
In het begin had hij nog een beetje kinderziektes, hoort er allemaal bij schijnt.
Het woord kinderziektes zal daar ook wel vandaan komen
Maar nu begint hij al een eigen wil te krijgen ook.
Ja dan ga ik wel mee.Jack52 schreef:sorry ik bedoelde zondag hahaha Theo en ik gaan naar Nijverdal..
Ik zal Theo morgen nog wel ff bellen om af te spreken.