kan iemand mij duidelijkheid geven????
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
dragonfly
- forum gebruiker
- Contacteer:
kan iemand mij duidelijkheid geven????
was net op de site van sbo lees ik tot mijn verbazing
>> SBO Races mededelingen :
- Rijtijd op circuit Berghem op 25 april is van 11u00 tot 18u00
- Zaterdag 10 juli @ Lelystad zal samen gereden worden met 2Race België, evenals de wedstrijd van 27 juni in Spa. Uiteraard met eigen kampioenspunten! Tijdens deze dagen zullen geen minibikes rijden van 2Race.
mijn vraag rijden de pockets helemaal niet of op een andere dag ????
terwijl deze dagen wel voor 2race waren
>> SBO Races mededelingen :
- Rijtijd op circuit Berghem op 25 april is van 11u00 tot 18u00
- Zaterdag 10 juli @ Lelystad zal samen gereden worden met 2Race België, evenals de wedstrijd van 27 juni in Spa. Uiteraard met eigen kampioenspunten! Tijdens deze dagen zullen geen minibikes rijden van 2Race.
mijn vraag rijden de pockets helemaal niet of op een andere dag ????
terwijl deze dagen wel voor 2race waren
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
-
kleine_duivel
- spammer
-
dragonfly
- forum gebruiker
- Contacteer:
nou lekker dan. fijn tot we dat moeten lezen op een andere pagina en nix horen van de organisatie. en alles weer op het laatste moment zodat we weer vrij moeten regelen voor op de zaterdag eerst waren 2 dagen gepland voor de pockets, en nu als dat zo door gaat maar 1 dag. ik vindt het allemaal maar een beetje raar. ik begrijp tot ze met elkaar willen werken sbo en 2race voor de kosten te drukken maar het gaat weer ten koste van de pocketbike rijders. en het feit tot het weer midden in het seizoen wordt gedaan.ook wordt er niet overlegd met de rijders.lijkt mij toch wel handig want als wij niet meer komen wordt het allemaal nog duurder.
als dit zo door gaat hebben we binnenkort helemaal geen pockets meer als steeds alles word veranderd.dit heb ik al gemerkt aan het begin van het seizoen.
ik hoop tot hier meer duidelijk over komt en ook over de regels ik wordt er een beetje wanhopig van ik denkt toch ook tot de sbo rijders een dag moeten missen met rijden, als de pockets op zaterdag moeten rijden dus die zullen toch ook niet vrolijk worden hier van.lijkt mij zo ?
als dit zo door gaat hebben we binnenkort helemaal geen pockets meer als steeds alles word veranderd.dit heb ik al gemerkt aan het begin van het seizoen.
ik hoop tot hier meer duidelijk over komt en ook over de regels ik wordt er een beetje wanhopig van ik denkt toch ook tot de sbo rijders een dag moeten missen met rijden, als de pockets op zaterdag moeten rijden dus die zullen toch ook niet vrolijk worden hier van.lijkt mij zo ?
groetjes roger
-
kleine_duivel
- spammer
minder rijden, of vanwege de financiele crisis die er momenteel heerst helemaal NIET rijden. pick your choise ?dragonfly schreef:nou lekker dan. fijn tot we dat moeten lezen op een andere pagina en nix horen van de organisatie. en alles weer op het laatste moment zodat we weer vrij moeten regelen voor op de zaterdag eerst waren 2 dagen gepland voor de pockets, en nu als dat zo door gaat maar 1 dag. ik vindt het allemaal maar een beetje raar. ik begrijp tot ze met elkaar willen werken sbo en 2race voor de kosten te drukken maar het gaat weer ten koste van de pocketbike rijders. en het feit tot het weer midden in het seizoen wordt gedaan.ook wordt er niet overlegd met de rijders.lijkt mij toch wel handig want als wij niet meer komen wordt het allemaal nog duurder.
snap echt wel dat je baalt hoor, maar probeer het nu eens van de organisatie-kant te bekijken....
