hoeveel mensen zin er niet die chinezen hebben waarmee ze een keer door straat rijden of op parkings rijden. als je voor zo'n dingen een fabrieks gaat kopen?kleine_duivel schreef:naar mijn mening is minibiken zonder naar het circuit te gaan de moeite ook niet.bram_015 schreef:sorry dat ik men mening zeg.BERT#31 schreef:Wat ik bedoel houd ook zijn waarde!
Dat jij een bmx koopt voor 500 euro en die erna veel minder waard is is dan een slecht genomen beslissing.
Stel ik koop een minibike X voor 500 euro tweedehands.
Verder dan 400-450 zal die niet snel zakken!
Ik koop een chinees 100 euro.
Nog wat 'tuning' onderdelen wantja standaart zijn het slakkies. (min 50 euro) totaal 150 euro minimaal!!
Verkoop 80 euro met het geluk dat die verkocht word?
Wat ik bedoel te zeggen is dat de markt voor een goedkope tweedehands fabrieks machientje op dit moment veel beter is. Stel het is niks kan je je goede materiaal voor hetzelfde geld bijna doorverkopen.
natuurlijk is fabrieks vele beter enz. maar als je niet veel op circuit geraakt of wat dan ook,ind ik het de moeite niet.(die bmx is,als je er dan ook maar iets van kent,een wethepeople addict)bewaard zen waarde dus!
en wie weet maakt hij een slechte keuze door fabrieks te nemen of wat dan ook...[/url]
kopen van een minibike help a.u.b
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- bram_015
- forum gebruiker
Hardstyle is Lifestyle!
- bram_015
- forum gebruiker
dat weten die mensen dan niet he.poeria schreef:maar die kick die je op de baan krijgt krijg je nooit op straat.....
als je eens navraagt,er zijn zo veel mensen die op straat rijden enz.
op circuit rijden zal natuurlijk wel leuker zijn enz. maar als je er nooit rijd/geraakt weet je dat niet.
en om af en toe eens te rijden op een parking of wat dan ook,daarvoor een fabrieks te kopen?
Hardstyle is Lifestyle!
- BERT#31
- forum gebruiker
Mensen die op straat rijden ga dan aub van het forum...
Hoe komen mensen toch aan die slechte verhalen over minibikes...
Maar jij zegt dat dat ding zijn waarde houd en je vind het niks!
Verkoop m dan
En op straat beetje heen en weer rijden is spannend als je gepakt word (wat ik echt hoop) kan je van dat geld wat je aan boete kwijt bent een heel jaar wedstrijden rijden. (wedstrijdgeld).
Waarom niet gewoon een mooi tweedehands machientje kopen dat zijn waarde houd? Veel beter dan die chinese rommel.
Jij bent zeker ook zo straatpiloot?
Verkoop m dan
En op straat beetje heen en weer rijden is spannend als je gepakt word (wat ik echt hoop) kan je van dat geld wat je aan boete kwijt bent een heel jaar wedstrijden rijden. (wedstrijdgeld).
Waarom niet gewoon een mooi tweedehands machientje kopen dat zijn waarde houd? Veel beter dan die chinese rommel.
Jij bent zeker ook zo straatpiloot?
Laatst gewijzigd door BERT#31 op wo 10 mar 2010, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- bram_015
- forum gebruiker
wie zegt dat hier mensen zijn die op straat rijden dan?BERT#31 schreef:Mensen die op straat rijden ga dan aub van het forum...
Verkoop m dan![]()
geef nu toe dat er zovelen zijn he. en over die wedstrijden,je moet het nog willen he,om wedstrijden te rijden,niet idereen wil zoiets doen he
en omdat die bmx een verjaardagscadeau is,doe ik deze niet weg,door emotionele waarde
Hardstyle is Lifestyle!
- bram_015
- forum gebruiker
ik heb 1 keer op straat gereden. met die klote crosser,voor de rest neit!BERT#31 schreef:emotionele waarden tja.. dat is echt een slecht argument op deze zaak![]()
Wie dat er zegt dat mensne op straar rijden?
JIJ je bent ook zo appie he.
en dat is dus geen argument,dat is omdat jij beegint van verkoop hem dan,en dat is de rede waarom ik heb niet verkoop.
Hardstyle is Lifestyle!
- dragonfly
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: kopen van een minibike help a.u.b
Rik schreef:Hallo
Nou zo als de titel zegt ik wil een minibike kopen maar heb er nog nooit 1 gehad. Ik wil omdat het de eerste is er nog niet gelijk 300-400 euro voor uitgeven.
Kan iemand mij helpen met wat sites met goede minibikes/minicrossers?
Mvg
Rik
heren heren dit is wat hij vraag jullie draven een beetje door
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
- Billy
- forum gebruiker
- Contacteer:
ZO !!!
en vanaf NU weer ontopic!
telkens dat gefit op elkaar ben ik zat
dit gaat over de aanschaf van een minibike om te beginnen
de eerste de beste die off topic gaat heeft een waarschuwing te pakken
gr Billy
en vanaf NU weer ontopic!
telkens dat gefit op elkaar ben ik zat
dit gaat over de aanschaf van een minibike om te beginnen
de eerste de beste die off topic gaat heeft een waarschuwing te pakken
gr Billy
50CC malossi power.... 8) [size=150][color=violet]mooi ROZE is niet lelijk...[/color][/size]