zeuren bereik je op dit moment helemaal niets mee. als je weet wat die evenemenenten op SPA bijv. kosten, en dat vergelijkt met het aantal rijders wat komt opdagen moet je HEEL erg blij zijn dat we uberhaupt nog kunnen rijden !
verder is het in mijn ogen helemaal niet raar dat je nog niks van 2race hebt vermomen, simpelweg omdat er nog onderhandeld wordt. SBO is mogelijk wat te vroeg met hun uitspraken. een ook denk ik niet dat de SBO rijders de zaterdag zouden missen,niet elke organisatie heeft 2daagse evenementen zoals 2race !
verder verliep de samenwerking met de SBO op berghem naar mijn mening goed, geef het een kans en kijk even aan hoe ze het oplossen.
en hoe bedoel je trouwens laatste moment ? er gaat nog 7 of 8 weken overheen voordat lelystad is hoor
-
dragonfly
- forum gebruiker
- Contacteer:
mij hoor je ook niet ook niet zeiken over berghem daar was het goed geregeld.
maar daar waren ook geen pockets! tja en er zal heus wel al een uitspraak geweest zijn want anders kwam sbo niet met deze uitspraken als nog nix rond is en dan zetten ze deze uitspraken ook niet op hun site.
en het aantal rijders is al in het begin van het jaar bekent aan het aantal jaar licenties.die uitgeven zijn en over het feit tot we willen rijden en tot die kans geboden wordt, vindt ik nix mis mee maar als je steeds maar regels en data's gaat veranderen daar wordt je ook niet vrolijk van. ik geeft toe tot er weinig rijders zijn in het bk maar dat was al te verwachten in het einde van 2009 dus daar had beter op ingespeeld kunnen worden ook lijkt het me geen slecht idee voor eens met de rijders om de tafel te zitten en hun mening te vragen en oplossingen te zoeken.ipv dit is de regel en klaar is kees bevalt het niet dan wordt er niet gereden.betrek ze erbij wij betalen ook veel geld om te rijden teslotte als wij niet rijden valt er nix te rijden zo kun je het ook bekijken tis allemaal niet makkelijk we mogen inderdaad blij zijn tot er iets geregeld word.en zie het niet als zeiken maar ik vindt wel tot de pockets steeds minder de kans gaan krijgen voor te rijden terwijl ook deze jongens en meisjes belangrijk zijn en deze mogen niet de dupe zijn.
en over dat van het laatste moment ik moet mijn verlof 3 maanden van tevoren aanvragen en dan hopen tot het goed gekeurd wordt(ik ben niet te missen op het werk )hihi
begrijp mij goed ik ben er niet op tegen tot 2race en sbo samen gaan werken graag zelfs.maar de manier waarop het gaat vindt ik niet netjes dat is toch wel het doel van een forum neem ik aan voor op een nette manier je mening zeggen.
maar daar waren ook geen pockets! tja en er zal heus wel al een uitspraak geweest zijn want anders kwam sbo niet met deze uitspraken als nog nix rond is en dan zetten ze deze uitspraken ook niet op hun site.
en het aantal rijders is al in het begin van het jaar bekent aan het aantal jaar licenties.die uitgeven zijn en over het feit tot we willen rijden en tot die kans geboden wordt, vindt ik nix mis mee maar als je steeds maar regels en data's gaat veranderen daar wordt je ook niet vrolijk van. ik geeft toe tot er weinig rijders zijn in het bk maar dat was al te verwachten in het einde van 2009 dus daar had beter op ingespeeld kunnen worden ook lijkt het me geen slecht idee voor eens met de rijders om de tafel te zitten en hun mening te vragen en oplossingen te zoeken.ipv dit is de regel en klaar is kees bevalt het niet dan wordt er niet gereden.betrek ze erbij wij betalen ook veel geld om te rijden teslotte als wij niet rijden valt er nix te rijden zo kun je het ook bekijken tis allemaal niet makkelijk we mogen inderdaad blij zijn tot er iets geregeld word.en zie het niet als zeiken maar ik vindt wel tot de pockets steeds minder de kans gaan krijgen voor te rijden terwijl ook deze jongens en meisjes belangrijk zijn en deze mogen niet de dupe zijn.
en over dat van het laatste moment ik moet mijn verlof 3 maanden van tevoren aanvragen en dan hopen tot het goed gekeurd wordt(ik ben niet te missen op het werk )hihi
begrijp mij goed ik ben er niet op tegen tot 2race en sbo samen gaan werken graag zelfs.maar de manier waarop het gaat vindt ik niet netjes dat is toch wel het doel van een forum neem ik aan voor op een nette manier je mening zeggen.
groetjes roger
-
kleine_duivel
- spammer
ik snap je probleem, maar reken eens met mij mee...dragonfly schreef:mij hoor je ook niet ook niet zeiken over berghem daar was het goed geregeld.
neem nou francorchamps :
14 JRA+JRB+PROMO rijders
16 40+50cc rijders
dat komt neer op maar 30 mensen...de rest moet door de "grote wielen" worden ingevuld..
geen wonder dat die daarom meer te zeggen hebben op dit moment. samenwerking met de SBO is daarom gewoon noodzakelijk en als dat ten koste moet gaan van een paar minibikers dan is dat enorm vervelend maar beter dan dat het helemaal niet doorgaat
groot probleem is de grote hoeveelheid organisaties en klassen.
neem bijvoorbeeld de molenaar nsf100 cup, op de dagen dat die jongens rijden kunnen ze met hun nsf/minibike niet bij 2race komen rijden..
zelfde geld voor de wedstrijden van RAP, als het samenvalt met 2race dan moeten de rijders die normaal beiden rijden kiezen.
en met de SBO is het ook zo, dat valt soms ook dubbel waardoor die jongens ook niet zouden kunnen rijden op bepaalde data bij 2race.
lastig...
-
dragonfly
- forum gebruiker
- Contacteer:
duidelijk dat weet ik dat weet jij en dat wisten ze in het begin van het jaar ook en had dan vermeld tot het zo zou zijn tot de pocket moeten wijken voor grote wielen.maar de pocket is ook de opstap na de grote wielen niet iedereen heeft een boom in de tuin voor meteen na grote wielen te gaan.dus als je daar de fun factor er gaat uit halen voor de pocket de dupe te laten worden dan kunnen we meteen uitscheiden en deze uitspraken worden de minibiker ook niet vrolijk als het ten koste moet gaan van een paar minibikers dan is dat enorm vervelend maar beter dan dat het helemaal niet doorgaat daar krijg je ook niet meer mee minibikers mee. jij bent ook begonnen op een minibike en als je jou dan zouden zeggen nou je moet maar wijken voor grote wielen zou je dan nog gemotiveerd zijn voor pocket te rijden en daarom zou ik het zonde vinden als deze klasse verloren zou gaan dit zie ik wel gebeuren op die manier terwijl het ook anders kan opgelost worden.we maken een Benelux cup ervan
ik begrijp het probleem maar jammer tot het weer ten koste gaat van de minibike
groetjes roger
-
kleine_duivel
- spammer
toch denk ik dat die "benelux" cup best een oplossing zou kunnen zijndragonfly schreef:duidelijk dat weet ik dat weet jij en dat wisten ze in het begin van het jaar ook en had dan vermeld tot het zo zou zijn tot de pocket moeten wijken voor grote wielen.maar de pocket is ook de opstap na de grote wielen niet iedereen heeft een boom in de tuin voor meteen na grote wielen te gaan.dus als je daar de fun factor er gaat uit halen voor de pocket de dupe te laten worden dan kunnen we meteen uitscheiden en deze uitspraken worden de minibiker ook niet vrolijk als het ten koste moet gaan van een paar minibikers dan is dat enorm vervelend maar beter dan dat het helemaal niet doorgaat daar krijg je ook niet meer mee minibikers mee. jij bent ook begonnen op een minibike en als je jou dan zouden zeggen nou je moet maar wijken voor grote wielen zou je dan nog gemotiveerd zijn voor pocket te rijden en daarom zou ik het zonde vinden als deze klasse verloren zou gaan dit zie ik wel gebeuren op die manier terwijl het ook anders kan opgelost worden.we maken een Benelux cup ervan![]()